nauwelijks resultaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Revius View Post
    Jij komt aan met het verhaal dat je nauwelijks resultaat boekt, ik boek resultaat zat, mijn probleem niet.

Jouw keuze:
    - je haalt het bord voor je kop vandaan en luistert naar wat men zegt hier
    - je gaat door met nauwelijks resultaat halen.

Ik gaf net aan dat je je intensiteit moet verhogen i.p.v. volume, een beetje googlen en je weet wat het betekent, of je vraagt het een beetje normaal.

Nu kan je voor mijn part in de stront zakken, denk dat je dat wel begrijpt.
    Als jij met uitspraken zonder uitleg aankomt en ik hier commentaar op heb vind ik dat niet meer dan logisch. Sommige mensen zijn wat snel geraakt...

En zoals ik al zei: Ik ga dat schema zeker volgen

Comment

• Ik snap echt niet wat jouw probleem is, ik kom met serieuze opmerkingen en dan kom jij ineens met een dwaze opmerking dat je me niet serieus neemt?

Ik denk dat je voortaan wat beter om je heen moet kijken, dan krijg je wel door wie je wel en niet serieus kan/moet nemen.
      Groeten

Comment

Ik snap echt niet wat jouw probleem is, ik kom met serieuze opmerkingen en dan kom jij ineens met een dwaze opmerking dat je me niet serieus neemt?

Ik denk dat je voortaan wat beter om je heen moet kijken, dan krijg je wel door wie je wel en niet serieus kan/moet nemen.
        ''maar neem van mij aan dat ze sterker zijn dan iedereen op dit forum bij elkaar.''

juist ja..

Ik vind het mooi geweest in deze topic. Ik ga falstyr's schema volgen de komende weken.

Bedankt voor al jullie reacties! Jammer dat Revius en ik op zo'n manier eindigen. Als ik je beledigd heb, bied ik maar al te graag mijn excuus aan.

Comment

• Je hebt me niet beledigd, maar het is meer dat ik je wou helpen, maar als je zo begon...
          En ja die gasten zijn echt sterk en doen nutteloze isolatie oefeningen met kabels en machines, maar dat doet er verder niet toe.
          Groeten

Comment

Je hebt me niet beledigd, maar het is meer dat ik je wou helpen, maar als je zo begon...
            En ja die gasten zijn echt sterk en doen nutteloze isolatie oefeningen met kabels en machines, maar dat doet er verder niet toe.
            Oke ik begrijp je. Jij bent iemand met ervaring dus het was dom van me om zo tegen je in te gaan. Excuses hiervoor.

Comment

• Dat ook weer niet, me ervaring is niet zo heel groot, maar genoeg om beginners op weg te helpen.
              Groeten

Comment

Dat ook weer niet, me ervaring is niet zo heel groot, maar genoeg om beginners op weg te helpen.
                Sterker nog: de meesten hier zijn maar semi-gevorderd. Een enkeling weet pas echt hoe het werkt. Ik vermoed dat zo'n 90% van Bodynet uit beginners en semi-gevorderen bestaan. Die overige 10% is gevorderd, doet wedstrijden (Punani/Holandesa) en is hier zelden. En nog meer mensen die serieuzer zijn gaan trainen zitten nu niet meer op dit forum.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

• De meesten zijn gewoon beginners hier. Dan heb je handje vol gevorderde beginners die al een jaartje of 2-3 trainen zoals ikzelf die nu pas een beetje de nuances van de oefeningen e.d. onder de knie beginnen te krijgen. Nog even en ik mag mezelf een semi-gevorderde noemen. Pas na een jaartje of 10 ben je een gevorderde.

Comment

• Ben ik weer. Ik heb de afgelopen weken lekker veel gegeten en ik houd me aan het volgende trainingsschema:
                    ---------------------------------------------------------
                    borst/triceps
                    Bench press
                    inclined dumbbell press
                    inclined flys
                    standing flys

Cable Curl
                    Dipping
                    Rope curl
                    triceps extension

rug/biceps
                    Chin ups
                    bent over rows (dumbell)
                    seated Rows
                    Lat Pull Down

Biceps Curl, EZ bar
                    Seated Dumbbell Curl, EZ bar
                    One-arm Cable Curl
                    Inclined Dumbbell Curl

schouders/ Benen
                    Military press
                    Front Raise
                    Upright Rowing EZ bar
                    Cable Cross

Leg Extention
                    Lever Seated Leg Curl
                    Standing Calf Raise
                    Leg Press
                    Uitstappen
                    ------------------------------------------------------------
                    Toevoeging:
                    -Buik doe ik als ik tijd over heb. Ook doe ik dit tijdens kickboksen (2x per week).
                    -Ik doe niet altijd alle oefeningen, ligt eraan hoe kapot m’n spieren zijn. Meestal lukt t wel.
                    -Ik ga 4 keer in de week.
                    ---------------------------------------------------------------

Met het vele eten dat ik naar binnen prop samen met dit trainingsschema ben ik in 2 weken 4 kilo aangekomen (vetpercentage is hetzelfde gebleven). Bevalt goed! Ben nu 70 kg.
                    Last edited by MassBuilder; 10-04-2010, 16:32.

Comment

• eerst wil je het schema van falstyr volgen, nu ga je opeens afwijken en ik vind het schema maar matig.

Waarom zoveel oefeningen apart voor je schouders. Als je je buik en rug traint, pak je ook al de schouders flink mee. MP lijkt me voldoende.

Wat is de reden om 2 verschillende flyes toe te voegen?
                      Hoezo heb je in godsnaam 4 oefeningen voor je biceps en ook nog eens 4 voor je triceps?

Hoezo pak je apperaten voor je benentraining? Vraag me ook af waarom je met een isolatie oefening begint (leg extension en leg curl) en daarna pas de leg press pakt, vind het niet helemaal logisch.

Ik weet niet sinds wanneer je meer eet. Houdt er wel rekeneing mee, als je meer eet, je meer vocht vast houdt (meer natrium + koolhydraten) en je meer nog te verwerken voedsel in je hebt zitten. Als je vetpercentage gelijk blijft, terwijl je in gewicht toeneemt, heb je wel degelijk vet aangezet (anders zou je vetpercentage dalen)

Dus vermoed dat het niet allemaal spier is wat je hebt aangezet. Ben bang dat je met dit schema niet de optimaalste resultaten zult behalen. dat het nu snel gaat kan er ook gewoon aan liggen, dat je nu normaal eet en eerder te weinig en ook zeker omdat je een beginner bent.

Comment

• Beentraining moet zeker beter. Geen enkel beenschema is compleet zonder de squat. En dat zeg ik zelfs als squat hater, kun je nagaan....
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                          M&F is een kut blad en kun je beter maar met een hele grote korrel zout nemen.

@Yawg
                          400gr aardappelen is echt een berg in tegenstelling tot wat iedereen blijkbaar denkt hier,

-Dat is veel om weg te werken, qua voedingswaarde is het bout. 400gr aardappelen staat gelijk aan 100gr rijst. Om het even in perspectief te zetten. En 100gr rijst over een dag gezien is niet veel. Ik heb eens een dag al mijn rijst omgezet naar aardappelen...800gr aardappelen weg werken om aan de nodige koolhydraten te komen is NIET leuk. 200gr rijst is dan een stuk makkelijker weg te werken. Je zit minder vol en hebt dan nog ruimte om andere dingen te eten die je nodig hebt.
                          Heb ook nooit anders beweerd, aan cal komen met aardappelen is helse opgave
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• teveel bic/tricep

Comment

• Als ik niet zo'n 4 oefeningen doe voor triceps of biceps zijn ze nog echt genoeg aangepakt hoor. Dan kan ik nog makkelijk door.

Comment

• Als je 4 iso's moet doen om je triceps vol te krijgen train je gewoon niet met voldoende intensiteit.
                                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X