Hoi paar vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

daar hoef je niet bang voor te worden

Comment

Originally posted by gasibla View Post
      Dus ik beter stoppen met fitnessen enzo omdat het gewoon niet kan met mijn bouw?
      Je kan wel groot worden. Maar je word niet zo snel een bodybuilder. Als je goed eet kan je een hele mooie fysiek krijgen. Lees ff sticky's en daar staat precies in hoe je groot kan worden en als je persé een sixpack wilt kan je dat ook daarin vinden.

Comment

kijk dit heb ik gegeten vandaag,
        5u 200g brinta, 500ml melk, 2 boterhammen pindakaas.
        8u 200g gekookte kipfilet, 500ml Halfvolle chocomelk, 100g magere kwark.
        11u 2 boterhammen pindakaas, 200ml melk
        13u 2 boterhammen gekookt ei, 2 boterhammen kipfilet, 1 boterham rosbief, 200ml melk
        15u 60g ongezouten cashew noten, 200ml volle chocomelk
        18u 3 aardappelen, 200g rollade, 500ml water, 200g bruine bonen in tomaten saus, 250g zilvervlies rijst

straks om half negen nog 500g magere kwark met ongezouten pinda's en een beker melk.

zo kom je bij en krijg je genoeg dingen binnen

Comment

Dus ik beter stoppen met fitnessen enzo omdat het gewoon niet kan met mijn bouw?
          Waar heb je dat gelezen?

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
            kijk dit heb ik gegeten vandaag,
            5u 200g brinta, 500ml melk, 2 boterhammen pindakaas.
            8u 200g gekookte kipfilet, 500ml Halfvolle chocomelk, 100g magere kwark.
            11u 2 boterhammen pindakaas, 200ml melk
            13u 2 boterhammen gekookt ei, 2 boterhammen kipfilet, 1 boterham rosbief, 200ml melk
            15u 60g ongezouten cashew noten, 200ml volle chocomelk
            18u 3 aardappelen, 200g rollade, 500ml water, 200g bruine bonen in tomaten saus, 250g zilvervlies rijst

straks om half negen nog 500g magere kwark met ongezouten pinda's en een beker melk.

zo kom je bij en krijg je genoeg dingen binnen
            Maar als ik dat zou eten zou ikw aarschijnlijk over mijn nek gaan.

Comment

dit eet je ook niet meteen, je moet je maagwanden oprekken door steeds iets meer te gaan eten

Comment

Als iemand wilt zou die dan met mij een schema willen maken van wat ik moet eten moet trainen in de sport school of thuis.

Comment

ja ik wil je wel helpen hoor

Comment

Maar als ik dat zou eten zou ikw aarschijnlijk over mijn nek gaan.
                    Je moet het leren eten. Net als bier.. je moet het eerst leren.

Begin eerste week elk uur wat te eten... dus een halve boterham ofzo. daarna een iets grotere maaltijd. Daarna eet je om de 2 uur en he je retehonger... vanaf daar begint je bodybuilding carriere .

Comment

Ok
                      Ik kan wel zegmmaar om de uur 1 botherham met pindakaas of rosbief of fricandeau eten maar s avonds moet ik gewoon eten wat de pot schaft . en op school kan ik ook niet ieder uur een boterham eten maar ik ga het wel proberen maar hoe meot ik dan beginnen met fitness

Comment

Ok
                        Ik kan wel zegmmaar om de uur 1 botherham met pindakaas of rosbief of fricandeau eten maar s avonds moet ik gewoon eten wat de pot schaft . en op school kan ik ook niet ieder uur een boterham eten maar ik ga het wel proberen maar hoe meot ik dan beginnen met fitness
                        Hoevaak in de week wil/kan je gaan? En welke dagen?

Comment

kijk in de stickys voor schema's

Comment

Ok
                            Begin met het fullbody schema uit de stickies, en het eten:
                            Ik zit ook op school en moet thuis ook eten wat de pot schaft, eet gewoon in elke pauze flink wat en doe er nog wat tussendoortjes bij, en een liter chocomel doet ook wonderen.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                              Begin met het fullbody schema uit de stickies, en het eten:
                              Ik zit ook op school en moet thuis ook eten wat de pot schaft, eet gewoon in elke pauze flink wat en doe er nog wat tussendoortjes bij, en een liter chocomel doet ook wonderen.
                              misschien kan bv maandag dinsdag en vrijdag trainen.. dan is een fullbody niet echt handig.

Comment

En moe tik dan steeds meer eten of gewoon op gegeven moment stoppen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X