Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik was eventjes een big-ass bord rijst met kipfilet naar binnen aan t werken daarnet. En ik eet pas volgens dat voedingsschema sinds begin van t jaar.
Is ongezouten pinda's eten goed voor die meer vetten die ik nodig zou hebben? En nog meer eiwitten?
@gentjuhIk ben 17 jaar oud.
Tuurlijk.
Hoeveel ben je aangekomen sinds je je schema volgt?
Voordat ik een voedingsschema had was ik 0 kg aangekomen. Sinds ik dat schema volg ben ik maar 1,4 kg aangekomen (in 1 maand tijd). Of is dat redelijk?
Voordat ik een voedingsschema had was ik 0 kg aangekomen. Sinds ik dat schema volg ben ik maar 1,4 kg aangekomen (in 1 maand tijd). Of is dat redelijk?
Begin van het jaar is toch echt bijna 3 maanden geleden.
In 1 maand 1.4kg aankomen vind ik voor een beginner niet echt denderend. Ik kwam eerste 6 weken +- 1kilo per week aan. Maar ik heb ook erg veel gekloot.
ja ik bedoelde februari (sorry voor m'n fout). En in februarie ben ik niks aangekomen omdat ik een week intesief op wintersport ben geweest toen.
Dus vanaf toen 1,4 kg in een maand dus ongeveer. Ik vind dit zelf ook weinig.
4000 kcal moet opzich wel te doen zijn. Moet ik hierbij nog extra eiwitten en vetten benutten?
En zijn proteine/whey shakes geen goede oplossing erbij?
ja ik bedoelde februari (sorry voor m'n fout). En in februarie ben ik niks aangekomen omdat ik een week intesief op wintersport ben geweest toen.
Dus vanaf toen 1,4 kg in een maand dus ongeveer. Ik vind dit zelf ook weinig.
4000 kcal moet opzich wel te doen zijn. Moet ik hierbij nog extra eiwitten en vetten benutten?
En zijn proteine/whey shakes geen goede oplossing erbij?
Proteine shakes en whey shakes zijn het zelfde.
Maar ja, het zou kunnen. Als je denkt dat je te weinig eiwitten binnen krijgt kan je shakes toevoegen aan je schema.
Je kan ook halve liter chocomelk voor en halve liter chocomelk na de training toevoegen. Dan heb je al +- 840 kcals...
Is chocomel een goede drank hiervoor? ik hoor juist dat je er moddervet van wordt. Als jij kan aantonen dat chocomel geschikt is ga ik dat zeker weten drinken. Ik vind het namelijk heeerlijk
Is chocomel een goede drank hiervoor? ik hoor juist dat je er moddervet van wordt. Als jij kan aantonen dat chocomel geschikt is ga ik dat zeker weten drinken. Ik vind het namelijk heeerlijk
Laat die gasten maar lkkr lullen. Ik neem ook 1L choco per trainingsdag en ik word er ook niet "moddervet" van.
Als het alleen om de Kcal gaat, vraag ik me af waarom mensen dan niet gewoon 2 bigmac's naar binnen werken. Dat is ook 1000Kcal.
Is er dus een verschil in goede en slechte Kcal? Kan je me dit uitleggen?
Als het alleen om de Kcal gaat, vraag ik me af waarom mensen dan niet gewoon 2 bigmac's naar binnen werken. Dat is ook 1000Kcal.
geen idee, mar weet jij dit miss? ik heb nu weer last van mij onderrug gisteren ook al trwijl ik geen squat of deadlift heb gedaan alleen bent over row komt het miss daardoor?
Je hebt blijkbaar de sticky's nog niet gelezen lees die ff.
Er is wel een verschil natuurlijk. Er zitten suikers in die je lichaam die je rond je training goed kan gebruiken. De vetten en EW blijven over en die heb je al te kort.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment