nauwelijks resultaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nauwelijks resultaat

Hallo allemaal,
    Ik ben 17 jaar en fitness nu ruim een jaar. Ik ga 4 á 5 keer in de week.
    Hierbij houd ik me aan een schema: 2 spiergroepen per keer - 10 tot 12 reps - 4 setjes. Ook heb ik een goed voedingsschema samengestelt waarin ik meer dan voldoende binnenkrijg.

En nu mijn probleem: ik heb maar nauwelijk resultaat! Hoe hard ik ook mijn best doe, ik word niet breder. Ik kan maar geen oorzaak hiervan vinden.
    Misschien ligt het aan het aantal reps? Dat ik overstap naar bijv. 6 tot 8 reps? Of ligt de oplossing in het gebruiken van shakes?
    Hopelijk kunnen jullie mij goede raad geven.

Meer eten.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik dacht al dat ik dit te horen zou krijgen. Meer eten..
      En dat doe ik dus ook. Ik heb al een voedingsschema opgesteld waarin ik dus meer dan nodig binnenkrijg. Deze is al een keer ''goedgekeurd''. Ik geloof niet dat het hieraan kan liggen. Ik eet veel en gezond.

Comment

post je schema dan zou ik zeggen
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

misschien dubbel op maar ik ben ook benieuwd naar je voedingsschema!

Comment

Originally posted by MassBuilder View Post
            Ik dacht al dat ik dit te horen zou krijgen. Meer eten..
            En dat doe ik dus ook. Ik heb al een voedingsschema opgesteld waarin ik dus meer dan nodig binnenkrijg. Deze is al een keer ''goedgekeurd''. Ik geloof niet dat het hieraan kan liggen. Ik eet veel en gezond.
            Meer rusten dan. Als je naast je training te actief bent groei je ook niet. Ik ken er zat die naast het trainen ook nog voetballen, volleyballen, zwemmen of joggen. Allemaal veel en veel te veel. Als je wilt groeien moet je veel rusten. En ook je slaappatroon moet in orde zijn. Training, rust en voeding moeten allemaal op orde en in harmonie zijn met elkaar wil je groeien.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Meer rusten dan. Als je naast je training te actief bent groei je ook niet. Ik ken er zat die naast het trainen ook nog voetballen, volleyballen, zwemmen of joggen. Allemaal veel en veel te veel. Als je wilt groeien moet je veel rusten. En ook je slaappatroon moet in orde zijn. Training, rust en voeding moeten allemaal op orde en in harmonie zijn met elkaar wil je groeien.
              yep, mar neem je genoeg rust tussen je sets of train je achter elkaar door, veel mensen vergeten rust tussen sets waardoor spiergroei erg langzaam kan gaan, doe 2/3 min rust bij iedere set!
              (ps ik ben miss nog noob op dit gebied mar heb het gelezen in M&F!!!)
              Last edited by gentjuh; 25-03-2010, 19:41. Reason: verkeerd

Comment

Krijg je wel genoeg eiwitten binnen? Aan je laatste opmerking te zien niet. Als dat zo is heb je een jaar voor niks getraind eigenlijk.

Comment

Hier mijn voedingsschema
                  Attached Files

Comment

Originally posted by MassBuilder View Post
                    Hier mijn voedingsschema
                    was iets te snel is wel goed zichtbaar.

Comment

opzich wel goed: mar miss moet je meer kwark eten! dat is gezond en eiwitrijk

Comment

@ gentjuh
                        Ook neem ik minstens 1 minuut rust tussen de setjes.

@ de sterkste ophaler
                        Ik doe naast fitness ook 2 keer per week aan kickboxen.
                        Last edited by MassBuilder; 25-03-2010, 19:54.

Comment

hoe ziet je trainingsschema eruit? rust is namelijk heel belangrijk tussen trainingsdagen door!

Comment

Volgens mij moet dat calcium en natrium toch echt mg zijn en niet gram xD Stel je voor 5 kilo natrium (zout) op een dag... Is niet echt gezond (ben je in 2 seconde dood).

Comment

Mijn uitgebreide schema staat niet op de pc waar ik nu op zit maar ik kan jullie wel snel een beeld geven van de spierverdeling:

Dag1: Borst Biceps Buik

Dag2: Rust

Dag3: Triceps Rug

Dag4: Schouders Benen Buik

Dag5: Rust

Dag1...

(mijn schema is dus per 5 dagen)

Als ik merk dat ik nog uitgeput ben (spierpijn) van de vorige dagen neem ik ook echt wel extra rust.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X