Hoi paar vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoi paar vraagjes

Hallo

Ik heb een vet percentage van -4.6 (terwijl ik best veel eet .)
    en nu doe ik elke dag (ben net begonnen* 8 sets van 12x sit ups 15x reverse crunch 2x10twisted crunch 10 push ups En ik ga vanaf 1 april naar de sport school

Nu heb ik een paar vraagjes (Ik wil geen body builder worden ik wil gewoon een six pack creeeren)

1. Moet ik meer dingen eten omdat me gewicht gewoon veels te laag is 54.6 kilo 1.70m of moet ik juist stoppen met vette dingen te eten
    2. watvoor oefeningen kan ik het beste doen in de sport school om een six pack te creeren
    3. Zijn er nog speciale dingen die ik moet eten/drinken
    4. mischien thuis nog wat oefeningen?

Alsvast bedankt

oja en ik ben 16 jaar movcht dat nog van toepassing zijn

Comment

Welkom!

Ik heb een paar vraagjes:
      hoeveel eet je (kcal erbij)?
      Waarom zo gefocust op die sixpack?
      En nog wat tips:
      zomersticky lezen, andere stickies lezen en alles trainen.
      En je vetpercentage klopt niet, zeker met digitale weegschaal gemeten? POst anders eens je lengte en gewicht dan weten we meer. En als je niet aan komt eet je gewoon te weinig.

Comment

Ik weet niet hoeveel kc ik eet ik eet meestal niet in 1x heel veel maar over de hele dag gewoon

ik ben 1.70m en weeg 54.6 kilo

Comment

En op dat waarom gefocused op six pack

Omdat ik van mezelf als best wel bredere schouders heb en me benen ook wel wat breder zijn als je zegmaar vanaf me shcouder naar me buik kijkt zie je dat het afloopt
          Ik heb wel dunne armen dat zou ik opcih ook wel willen trainen.

Comment

nou ja een bodybuilder word je niet gouw, zorg dat je voeding in orde komt, pak een full body schema uit de stickys en niet iedere dag trainen, een spiergroep heeft 48u rust nodig

Comment

Originally posted by gasibla View Post

Omdat ik van mezelf als best wel bredere schouders heb en me benen ook wel wat breder zijn als je zegmaar vanaf me shcouder naar me buik kijkt zie je dat het afloopt
              Lol breed zijn met dat gewicht, je bent gewoon broodmager, ik weeg zon 30 kg meer als jou en ben ook 1,70 (wel iets ouder), zoals je er nu over denkt zul je helemaal niks bereiken (gooi dat sixpack idee maar weg, bodybuilder wordt je niet na een jaar intensief trainen), dus ik zou toch eerst een letten op wat je eet, post anders eens wat je standaard op een dag eet, voeding is namelijk de basis.

Comment

Wat ik bv vandaag heb gegeten.

4 boterhammen voor school
                2 chocolade crosantjes
                1 broodje hamburger van hoogvliet
                Als avond eten rijst kip boontjes
                en nog 2 boterhammen na school
                en een snicker
                dat is het zo ongeveer

Comment

en als je voeding in orde is, gwn flink er tegenaan gaan met een goed trainings schema, en dan eens kijke hoe goed je er uit ziet, Met een Sixpack en Gespierde Armen, een bodybuilder word je echt niet.

Edit: voeding is veel en veel te weinig

Comment

Ik heb nergens gezegt dat ik body builder wil worden

Comment

Wat ik bv vandaag heb gegeten.

4 boterhammen voor school
                      2 chocolade crosantjes
                      1 broodje hamburger van hoogvliet
                      Als avond eten rijst kip boontjes
                      en nog 2 boterhammen na school
                      en een snicker
                      dat is het zo ongeveer
                      Veel te weinig en niet het goede! Wat ik al dacht, zo krijg je A geen sixpack en B geen resultaat, op deze manier is fitness haast zinloos, wil je resultaat dan zal je ook op je voeding moeten letten, in jou geval zal je meer moeten eten en andere dingen (denk aan ongezouten noten, kwark, tonijn, eieren, volle chocomel).

Comment

Maar je wil wel een sixpack hebben, nou die krijg je echt niet als je zo verder gaat.

Comment

Maar je zei dat je dat niet wilt worden. En dat word je ook niet.. ik zou graag een bodybuilder worden maar ach.. ik heb jmmr genoeg geen Arnold genen.

Comment

oke ik moest hierbij even lachen, maar dat terzijde. Waarom altijd die obsessie met six pack bij iedereen ja dames geilen erop maar als je helemaal bot bent met een six pack dan is dat toch ook niks aan? . zorg gewoon dat je gespierd wordt met alles , fullbody schema beginnen , zomersticky, squatten deadlifts en bench press doet wonderen =D. en voeding letten.

Comment

Dus ik beter stoppen met fitnessen enzo omdat het gewoon niet kan met mijn bouw?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X