Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je hebt me niet beledigd, maar het is meer dat ik je wou helpen, maar als je zo begon...
En ja die gasten zijn echt sterk en doen nutteloze isolatie oefeningen met kabels en machines, maar dat doet er verder niet toe.
Je hebt me niet beledigd, maar het is meer dat ik je wou helpen, maar als je zo begon...
En ja die gasten zijn echt sterk en doen nutteloze isolatie oefeningen met kabels en machines, maar dat doet er verder niet toe.
Oke ik begrijp je. Jij bent iemand met ervaring dus het was dom van me om zo tegen je in te gaan. Excuses hiervoor.
Dat ook weer niet, me ervaring is niet zo heel groot, maar genoeg om beginners op weg te helpen.
Sterker nog: de meesten hier zijn maar semi-gevorderd. Een enkeling weet pas echt hoe het werkt. Ik vermoed dat zo'n 90% van Bodynet uit beginners en semi-gevorderen bestaan. Die overige 10% is gevorderd, doet wedstrijden (Punani/Holandesa) en is hier zelden. En nog meer mensen die serieuzer zijn gaan trainen zitten nu niet meer op dit forum.
De meesten zijn gewoon beginners hier. Dan heb je handje vol gevorderde beginners die al een jaartje of 2-3 trainen zoals ikzelf die nu pas een beetje de nuances van de oefeningen e.d. onder de knie beginnen te krijgen. Nog even en ik mag mezelf een semi-gevorderde noemen. Pas na een jaartje of 10 ben je een gevorderde.
Ben ik weer. Ik heb de afgelopen weken lekker veel gegeten en ik houd me aan het volgende trainingsschema: --------------------------------------------------------- borst/triceps Bench press inclined dumbbell press inclined flys standing flys
Cable Curl Dipping Rope curl triceps extension
rug/biceps Chin ups bent over rows (dumbell) seated Rows Lat Pull Down
Biceps Curl, EZ bar Seated Dumbbell Curl, EZ bar One-arm Cable Curl Inclined Dumbbell Curl
schouders/ Benen Military press Front Raise Upright Rowing EZ bar Cable Cross
Leg Extention Lever Seated Leg Curl Standing Calf Raise Leg Press Uitstappen ------------------------------------------------------------ Toevoeging: -Buik doe ik als ik tijd over heb. Ook doe ik dit tijdens kickboksen (2x per week). -Ik doe niet altijd alle oefeningen, ligt eraan hoe kapot m’n spieren zijn. Meestal lukt t wel. -Ik ga 4 keer in de week. ---------------------------------------------------------------
Met het vele eten dat ik naar binnen prop samen met dit trainingsschema ben ik in 2 weken 4 kilo aangekomen (vetpercentage is hetzelfde gebleven). Bevalt goed! Ben nu 70 kg.
eerst wil je het schema van falstyr volgen, nu ga je opeens afwijken en ik vind het schema maar matig.
Waarom zoveel oefeningen apart voor je schouders. Als je je buik en rug traint, pak je ook al de schouders flink mee. MP lijkt me voldoende.
Wat is de reden om 2 verschillende flyes toe te voegen?
Hoezo heb je in godsnaam 4 oefeningen voor je biceps en ook nog eens 4 voor je triceps?
Hoezo pak je apperaten voor je benentraining? Vraag me ook af waarom je met een isolatie oefening begint (leg extension en leg curl) en daarna pas de leg press pakt, vind het niet helemaal logisch.
Ik weet niet sinds wanneer je meer eet. Houdt er wel rekeneing mee, als je meer eet, je meer vocht vast houdt (meer natrium + koolhydraten) en je meer nog te verwerken voedsel in je hebt zitten. Als je vetpercentage gelijk blijft, terwijl je in gewicht toeneemt, heb je wel degelijk vet aangezet (anders zou je vetpercentage dalen)
Dus vermoed dat het niet allemaal spier is wat je hebt aangezet. Ben bang dat je met dit schema niet de optimaalste resultaten zult behalen. dat het nu snel gaat kan er ook gewoon aan liggen, dat je nu normaal eet en eerder te weinig en ook zeker omdat je een beginner bent.
M&F is een kut blad en kun je beter maar met een hele grote korrel zout nemen.
@Yawg
400gr aardappelen is echt een berg in tegenstelling tot wat iedereen blijkbaar denkt hier,
-Dat is veel om weg te werken, qua voedingswaarde is het bout. 400gr aardappelen staat gelijk aan 100gr rijst. Om het even in perspectief te zetten. En 100gr rijst over een dag gezien is niet veel. Ik heb eens een dag al mijn rijst omgezet naar aardappelen...800gr aardappelen weg werken om aan de nodige koolhydraten te komen is NIET leuk. 200gr rijst is dan een stuk makkelijker weg te werken. Je zit minder vol en hebt dan nog ruimte om andere dingen te eten die je nodig hebt.
Heb ook nooit anders beweerd, aan cal komen met aardappelen is helse opgave
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment