Hoi paar vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nou, als je wilt groeien en een ''beter'' lichaam wilt moet je voeding dus in orde zijn.

als ontbijt at je 4 boterhammen, best veel dus niks mis mee, alleen brood bevat veel zout, dus ik zou overgaan op brinta pap of havermoud, kan je wat lekkerder maken met honing of suiker.
    's morgens kan je wel wat meer eten, pauze op school bijv, 2 boterhammen met pindakaas. 's middags kan je een boterham of 4 met kip, ei, pindakaas, filet american. dat soort dingen eten, met volle melk/choco erbij.
    's avonds gwn wat de pot schaft, en proberen zoveel mogelijk te eten dan. 's avonds tege half negen, halfvolle kwark met ongezouten nootjes, en nog wat melk ofso

Comment

Originally posted by gameface View Post
      Wat je van fitness maniak gekregen hebt.
      ja zoiets XD, k help m wel met z'n voeding, hij moet z'n maagwanden nog oprekken zodat hij meer kan ete

Comment

hoeveel brinta moet ik eten gewoon een bordje vol ik heb het namelijk nog nooit gegeten

Comment

Originally posted by gasibla View Post
          nou, als je wilt groeien en een ''beter'' lichaam wilt moet je voeding dus in orde zijn.

als ontbijt at je 4 boterhammen, best veel dus niks mis mee, alleen brood bevat veel zout, dus ik zou overgaan op brinta pap of havermoud, kan je wat lekkerder maken met honing of suiker.
          's morgens kan je wel wat meer eten, pauze op school bijv, 2 boterhammen met pindakaas. 's middags kan je een boterham of 4 met kip, ei, pindakaas, filet american. dat soort dingen eten, met volle melk/choco erbij.
          's avonds gwn wat de pot schaft, en proberen zoveel mogelijk te eten dan. 's avonds tege half negen, halfvolle kwark met ongezouten nootjes, en nog wat melk ofso
          Trouwens, honing is beter als gwn suiker, suiker is nogal slecht, dus niet veel van eten

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
            Trouwens, honing is beter als gwn suiker, suiker is nogal slecht, dus niet veel van eten
            Honing is ook 75% suiker.

Comment

Net ff snel brinta geproefd im not amused maarja pech

Comment

hoeveel brinta moet ik eten gewoon een bordje vol ik heb het namelijk nog nooit gegeten
                Brinta gwn een kommetje vol, 250ml is dat geloof k, ik eet er meestal 2 kommen van, maar eet het wel snel op, anders word het beton en is het smerig, Smaakt dan naar nat karton en papier met melk

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                  Brinta gwn een kommetje vol, 250ml is dat geloof k, ik eet er meestal 2 kommen van, maar eet het wel snel op, anders word het beton en is het smerig, Smaakt dan naar nat karton en papier met melk
                  Hoe weet jij hoe karton smaakt en papier met melk?

Neem 500ml volle melk 50gr brinta en 30gr whey. Gwn weg zuipen.

Comment

Honing is ook 75% suiker.
                    ja weet k, maarja brinta is niet eg lekker, dus kan hij het met een beetje honing op smaak brengen, dat beetje maakt niet veel uit, maar het moet niet teveel worde. gwn een theelepeltje honing is genoeg

Comment

Ik wil nu gelijk beginnen maar moet nog w8en op 1 april

Comment

Hoe weet jij hoe karton smaakt en papier met melk?

Neem 500ml volle melk 50gr brinta en 30gr whey. Gwn weg zuipen.
                        misschien heb ik al eens papiermache met melk gedronken?

Comment

Ik wil nu gelijk beginnen maar moet nog w8en op 1 april
                          gedult is een schone zaak jonge

Comment

Is water ook goed met daarnaast een paar glazen melk

Comment

water is altijd goed

Comment

vreten jonge! vreten!
                                sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X