Weet niet wat het is, maar me nek zit sinds gisteravond opeens op slot. Kan me nek nauwelijks bewegen. Doe ik het wel voel ik dit tot achter aan de onderkant van me schedel. Heb hierdoor de hele dag al koppijn. Nog nooit eerder gehad.
[Endo Squad]Work-out in Tilburg
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostWeet niet wat het is, maar me nek zit sinds gisteravond opeens op slot. Kan me nek nauwelijks bewegen. Doe ik het wel voel ik dit tot achter aan de onderkant van me schedel. Heb hierdoor de hele dag al koppijn. Nog nooit eerder gehad.
Comment
-
Even verwarmen en met tijgerbalsem insmeren? Waarschijnlijk (hopelijk) na een nachtje slapen weer weg... Ik heb het ook wel eens in mijn rug... zwaar irritant."Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
-
Voor dit soort dingen heb ik een goede creme...
Muay Thai Boxing Creme Muay Thai Boxing Creme - Vechtsporten en Zelfverdediging - Snuffelmarkt
10x beter als tijgerbalsem als je spierpijn hebt of d'r zit wat vast is het snel weg met dit spul.
Comment
-
@ Ashley
Voel mijn borst en armen vooral. De benen en onderrug zijn voortreffelijk hersteld van de squat.
Borst heeft uiteraard veel meer bombardement gekregen dan de benen (bij mij dan) dus dat ik het daar wat heviger voel is uiteraard logisch.
Maar het is een lekker gevoel iig. Vandaag voel ik mijn armen al niet meer, mijn borst en schouders nog wel.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Silk View PostAh, mooi dat het goed ging. Ik wilde het nog vragen aan de barman, maar ik wist alleen dat jij Vincent heete, niet dat DSO Mark heette, dus vond het een beetje lame om het te vragen.. Had het dus toch gewoon moeten doen:S
Anyway, misschien dat ik een keertje met Mark mee kan trainen zodat ook ik ook de techniek kan werken.
Leuk verslag, om van allen te horen hoe de training bevallen is.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostNu weet je niet alleen hoe hij heet, maar weet je ook hoe hij eruit ziet (als je de filmpjes nog eens terugkijkt).
Leuk verslag, om van allen te horen hoe de training bevallen is.
Was leuk ja.....
Viel me alleen een beetje tegen dat ze geen zin hadden om nog te cardioen met mijn bus. Waren ze te moe voor. Pussy'sความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
1 week geleden -
-
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
2 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
2 weken geleden -
-