nauwelijks resultaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb nu echt een 4 daagse split schema nodig. Ik hoor van alle kanten verschillende tips (niet alleen hierzo) en ik weet nu echt niet meer wat ik moet. Kan iemand (met verstand ervan!) mij a.u.b. gewoon duidelijk zeggen welke spiergroepen ik op welke dag moet doen en wanneer ik rust moet nemen. De oefeningen doe ik zelf wel. Op maandag en woensdag doe ik aan kickboxen.
    Ik klink nu misschien lui omdat ik het zelf niet doe maar ik heb hier al zooo veel tijd in gestoken en ik raak steeds verwarder...
    --Mijn doel is om in spiermassa aan te komen ( het eetverhaal ken ik ondetussen wel)

Comment

Originally posted by MassBuilder View Post
      Ik heb nu echt een 4 daagse split schema nodig. Ik hoor van alle kanten verschillende tips (niet alleen hierzo) en ik weet nu echt niet meer wat ik moet. Kan iemand (met verstand ervan!) mij a.u.b. gewoon duidelijk zeggen welke spiergroepen ik op welke dag moet doen en wanneer ik rust moet nemen. De oefeningen doe ik zelf wel. Op maandag en woensdag doe ik aan kickboxen.
      Ik klink nu misschien lui omdat ik het zelf niet doe maar ik heb hier al zooo veel tijd in gestoken en ik raak steeds verwarder...
      --Mijn doel is om in spiermassa aan te komen ( het eetverhaal ken ik ondetussen wel)
      vanaf 14 februari is toch niet zoooveel tijd...

Comment

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post648526

Als blijkt dat het te zwaar voor je is kun je het zo doen dat je dag 1 van de UB en dag 1 van de LB volgens schema doet. En dat je de tweede dagen bewust met minder gewicht doet. Train 4 weken, 5e week op 50% trainen tenzij je graag vermoeid en geblesseerd wilt zijn.

Aangezien je beginner bent hoef je niet 5x5 met 1 statisch gewicht te doen. Doe maar gewoon 5 sets van 5 reps totaal en elke keer hoger in gewicht.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
          vanaf 14 februari is toch niet zoooveel tijd...
          hoe kom jij aan 14 februari?
          Ik ben hier al maanden mee bezig en ik heb nooit een echt goed schema gehad. Ik ben het nu dus een beetje zat. En als je het niet met me eens bent reageer dan aub niet want die verhalen ken ik al
          .

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post648526

Als blijkt dat het te zwaar voor je is kun je het zo doen dat je dag 1 van de UB en dag 1 van de LB volgens schema doet. En dat je de tweede dagen bewust met minder gewicht doet. Train 4 weken, 5e week op 50% trainen tenzij je graag vermoeid en geblesseerd wilt zijn.

Aangezien je beginner bent hoef je niet 5x5 met 1 statisch gewicht te doen. Doe maar gewoon 5 sets van 5 reps totaal en elke keer hoger in gewicht.
            Op dinsdag doe je dan 3 borst oefeningen en 2 rug. Als ik dit doe dan heb ik niet het gevoel dat ik mijn spieren goed heb aangepakt. Zeker bij rug niet. Ik moet ik toch minsten 4 (het liefst 5) oefeningen hebben van 4 setjes.

Op vrijdag zelfde verhaal: 1 borst oefening, 1 schouders, 1 triceps, 2 rug (globaal gezien).
            Dit is tog allemaal half werk? En zeker de schouders.. 1 oefening voor alleen schouders per week?

Nogmaals ik ben een beginner en ik praat alleen uit mijn ervaring. Als ik eht mis heb leg dat dan aub uit.

Comment

intensiteit verhogen zo'n hoog volume nodig hebt.
              Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                intensiteit verhogen zo'n hoog volume nodig hebt.
                dit bedoel ik, aan zo'n halve zin zonder uitleg heb ik vrij weinig..

Comment

hoe kom jij aan 14 februari?
                  Ik ben hier al maanden mee bezig en ik heb nooit een echt goed schema gehad. Ik ben het nu dus een beetje zat. En als je het niet met me eens bent reageer dan aub niet want die verhalen ken ik al
                  .
                  volgens mij heb jij je op 14 februari hier aangemeld, maar als vind dat het veel langer is, mijbest. en die verhalen ken je dan misschien wel al, maar wat doe je ermee?. niet veel dus als je nouwelijks vooruitgang hebt

Comment

Op dinsdag doe je dan 3 borst oefeningen en 2 rug. Als ik dit doe dan heb ik niet het gevoel dat ik mijn spieren goed heb aangepakt. Zeker bij rug niet. Ik moet ik toch minsten 4 (het liefst 5) oefeningen hebben van 4 setjes.

Op vrijdag zelfde verhaal: 1 borst oefening, 1 schouders, 1 triceps, 2 rug (globaal gezien).
                    Dit is tog allemaal half werk? En zeker de schouders.. 1 oefening voor alleen schouders per week?

Nogmaals ik ben een beginner en ik praat alleen uit mijn ervaring. Als ik eht mis heb leg dat dan aub uit.
                    En dat bedoel ik dus met stomzinnige en nutteloze oefeningen toevoegen. Doe nu maar gewoon mijn schema en leer trainen. Dan ga je vanzelf dood op dat schema.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      En dat bedoel ik dus met stomzinnige en nutteloze oefeningen toevoegen. Doe nu maar gewoon mijn schema en leer trainen. Dan ga je vanzelf dood op dat schema.
                      oke zal ik doen! En dan heb ik nog 1 irritant vraagje

Waarom maar 1 schouder oefening? dat is bij mij juist de spiergroep die achterloopt namelijk..
                      Kan ik niet nog 1 of 2 schouder oefeningen toevoegen?
                      En Shrugs mis ik ook.

En bij jou schema staat: 4 daagse schema voor kracht.
                      Ik wil in massa trainen

Comment

• allemaal nutteloze oefeninge

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                          allemaal nutteloze oefeninge

oke, en dat moet ik zomaar aannemen? Deze oefeningen worden door 90% van de grote jongens bij mij op de fitness gedaan. Lijkt mij niet nutteloos

Comment

• Originally posted by MassBuilder View Post
                            oke, en dat moet ik zomaar aannemen? Deze oefeningen worden door 90% van de grote jongens bij mij op de fitness gedaan. Lijkt mij niet nutteloos
                            Ik ken echt grote jongens, en die trainen ook met nutteloze oefeningen, zegt niks dus.
                            Ik ga geen namen noemen, maar neem van mij aan dat ze sterker zijn dan iedereen op dit forum bij elkaar.
                            Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                              Ik ken echt grote jongens, en die trainen ook met nutteloze oefeningen, zegt niks dus.
                              Ik ga geen namen noemen, maar neem van mij aan dat ze sterker zijn dan iedereen op dit forum bij elkaar.
                              ik vind het moeilijk om jou nu nog serieus te nemen

Comment

• Originally posted by MassBuilder View Post
                                ik vind het moeilijk om jou nu nog serieus te nemen
                                Jij komt aan met het verhaal dat je nauwelijks resultaat boekt, ik boek resultaat zat, mijn probleem niet.

Jouw keuze:
                                - je haalt het bord voor je kop vandaan en luistert naar wat men zegt hier
                                - je gaat door met nauwelijks resultaat halen.

Ik gaf net aan dat je je intensiteit moet verhogen i.p.v. volume, een beetje googlen en je weet wat het betekent, of je vraagt het een beetje normaal.

Nu kan je voor mijn part in de stront zakken, denk dat je dat wel begrijpt.
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X