Originally posted by gasibla
View Post
Hoi paar vraagjes
Collapse
X
-
Originally posted by gasibla View PostIk zag op een andere site dit
Citaat : Een 6-pack krijg je door veel aan krachttraining te doen en veel vet te verbranden.
Hier staat dat je veel vet meot verbranden maar hier zeggen jullie dat ik juist vet erbij moet krijgen dus wat is het nou of moet ik er vet bij krijgen om het uiteindelijk weer te verbranden
Edit: gameface in het begin krijgt hij er zoiezo wat vet bij als hij meer gaat eten, maar dat verbrand tog, als hij traint en genoeg eiwitte binne krijgt, dan komt er wel SPIERmassaLast edited by Fitness-maniak; 26-03-2010, 19:51.
Comment
-
het is heel simpel , door SPORTEN laat je je lichaam harder werken waardoor het meer voeding nodig heeft om spieren te kweken.
je eet 5 boterhammen per dag en je sport niet dan kan je lichaam het beetje bij beetje gebruiken voor essentiele bladiebla in je lichaam
indien je sport gaan die 5 boterhammen ook naar die bladiebla en niet naar je spieren want je lichaam heeft geen " extra " voeding om aan je spieren te geven om te groeien.
ik denk dat dit wel duidelijk is toch? ik leg het nu heel simpel uit maar ongeveer zo moet je het zien.
Comment
-
Originally posted by gasibla View PostEn maniak kan ik je na 1 april een berichtje sturen ? als ik alles een beetje uitgeprobeerd heb
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postje moet een beetje ''vet'' erbij krijgen ja, je bent eg veel te licht. maak je nou geen zorgen. eet goed en als je naar de gym gaat, met een goed schema waarbij we je helpen, komt alles in orde en krijg jij je sixpack
Edit: gameface in het begin krijgt hij er zoiezo wat vet bij als hij meer gaat eten, maar dat verbrand tog, als hij traint en genoeg eiwitte binne krijgt, dan komt er wel SPIERmassa
Om spiermassa te krijgen moet je niet alleen genoeg eiwitten binnen krijgen maar meer calorien eten dan nodig is. Misschien moet jij nog eens de sticky's lezen.
@ts
post je schema eens.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-