Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Haha snuff, mooie is dat.
Dat verhaal van Mvos vind ik een beetje ongeloofwaardig, lijkt me iets overdreven
Nou Rev, dat van mij is toch echt gebeurd.
Weet je waar ik ook altijd zo ziek van wordt.
Hangen er overal borden met: Schijven Terugzetten, of Geen Dumbbells laten liggen of laten vallen.
Nou vandaag zijn er 3 kerels naast me bezig en hoe vaak ik die dumbbells wel niet heb horen vallen.
Als je een echte vent bent dan leg je na je set de dumbbells beheerst op de grond, dan doe je het goed.
En dan zie ik later een kerel die eerst begint met bankdrukken, vervolgens op een andere bank gaat schuin-bankdrukken en tot mijn verbazing zie ik dat alle schijven na afloop van zijn sessie nog aan de halterstangen hangen.
Ongelovelijk.
Als je echt goed traint ben je na een set te moe en laat je het gewoon vallen. Zou af en toe ook gewoon willen dat ik 200+ zou kunnen deadliften en het gewicht dan gewoon op de grond zou kunnen laten vallen. Terug leggen verspilt alleen maar energie die je beter in de volgende set kan stoppen.
Het word steeds gekker af en toe zometeen zie je twee gastjes binnen lopen en halen ze hun pasgeverfte plastic schijven uit een rugtas met 25kg erop gedrukt met een videocamera. En paar puffen en op youtube zetten.
Het word steeds gekker af en toe zometeen zie je twee gastjes binnen lopen en halen ze hun pasgeverfte plastic schijven uit een rugtas met 25kg erop gedrukt met een videocamera. En paar puffen en op youtube zetten.
Niet echt een sportschool type maar als ik aan iemand zeg dat ik aan fitness doe vragen ze: hoeveel til je?
Zo een domme vraag. Welke fucking oefening vraag ik nog?
Zegt die: maakt niet uit. WTF!
Heel herkenbaar. Ik krijg altijd de vraag hoeveel druk je? Ik weet niet wat dat is met dat bankdrukken, maar dat is ook het enige wat die gasten interresseert. Ik zeg dan ook wel is, ik doe meer dan alleen bankdrukken... Maar goed met dat soort gasten ga ik geen diepe discussies aan en geef gewoon antwoord, klaar.
Wat een grappige types ook weer verder. En ik dacht nog wel dat we zo ondertussen toch wel al allemaal gehad hadden. Niet dus.
Wat een entertainment.
Weet je waar ik ook altijd zo ziek van wordt.
Hangen er overal borden met: Schijven Terugzetten, of Geen Dumbbells laten liggen of laten vallen.
Nou vandaag zijn er 3 kerels naast me bezig en hoe vaak ik die dumbbells wel niet heb horen vallen.
Als je een echte vent bent dan leg je na je set de dumbbells beheerst op de grond, dan doe je het goed.
En dan zie ik later een kerel die eerst begint met bankdrukken, vervolgens op een andere bank gaat schuin-bankdrukken en tot mijn verbazing zie ik dat alle schijven na afloop van zijn sessie nog aan de halterstangen hangen.
Ongelovelijk.
Ik schreeuw altijd vanaf de andere helft van de sportschool: "HEY, RUIM JE TERINGZOOI IS OP", met een boos en verbeten gezicht En blijven aankijken heh, kijk hoe wit ze weg trekken
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Dumbells op de verkeerde plek terugleggen is ook zo irritant dan leg ik ze meteen weer op de goede plek als ik er een paar nodig heb.
Ik hoor wel mensen zeggen van ik hoef mijn beenspieren niet te trainen want ik voetbal al.
Maar ik ben nog niemand tegengekomen die zei: ik train mijn borst niet want ik moet al winkelwagens duwen en mijn biceps hoef ik niet te trainen want dat doe ik al om boodschappentassen te sjouwen van mijn vriendin.
En ik ben eerder het type van ik hoef mijn nekspieren niet te trainen want die train ik al om naar alle mooie meisjes te kijken.
Dumbells op de verkeerde plek terugleggen is ook zo irritant dan leg ik ze meteen weer op de goede plek als ik er een paar nodig heb.
Ik hoor wel mensen zeggen van ik hoef mijn beenspieren niet te trainen want ik voetbal al.
Maar ik ben nog niemand tegengekomen die zei: ik train mijn borst niet want ik moet al winkelwagens duwen en mijn biceps hoef ik niet te trainen want dat doe ik al om boodschappentassen te sjouwen van mijn vriendin.
En ik ben eerder het type van ik hoef mijn nekspieren niet te trainen want die train ik al om naar alle mooie meisjes te kijken.
Krachttraining is iets aparts op zich. Is totaal verschillend dan wanneer je voetbalt of speer werpt of tennist or whatever.
Als het werkelijk zo was dat je als voetballer geen krachttrining voor je benen nodig hebt waarom zijn alle voetballers dan in krachthonken te vinden?
Om naar lekkere wijven te kijken?
Comment