Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Beaudien, bedankt voor het opstarten van dit topic.
@iedereen :
Bedankt voor alle leuke en zeer positieve reacties !
Er zijn erg veel bodynet leden die zeer groot vertrouwen in mij hadden en hebben dat gaf mij een extra drive, maar ook de meer kritische members en zelfs de members die er geen of weinig vertrouwen in hadden hebben mij wat extra's gegeven.
Dus aan iedereen en vooral de jongens en dames, die in dit topic of op hyves of facebook of een ander forum hun felicitaties en respect geuit hebben, bedankt. Bedankt voor de support hier naartoe en de leuke reacties na mijn 1e wedstrijd en overwinning!
De overwinning zelf, gaf wat bevrediging, bewijs van redelijk te hebben gedaan.
Dit topic en de vele reacties roepen veel meer emotie op dan de uitreiking van de beker zondagmiddag.
Mijn nieuwe doel is iig weer terug op gewicht komen en weer volume krijgen.
Ik heb wat volume moeten inleveren vanwege veel te veel vocht wat er uit moest om definitie te verbeteren.
2 maanden geleden was bijvoorbeeld mijn rug nog vrij vlak, bedekt met een dikke laag vocht.
Mijn boeddha fysiek was ook bereikt destijds met veel snoep, veel koek, patat en chips en vlees altijd met veel saus......dus het was niet alleen veel vet, maar ook erg veel vocht.
De volgende wedstrijd zal de NK bij de NAC zijn op 6 november, met meer dikte in de benen, daar moet ruim een centimeter rondom bij komen in droge massa, meer dikte in de pec's en meer dikte in de rug.
Gewicht moet dan echt minimaal 105kilo droog op de wedstrijd zijn, maar ik ga voor meer droge kilo's.
Ik ben gestopt als voetbaltrainer, iig voorlopig omdat ik gewoon regelmatig moet trainen en niet zoals afgelopen jaar maar zien wanneer ik tijd heb. Ik heb periodes/weken gehad dat ik maar 1x kon trainen of met wat mazzel 2x per week. Er zat vaak geen regelmaat in. Stond de eerste periode ook 4 avonden per week op het veld als trainer en elk weekend als coach...
Ik heb wel het/dit seizoen met mijn A1 junioren als kampioen afgerond(ook dat nog dus...)dus die zijn gepromoveerd.
Mooi Verslag Martin!
En als ik lees hoeveel je nog kunt verbeteren in alleen de trainingsfrequentie al, dan valt er nog veel winst te behalen. Goed bezig!
Veel succes met het voorbereiden op de volgende wedstrijd!
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment