Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ben nogsteeds zo extrovert(maf) als eerst, veranderd training niks aan. Denken over eten en trainen doe ik als ik eten moet koken of aan het trainen ben, thuis achter de pc als ik op forum rondsurf (duh) of nieuw schema maak. Hele dag denken aan trainen is onmogelijk als je een sociaal leven hebt, baan, naar school gaat en vervolgens nog een hobby en eventueel s'avonds gaat stappen. Vind trainen gewoon een basisbehoefte net als eten (en ik denk dat velen er zo over denken), hoort bij mijn dag, probleem is als je basisbehoeftes de hoogste prioriteit hebben want dat betekend dus automatisch dat je geen "hogere" behoeftes kunt/wilt vervullen. Je ziet dat als mensen dingen doen die voor hun belangrijk zijn, sociale interacties of vriendenkring vergroten/onderhouden b.v. dat behoeftes die lager staan routine worden. Missen mensen deze andere behoeftes dan houd je je bezig met de behoeftes die lager in de chain staan en vallen ze uit routine.
Magoed genoeg psycho-babbel was toevallig tegengekomen in psycho boek vandaar dat ik het ff erop knalde en was toch al hard off topic.
ON TOPIC;
De ik heb 3 weken geen voetbal dus ga nu even kijhard aan de orals en dan POMPEN zodat ik kijbreed wordt - Quote van een roidmonkey met bovenbenen kleiner dan zijn onderarmen
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Wil even deze topic bumpen omdat ik me er echt dood om heb gelacheh.
"De Ik-zit-aan-de-dbol-en-nakuur-is-voor-mietjes-bij-orals type"
Kwam ik laatst tegen, was er ook nog trots op dat ie al 10 jaar trainde.
Nakuur was alleen nodig bij echte anabole, zoals spuiten.
Wederom kon ik mijn buiksets overslaan want die had ik al getrained van het onafgebroken lachen.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Wederom kon ik mijn buiksets overslaan want die had ik al getrained van het onafgebroken lachen.
Doe ik sowieso
Gisteren had ik last van:
De dikke-hork-die-samen-met-vriendin-om-en-om-kwartreps-doet-op-de-leg-press-met-2-kg-en-het-apparaat-TWINTIG-minuten-bezet-houdt.
Kutwijven.
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280. Go heavy or go home!
de ik train met een maatje en staan alleen maar hardop te lullen en te lachen figuur
Ik sta bij een apparaat en als iemand vraagt ben je bezig hier ga ik weg figuur
Ik sta in een sportschool en sms meer dan dat ik wat doe figuur
gasten die aan mij vragen hoelang ik al bezig ben figuur.
de strakker broekjes figuur (mannelijk)
Ik drink geen water in de sportschool maar neem een cola fles gevuld met cola mee naar sportschool figuur :S
De vrouw die haar vetrollen over de hometrainer gedrapeerd heeft, die mij (in omvang een fractie van haar) gaat vertellen dat je met HIIT toch echt geen vet gaat verbranden.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Weet je wat nou het allerergste is van dit fenomeen vette zeugen, is dat dit de grootste doelgroep is die in een sportschool rondloopt. En dan heb ik het niet over de hardcore gyms, maar over de health centers.
Zeker naar de kerstdagen en vakantie's zie je ze steeds vaker. Word toch het meeste geld aan verdiend.
Weet je wat nou het allerergste is van dit fenomeen vette zeugen, is dat dit de grootste doelgroep is die in een sportschool rondloopt. En dan heb ik het niet over de hardcore gyms, maar over de health centers.
Zeker naar de kerstdagen en vakantie's zie je ze steeds vaker. Word toch het meeste geld aan verdiend.
Er staat een topic op BR over dit fenomeen.
Seen it. Gelukkig train ik niet bij een health center en komt dit fenomeen niet vaak voor bij mij
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Ik ben ook een : '' ik zit op voetbal, dus train mijn benen niet''. En waarom?
Omdat ik 4 x in de week voetbal, en 5 dagen in de week tot laat op school (ja hbo) en ook nog eens werk. Hierdoor kan ik maar 2 x in de week sporten, op de dagen dinsdag en vrijdags, zaterdag zondag en maandag heb ik gevoetbalt, en ben dan echt niet in staat mijn benen goed te trainen. En op donderdags ook gevoetbalt dus hetzelfde verhaal.
Ik train nu maar 2 x in de week, en dan wil ik dat graag optimaal benutten voor mijn bovenlichaam. Als binnenkort vaker naar de gym ga en minder voetbal dan ga ik ook zeker mijn benen weer trainen
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment