Ik bedoel vooral dat je er rustiger van wordt omdat je veel over van alles na gaat denken, over je training, voeding etc. Wat je normaal gesproken niet doet, aangezien je de hele dag door aan je voeding en training kan denken en niet bijv de hele dag over je voetbaltraining of zoiets.
Sportschool Types!
Collapse
X
-
Originally posted by jordy View PostHet kan natuurlijk wel zo zijn dat het opvalt dat de sport juist dat soort 'type' personen aantrekt.
Originally posted by Pinada View PostSlechtste openingszin ooit. Echt dé manier om een leuk gesprek met iemand aan te knopen. Mijn standaard reactie was altijd iets in de trend van dat dat komt door de foute kerels die er rond lopen. Aan een dergelijke zin kan ik me inderdaad heel erg ergeren, oftewel het irriteert me.
1x bleef iemand maar doorzeiken; lach eens naar mij, kijk eens blij.. waarom kijk je dan zo boos? Echt zwaar over de top.
Toen ik er zat van was en zei; ja maar ik moet poepen, was hij zo weg
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostHeel soms tijdens het uitgaan. Meestal doe ik daar gewoon raarDus jij bent ook vaak op het podium te bekennen?
Originally posted by Patricia86 View PostMaar mensen die zich aan de gezichtsuitdrukking van een ander irriteren, die zijn pas vervelend
Originally posted by Revius View PostUit ervaring heb ik wel gemerkt dat mensen die serieus bezig zijn met bodybuilding best wel in zichzelf gekeerd zijn, niet echt druk, vaak denkend.
Originally posted by Pinada View PostSlechtste openingszin ooit. Echt dé manier om een leuk gesprek met iemand aan te knopen. Mijn standaard reactie was altijd iets in de trend van dat dat komt door de foute kerels die er rond lopen. Aan een dergelijke zin kan ik me inderdaad heel erg ergeren, oftewel het irriteert me.
Originally posted by Patricia86 View PostIk vind het een kansloze zin.
1x bleef iemand maar doorzeiken; lach eens naar mij, kijk eens blij.. waarom kijk je dan zo boos? Echt zwaar over de top.
Toen ik er zat van was en zei; ja maar ik moet poepen, was hij zo weg22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View Post
Agree, met "zij" bedoelde ik trouwens mn vriendinnen heh, die werden lastig gevallen en zich irriteren. Niet die mongolen met hun openingszinnenLast edited by Pinada; 14-09-2009, 06:45."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Revius View PostIk bedoelde het ook niet zo, meer rustig of zo. Beetje introvert.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
-
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostRofl dat is zo herkenbaar. GeneralIX had er ook al een reactie op toen hij me op Eindhoven kwam ophalen rofl. Jammer dat mensen de hint niet krijgen dat ik gewoon met rust gelaten wil worden en diep in gedachten ben..
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Dat komt omdat ik vaak ook echt lichtelijk pissig ben dus tja... :P
Irriteren betekent 'boos of ongeduldig maken'. Het is een werkwoord dat met een lijdend voorwerp wordt gecombineerd,
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
4 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
4 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
6 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -