Tjah als je meer massa wil is het misschien tog verstandig om benen te trainen. Fullbodschema 2x in de week kan toch ook?
Sportschool Types!
Collapse
X
-
Originally posted by Optimus_Prime View Postvast al genoemd maar de ergste:
Meisje in strakke nieuwe outfit met een flesje bronwater maar niet sporten omdat ze dan misschien bezweet raakt
Heerlijk om te zien!http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
meisjes zitten bij ons alleen maar bij de cardio apparaten omdat ze bang zijn na 1dag aan de gewichten gezeten te hebben de volgende dag wakker worden als arnold of ronnie.
ze zijn inderdaad niet nieuw de bovenlichaam trainers maar ik zie er 1tje 7xper week borst trainen en buik/rug/benen nooit van gehoord meestal ook nog bicep of triceps maar niet heel vaak die 2Calisthenics / Street workout
Comment
-
De-ik-neem-5-minuten-rust-per-set-en-15-minuten-tussen-elke-oefening
Maandag was het er 1. Ik was bezig en die gasten stonden letter de leunen tegen het raam en zaten gwn zo lang te praten dat ik 2 borst oefeningen en 2 tricep oefeningen heb kunnen doen. En toen bleek het dat hij op mij aan het w8ten was xDDD
Comment
-
vanochtend stond ik me na de training om te kleden en wat ik toen meemaakte was echt focking grappig.
er stond een gast naast me voor de spiegel en ik hoor hem gewoon tegen zichzelf lullen: je hebt best wel mooie ogen eigenlijk gozer , je ziet er best wel goed uit. ik sta hem echt aan te kijken van wat zeg jij nou tegen jezelf? hij kijkt me aan en zegt: als je niet van jezelf houdt dan kan je ook niet van een ander houden( kan ik nog bij in komen), dus ik zeg op dat moment , dat kan allemaal wel maar je moet niet verliefd op jezelf gaan worden ouwe. toen ik wegging zei ik nog tegen hem ; vergeet je oogschaduw niet , dan komen je ogen beter uit... dat vond hij niet echt grappig maar goed , daar vraag je zelf dan om denk ik dan maar!! ik kon er in ieder geval wel om lachen!
Comment
-
Originally posted by mastervinz View Postvanochtend stond ik me na de training om te kleden en wat ik toen meemaakte was echt focking grappig.
er stond een gast naast me voor de spiegel en ik hoor hem gewoon tegen zichzelf lullen: je hebt best wel mooie ogen eigenlijk gozer , je ziet er best wel goed uit. ik sta hem echt aan te kijken van wat zeg jij nou tegen jezelf? hij kijkt me aan en zegt: als je niet van jezelf houdt dan kan je ook niet van een ander houden( kan ik nog bij in komen), dus ik zeg op dat moment , dat kan allemaal wel maar je moet niet verliefd op jezelf gaan worden ouwe. toen ik wegging zei ik nog tegen hem ; vergeet je oogschaduw niet , dan komen je ogen beter uit... dat vond hij niet echt grappig maar goed , daar vraag je zelf dan om denk ik dan maar!! ik kon er in ieder geval wel om lachen!wat zijn sommige mensen tog raar
haahha
Ik irriteer me echt en mensen die met hele lichte gewichten bezig zijn en dan ondertussen heel stoer in de spiegel kijken (zo-van-kijk-mij-nu-sterk-zijn) en dan nadat ze klaar zijn 5minuten voor de spiegel staan en alle spieren rustig showen....aaaaaah als ik er alleen al aan denk wordt ik gek
Comment
-
Originally posted by Mr007 View PostHAAHAHAHwat zijn sommige mensen tog raar
haahha
Ik irriteer me echt en mensen die met hele lichte gewichten bezig zijn en dan ondertussen heel stoer in de spiegel kijken (zo-van-kijk-mij-nu-sterk-zijn) en dan nadat ze klaar zijn 5minuten voor de spiegel staan en alle spieren rustig showen....aaaaaah als ik er alleen al aan denk wordt ik gek
Comment
-
Originally posted by SuperJ View PostDe-ik-voel-me-beter-en-heb-geen respect-voor-de-sporters-die-niet-zo-breed-zijn-als-mij mongool.
Lopen bij ons door de gym en menen andere niks te zeggen of te helpen omdat ze breder zijn na 10 jaar fitness.
Malloten.
Wat een eikels.Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x
- SSB hindu squat:25kg 20x
Deficit SL DL:
- 122.5kg 3x
- 102.5kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 6x
- hindu squat BW 55x
Safety bar goodmorning:
- 40kg 20x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher hindu squat:
- 40kg 3x10
Safety bar back extension:
- 45kg 2x
- BW 35x
Military...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 92.5kg 11x
-box goblet squat 8kg 30x
One legged paused calf raise:
- BW 22x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 1x
- SSB hindu squat 20kg 20x
Deficit wide grip SL DL:
- 120.5kg 4x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
2 weken geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment