Stats van iedereen hier.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stats van iedereen hier.

het zou wel eens leuk zijn als iedereen even zijn(/of haar natuurlijk )stats hier verteld.

ik heb van diverse mensen wel eens wat gelezen maar het is wel leuk om de huidige stats van iedereen te weten.

we veranderen per slot van rekening elke dag dus ben erg benieuwd naar mn sportschoolvrienden hier!

ik heb het al in andere topic gezegd maar voor de duidelijkheid doe ik het hier nog een x

ik ben 30 jaar ,train ongeveer 7 jaar ,ben 2 meter lang en bf is nu op dit moment 20%.

mijn doel is uiteindelijk om op mn 35e, 140 kilo te wegen met een bf van 10%.

greetz

1.80m, 92kg, bf rond de 12%, 19jaar oud.
    Doel: rond de 90 a 100 kilo droog en kei en keihard.
    Niet freaky groot dus! Ik vind zelf hoe groter hoe mooier maar ik wil niet lichamelijk zoveel offers brengen, terwijl het maatschappelijk niet echt geaccepteerd is. Alle respect voor jouw doelen, kanarie! Dat gaat erg mooi worden!

Comment

Ik ben 31 jaar train 4 jaar weeg 88kg bf gisteren 16%
      doel 100kg met bf 12%

Comment

75 kilo , 168 cm - 12% Bf vorige maand was het nog 85 kilo - 168cm - 15% Bf .

Mijn doelen voor dit jaar zijn : 80kilo - 8-9% Bf
        stil growing

Comment

77kg
          1.78 lang
          bf % week nie geschat op 15/16 %
          bijna jaar trainen
          doel zo groot mogelijk!!!!!!!!&# 33;!!!!!!!
          net als 3xl...

Comment

Ik ben 1meter 90 lang bij 104 kilo en rond de 20 procent bf, doel hetzelfde gewicht maar dan met zichtbare abs
            En ik ben 26 jaar oud..

It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik weet het niet meer, ik ga niet meer op de weegschaal staan sinds een maand ongeveer, het werd een obsessie voor me en veelal teleurstelling ook... Ik ga nu meer op de spiegel af, ehhe...enfin probeer dat toch...

Ik heb 102 gewogen met bf van 14% voor 1m90
              nu denk ik terug rond de 96-97 te zitten met eenzelfde bf waarde...

Ik wil gaan naar 120 kg binnen vijf jaar net zoals kanarie, alhoewel die nog meer wil blijkbaar, ehhe , bf rond de 10% ook... En ik word 30 binnen twee dagen... hehe.. Ik train nu ongeveer drie en een half jaar geloof ik weeral. Op mijn 25ste levensjaar woog ik 75 kg, dus het is wel goed voor drie jaar vind ik persoonlijk.

Comment

1,82
                81kg
                bf: 13-14% ik schatte pas geleden op meer maar tis gelukki minder.

doel is om zo rond de 90-95kg te zitten bf rond de 8%
                I live to end the game

Comment

1.80 m
                  85 kg.
                  bf 14- 15%
                  DOEL: 90 - 95 kg. bf 10 - 12 %

Comment

33 jaar / 1,78 m. / 94 kilo / Bf. 16% / Train ± 9 jaar (7 jaar clean)
                    Kortetermijndoel is vooral vetmassa verlagen en spiermassa behouden. Langetermijndoel is circa 100 kilo wegen bij een vetpercentage van 10-12% met een mooie symmetrie.
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

1.70 m
                      53 kg
                      Bf??? Niet zo heel veel denk ik

Comment

1.80 m.
                        70 kg.
                        bf +/- 10%
                        19 jaar oud
                        Train nu 3 jaar waarvan ik nu 1 jaar ook echt op mijn voeding let. Doel over 1 jaar: 80 kg. met hetzelfde bf.

Langetermijndoel: 90 kg. met 8% bf. Ik hoop dit over8-10 jaar op een natuurlijke manier te bereiken.
                        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

23 jaar
                          186
                          94 kilo
                          bf 12%

Langetermijndoel is toch 100 kilo met een bf van 7% en heel gedefineerd en hard.klaar om het podium van dicht bij te bekijken als ik dat zou willen

greetz

Comment

1.76 met vandaag gewogen 87 kilo met best wel hoog vetperc denk 20%. Ben nu nog aan opbouwen en wil mei beginne met droog worden en wil graag deze zomer op 80 kilo met rond de 10%vet erg moeilijk maar gaan proberen. 22jaar btw
                            en mijn uiteindelijke doel is 90 kilo bij 8%.
                            eat eat eat and look like a freak!

Comment

1.90 m 113,5 kg laatste keer dat ik me gewogen had, vet geen flauw idee maar denk iets van 12 a 13 procent.

train z'n 13 jaar

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X