Marnop, gefeliciteerd!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nu weten we weer waarom we elke ochtend rijstmeel nemen en maizena na de training, hehe. Super motivatie voor mij dit om zo door te gaan! Gefeliciteerd man

Comment

• Is dit allemaal naturel of niet?

Comment

• Originally posted by Viking18 View Post
        Is dit allemaal naturel of niet?

Die vraag meen je niet Viking.......ik ben nu 45 en begon als echte boeddha....veel spiermassa verloren vanaf 2002 tot 2010 door geen KT(vanwege blessures) maar wel veel voetballen na 3-4 jaar niet meer voetballen echte Boeddha fysiek gekregen met laag VVM en erg hoog bf% en erg veel vocht.
        Ik heb zeker meer dan 20kilo droge spiermassa aangezet in die tijd dat ik weer bezig ben en meer dan dat aan vet verbrand en vocht geloost.

Wat denk je zelf?
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Ja, ik denk dat niet naturel is. Reden dat ik vraag stel is vanwege reactie van maarten in ''favoriete bber'' topic. Hij dacht dat wel naturel is namelijk.

Comment

Ja, ik denk dat niet naturel is. Reden dat ik vraag stel is vanwege reactie van maarten in ''favoriete bber'' topic. Hij dacht dat wel naturel is namelijk.
            ik dacht het niet,
            ik wist het niet zeker.

maar nu hij zijn laatste jaren beschreven heeft kan ik niet anders concluderen
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Wat een anti climax voor mij!

Comment

• Blijf me toch afvragen wat voor transformatie mogelijk is binnen een jaar naturel.. Iemand een leuk voorbeeldje? (met name voor mijn eigen motivatie dan)

Comment

• zie de topic nu pas, martin gefeliciteerd! top prestatie!

Comment

Blijf me toch afvragen wat voor transformatie mogelijk is binnen een jaar naturel.. Iemand een leuk voorbeeldje? (met name voor mijn eigen motivatie dan)
                    Ik ben bezig.Begon in Januari met 23% en sta nu op +- 18%.Hoop eind Juli op 15 te zitten.Zal binnenkort fotos plaatsen.

Comment

• Ik ook zoiets. Denk nu 20% (tenminste, dat werd geschat in mijn topic), begon rond de 24. Deze zomer 15% ga ik niet meer halen denk ik, maar wil over 6 maanden dat toch wel gehaald hebben. Volgend jaar zomer 12% met redelijke beachboylook is mijn doel iig.

Comment

Blijf me toch afvragen wat voor transformatie mogelijk is binnen een jaar naturel.. Iemand een leuk voorbeeldje? (met name voor mijn eigen motivatie dan)
                        maart 2009 woog ik 114 kilo vet% 32+.
                        september 2010 woog ik rond de 88, vet% rond de 7-8%.

alles naturel.
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                          maart 2009 woog ik 114 kilo vet% 32+.
                          september 2010 woog ik rond de 88, vet% rond de 7-8%.

alles naturel.
                          Heel veel respect voor!Zo zou het moeten,gewoon clean en niet lullen maar doen.

Comment

• Oke, mooi werk

Comment

Kijk in mijn profiel en zie ene foto van 1 jaar. En toen was ik strikt, maar wist nog niet echt veel. Qua massa valt er dus meer uit te halen mbt mijn after picture als je wel weet wat je doet.

118kg bij 28-30% vet en eindigde na een jaar rond 81kg bij 12-13% vet.

Comment

• http://forum.bodynet.nl/trainingslog...lex-cup-3.html
                                progressie na 11 maanden - naturel.

zo heb je op dit forum dus genoeg voorbeelden van flinke transformaties
                                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X