nauwelijks resultaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gentjuh View Post
    luister gast IK HEB DIT GELEZEN IN M&F!!!! die snappen er wel wat van, ik eg alleen mar wat daar staat
    M&F is een kut blad en kun je beter maar met een hele grote korrel zout nemen.

@Yawg
    400gr aardappelen is echt een berg in tegenstelling tot wat iedereen blijkbaar denkt hier,

-Dat is veel om weg te werken, qua voedingswaarde is het bout. 400gr aardappelen staat gelijk aan 100gr rijst. Om het even in perspectief te zetten. En 100gr rijst over een dag gezien is niet veel. Ik heb eens een dag al mijn rijst omgezet naar aardappelen...800gr aardappelen weg werken om aan de nodige koolhydraten te komen is NIET leuk. 200gr rijst is dan een stuk makkelijker weg te werken. Je zit minder vol en hebt dan nog ruimte om andere dingen te eten die je nodig hebt.

Comment

oke flex wel goed dan?

Comment

beter

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          beter
          oke dan haal ik die voortaan

Comment

Originally posted by gameface View Post
            Ik vindt dat je te weinig eiwitten en vetten eet. Ik denk dat je ook je calorien mag verhogen. Zit je al een jaar op 3400 kcals per dag?
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

beter betekent niet GOED.
              een kom kokend water over je hand gieten is wellicht beter als een vork in je oog steken. maar dit betekent niet dat een kom kokend water over je hand gieten goed is.

Eerste twee exemplaren die ik kocht van zulke bladen vond ik nog wel leuk. maar toen de tijd verliep, hoe meer ik leerde. En hoe meer ik leerde, hoe meer ik me aan zulke bladen ging irriteren. Ik lees ze soms nog wel eens, maar negeer alle info mbt eten en trainen.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                beter betekent niet GOED.
                een kom kokend water over je hand gieten is wellicht beter als een vork in je oog steken. maar dit betekent niet dat een kom kokend water over je hand gieten goed is.

Eerste twee exemplaren die ik kocht van zulke bladen vond ik nog wel leuk. maar toen de tijd verliep, hoe meer ik leerde. En hoe meer ik leerde, hoe meer ik me aan zulke bladen ging irriteren. Ik lees ze soms nog wel eens, maar negeer alle info mbt eten en trainen.
                hahahahaha wat een vergelijking
                Groeten

Comment

Opzich zijn sommige(niet alle) maar een paar, af en toe, soms, wellicht leuke trainingen om te doen.
                  Met uitzondering van de vercrackte tabata training en dan mongolen gedoe met swiss balls en andere medicijnballen.
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
                    luister gast IK HEB DIT GELEZEN IN M&F!!!! die snappen er wel wat van, ik eg alleen mar wat daar staat
                    Jij moet gewoon je mond houden totdat je weet waar je over praat. Mensen op weg helpen en advies geven is niets mis mee, maar jij kletst gewoon uit je nek.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

@Yawgmoth
                      Het gaat hier dus om 2 punten:
                      -Voeding omhoog gooien en consequent eten (meer eiwitten, koolhydraten en vezels)
                      -Trainingsschema drastisch aanpassen.

Het voedingsverhaal is mij duidelijk.
                      Over mijn trainingsschema heb ik nog een paar vragen.
                      Ik heb een tijdje (3 maanden) het volgende gedaan:
                      1* Borst/triceps/schouders
                      2* Rug/ biceps
                      3* Benen/buik
                      Dit beviel mij echter niet. Ik merkte dat als ik mijn 1* goed wilde doen dus alles goed aanpakken, dat ik dan na 2 uur nog niet klaar was. Dit duurde gewoon te lang. En veel mensen waren het hierop met mij eens.

Dus besloot ik borst/biceps – rug/triceps – schouders/benen te doen. Maar nu hoor ik dus dat dit ook niet een ‘’goede’’ indeling is.
                      Dan zou ik dus op een schema komen waarin ik elke spiergroep maar 1 keer in de week train (behalve buik). Is dit niet te weinig? Ik doe nu inderdaad 12 reps. Verlagen naar 8 en gewicht omhoog?

Bijv:
                      Dag 1 Borst-triceps
                      Dag2 rust
                      Dag3 ???
                      Dag4 Schouders - buik
                      Dag5 rug - biceps
                      Dag6 rust
                      Dag7 Benen – buik

Wat zou ik op dag 3 doen? Rust?
                      Of is dit schema ook weer shit?

Weer bedankt voor jullie reacties!
                      Last edited by MassBuilder; 26-03-2010, 13:58.

Comment

Ik zou niet weten wat er mis zou zijn met dit schema. Ik doe deze ook nu sinds deze week. alleen pak ik buik niet apart.

Ik volg nu de 4 daagse split van Falstyr en moet zeggen dat ik mijn borst al lang niet meer zo gespannen aanvoelt als de laatste 2 dagen. Ben net begonnen met dit schema dus kan op borst/triceps na nog niet veel zeggen.

Maar ik zou zeggen proberen! Alleen persoonlijk zou ik na elke training 1 dag rust inlassen.

Comment

TS, je vergeet te vermelden wanneer je kickboxt, is wel van belang.
                          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            TS, je vergeet te vermelden wanneer je kickboxt, is wel van belang.
                            Inderdaad das een goeie! Zou een 4 daagse split dan niet te veel van het goede zijn?

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                              Inderdaad das een goeie! Zou een 4 daagse split dan niet te veel van het goede zijn?
                              Als hij zich bij de basis houdt qua oefeningen niet. Maar als hij, zoals de meesten, tig nutteloze oefeningen gaat toevoegen dan is het wel te veel.

Comment

Ik kickbox 2 keer in de week. Op Maandag en Woensdag.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X