Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
en nee,ik heb NOG geen foto's geplaatst maar dat gaat wel gebeuren.
ik moet je wel waarschuwen...........als ik mn foto's plaats zou het wel eens kunnen wezen dat je ze uitvergroot en dat je me boven je bed hangt!
en dat is nou ook weer niet de bedoeling natuurlijk...........LOL.
Boven mijn bed.. zou je denken..Zie je er zo fantastisch uit dan...
Maar als dat het gevalzou zijn.. Dan is dat toch alleen maar een geweldig idee. Dan kan je pas echt trots op jezelf zijn.. Want nu hangt er nog niets boven mijn bad.
Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 02 2004,12:06)]ja arie dat had ik niet gedacht van je , zo een watje  en zo slijmen zeg  was dat je vrouwelijke kan misschien Â
grtz
hahaha,ik wist dat ik het te horen zou krijgen........
jullie hebben gelijk mannen.............zelfs ik heb een softe kant maar of dat nou vrouwelijk is............
en wat die testo betreft..........aaahhhh...........is het zo duidelijk???
hahaha.......ik zal vanaf nu weer mijn mannelijke kant de boventoon laten voeren en purple met rust laten want als mn vriendin dit leest heb ik een probleem!!
en dat wil ik niet met al die testo in mn lichaam!!LOL.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Comment