nauwelijks resultaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oke bedankt Gameface en alle anderen!! bedankt voor de snelle reacties! Ik weet nu wat ik moet veranderen en ik laat jullie over een paar weken weten hoe het is bevallen.

@ gameface ik zal die sticky's zeker lezen!

Comment

Originally posted by MassBuilder View Post
      Als jij je rug niet goed recht erbij houd en met de dumbell's ''slingert'' zou je hier goed last van kunnen krijgen.

Als je de oefening goed uitvoert met een rechte rug en niet over je kunnen gaat, dan zie ik hier geen probleem in. Hoogstens spierpijn.
      oke bedankt,soms met hammer curls ga ik iet met mn rug heen en wir, miss kan ik beter zitten doen dan.

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
        oke bedankt,soms met hammer curls ga ik iet met mn rug heen en wir, miss kan ik beter zitten doen dan.
        Als je de laatste reps eruit perst is het niet erg dat je een beetje met je rug naar achter en voor gaat.
        Het moet alleen niet zo zijn dat je de hele oefening door met je rug naar achter gaat en de dumbell's als het waren omhoog slingert.

het is sowieso goed om deze oefening ook zittend te doen. Dan issoleer je de armen meer.

Comment

Als je de laatste reps eruit perst is het niet erg dat je een beetje met je rug naar achter en voor gaat.
          Het moet alleen niet zo zijn dat je de hele oefening door met je rug naar achter gaat en de dumbell's als het waren omhoog slingert.

het is sowieso goed om deze oefening ook zittend te doen. Dan issoleer je de armen meer.
          oke bedankt voor de info!

Comment

Owja joh? Welke spiergroepen train je dat als je eht staand doet?

Comment

Originally posted by gameface View Post
              ???? hoe bedoel je

Comment

Hij zal bedoelen dat je dan niet kunt slingeren met je lijf en zodus niet of minder gemakkelijk kunt cheaten.

Comment

Ik bedoel hier idd mee dat je als je het zittend doet niet de neiging krijgt om het uit je rug te halen (door te buigen en slingeren enz)

Comment

Ik bedoel hier idd mee dat je als je het zittend doet niet de neiging krijgt om het uit je rug te halen (door te buigen en slingeren enz)
                    ja dat weet ik mar wat gameface zei

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
                      ja dat weet ik mar wat gameface zei
                      ja, omdat je staand ook goed je armen traint vond hij het raar dat ik zei dat je zittend beter je armen traint.
                      Maar het ging mij erom dat je niet je rug gebruikt.

Comment

Je hoeft hem daarvoor niet zittend te doen. Gewoon je rug recht houden, simpel.

Comment

Je hoeft hem daarvoor niet zittend te doen. Gewoon je rug recht houden, simpel.
                          Dat is natuurlijk ook een goede oplossing

Comment

Wat betreft chocomel, daar word je niet vet van als je het op de juiste manier toepast. Voor na het trainen is het heel geschikt. Maar daar buiten om is het overbodig.

@ Dso: Ik ben het toch niet helemaal met je eens. Uiteraard is het zo dat het beter is om meer rust te pakken. Maar dat kan niet altijd en zul je toch een andere oplossing moeten bedenken. Hij zal waarschijnlijk niet opeens gaan stoppen met kickboxen. Wat dan dus wel kan is enigzins compenseren door nog meer te eten. En @ts niet roepen dat je al genoeg eet want dat is niet zo. En dat kan ik al zeggen zonder uberhaupt te weten wat je eet op een dag.

Ik weet wel dat je niet altijd jezelf als voorbeeld kan gebruiken, maar ik doe een sportopleiding dus ben de hele dag aan het bewegen. En ik groei ook hard zat. Pas je schema aan, verander je voeding en zorg dat je zo'n 8 a 9 uur slaap krijgt en het zal al een hoop schelen.

Vind je schema ook niet optimaal. Pak dan gewoon een standaard split. Bijv: 1 dag Borst/Triceps, 1 dag Rug + Biceps, 1 dag Schouders en 1 dag Benen.
                            En anders bijv: Borst/voor en zijkant schouders/triceps, Rug/achterkant schouders/biceps, benen, dan heb je 3/4 dagen (ligt er aan welke je kiest natuurlijk:P) en is het veel beter verdeeld.

Nu doe je borst, 1 dag rust en dan weer schouders. Als je goed borst traint worden je schouders al best flink belast dus die ene dag is niet genoeg om te kunnen herstellen. Schouders + Benen is ook niet geweldig. Zijn er zat die het doen, maar benen verdiend een eigen dag. Het is tenslotte de helft van je lichaam. Dus zeker niet overbodig.

Wat betreft je voedingsschema op dit moment, bagger is het niet, maar kan nog wel iets meer verbetering gebruiken. Zou sowieso kijken of je brood kan vervangen voor kwalitatief hoger voedsel. Als dat niet kan is het te begrijpen, is ook niet altijd makkelijk om oplossing te vinden ivm met school enzo. Appelstroop zou ik sowieso wel vervangen voor wat anders.
                            Last edited by jordy; 25-03-2010, 21:57.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

Waarom Borst/triceps i.p.v. Borst/biceps? En rug/biceps i.p.v. rug/triceps?
                              Het schema wat ik nu heb bevalt mij eigenlijk wel. Is het echt nodig om deze veranderingen erin te gooien? Ik zal iig zorgen dat ik borst en schouders wat verder uit elkaar haal.

En wat is dan nog meer goed voor op brood? (Een doorsnee product uit de supermarkt)

bedankt voor de tips
                              Last edited by MassBuilder; 25-03-2010, 22:15.

Comment

En wat is dan nog meer goed voor op brood? (Een doorsnee product uit de supermarkt)
                                link
                                Dumbells build a bigger chest
                                Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X