Hoi paar vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gasibla View Post
    Ik zag op een andere site dit

Citaat : Een 6-pack krijg je door veel aan krachttraining te doen en veel vet te verbranden.

Hier staat dat je veel vet meot verbranden maar hier zeggen jullie dat ik juist vet erbij moet krijgen dus wat is het nou of moet ik er vet bij krijgen om het uiteindelijk weer te verbranden
    Nee, je moet geen vet erbij krijgen. Je moet veel eten en aankomen in SPIERmassa. Douwen.

Comment

Ik zag op een andere site dit

Citaat : Een 6-pack krijg je door veel aan krachttraining te doen en veel vet te verbranden.

Hier staat dat je veel vet meot verbranden maar hier zeggen jullie dat ik juist vet erbij moet krijgen dus wat is het nou of moet ik er vet bij krijgen om het uiteindelijk weer te verbranden
      je moet een beetje ''vet'' erbij krijgen ja, je bent eg veel te licht. maak je nou geen zorgen. eet goed en als je naar de gym gaat, met een goed schema waarbij we je helpen, komt alles in orde en krijg jij je sixpack

Edit: gameface in het begin krijgt hij er zoiezo wat vet bij als hij meer gaat eten, maar dat verbrand tog, als hij traint en genoeg eiwitte binne krijgt, dan komt er wel SPIERmassa
      Last edited by Fitness-maniak; 26-03-2010, 19:51.

Comment

Ok dankjewel ik ga me aand het voedingschema houden dat maniak me gestuurd had hopelijk ga ik niet over mijn nek en 1 april begin ik met fitnessen.

Comment

En maniak kan ik je na 1 april een berichtje sturen ? als ik alles een beetje uitgeprobeerd heb

Comment

het is heel simpel , door SPORTEN laat je je lichaam harder werken waardoor het meer voeding nodig heeft om spieren te kweken.

je eet 5 boterhammen per dag en je sport niet dan kan je lichaam het beetje bij beetje gebruiken voor essentiele bladiebla in je lichaam

indien je sport gaan die 5 boterhammen ook naar die bladiebla en niet naar je spieren want je lichaam heeft geen " extra " voeding om aan je spieren te geven om te groeien.

ik denk dat dit wel duidelijk is toch? ik leg het nu heel simpel uit maar ongeveer zo moet je het zien.

Comment

En maniak kan ik je na 1 april een berichtje sturen ? als ik alles een beetje uitgeprobeerd heb
              ja, ik help je wel als je alles uitgeprobeert hebt, dan gaan we met behulp van de stickys (die er niet voor niets zijn) een schema opstellen wat je goed kunt hanteren en waar je van groeit in Spiermassa, maak je geen zorgen, het komt allemaal in orde

Comment

jup ksnap het

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                  je moet een beetje ''vet'' erbij krijgen ja, je bent eg veel te licht. maak je nou geen zorgen. eet goed en als je naar de gym gaat, met een goed schema waarbij we je helpen, komt alles in orde en krijg jij je sixpack

Edit: gameface in het begin krijgt hij er zoiezo wat vet bij als hij meer gaat eten, maar dat verbrand tog, als hij traint en genoeg eiwitte binne krijgt, dan komt er wel SPIERmassa
                  Hoezo moet hij vet erbij krijgen :S?

Om spiermassa te krijgen moet je niet alleen genoeg eiwitten binnen krijgen maar meer calorien eten dan nodig is. Misschien moet jij nog eens de sticky's lezen.

@ts
                  post je schema eens.

Comment

wat denk je dat z'n Vetpercentage is, ik denk heel erg laag, als hij ziek word en bijna geen ''vet'' heeft gaat hij op spier teren, dat is ook niet gezond

Hij moet aankomen, vet is indd niet helemaal het juiste woord

Comment

Wat is bf dan?

Comment

me eet schema die ik ga doen of me eet sdchema wa tik vandaag bv heb gegeten

Comment

kweenie, 54.6 kilo niet veel dus, lijkt me eerder botten organen en vel, zonder vet
                          4.6 vetpercentage, niks dus

Comment

Bedankt

Comment

no problemo

Comment

me eet schema die ik ga doen of me eet sdchema wa tik vandaag bv heb gegeten
                                Wat je van fitness maniak gekregen hebt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X