Gefeliciteerd! Supergoed van je
Marnop, gefeliciteerd!!
Collapse
X
-
Originally posted by marnop View Post
En ook jij bedankt voor je eerdere support en later extra prikkels geven Snuff.
Ook geef je hier een hoop leden motivatie en zullen ze hierdoor vol moed naar de sportschool gaan en met positieve instelling hun workouts uitvoeren.
Comment
-
Originally posted by marnop View Post6 november 2011 NAC Mr. & Miss Holland 2011
6 november 2011
NAC Mr. & Miss Holland 2011
Theater de Veste
Vesteplein 1
Delft
Tevens selectie voor de NAC Universe
Gleke,
voeding gewoon cleanbulk of lichte bulk en zoals gewoon, hoog in eiwitten en vetten.
Verder blijft er wat cardio zoals RPM en bodycombat in.
Bodycombat wordt structureel en RPM af en toe.
Ik vind dat bodycombat echt leuk man....goed voor de conditie en fatburn en je blijft er goed beweeglijk en lenig mee.....en dat op mijn oude dag...bodycombat. Zeker ook weer tijd voor een filmpje dan?
Comment
-
Originally posted by Richard075 View PostHeb je je hiervoor ook ingeschreven Martin,en voor wanneer moet je je ingeschreven hebben eigenlijk?
Ik heb me nog niet ingeschreven, maar het gaat zeker wel gebeuren.
Van wanneer tot wanneer de inschrijving is weet ik niet, heb de vraag wel net neergelegd bij de NAC.
@ iedereen:
De Holland is een C en een A wedstrijd.
In de C wedstrijd kan natuurlijk iedereen meedoen, dat is een beginners en instapklasse. Je hoeft dus geen topatleet te zijn om mee te kunnen of mogen doen.
Iedereen kan meedoen, hoeveel je ook weegt. Je hoeft geen 110kilo te wegen met een lengte van 1,70m, je mag ook 1,80m lang zijn en slechts 85kilo wegen.
Er is voor iedereen een passende gewichts klasse.
Dus komop, ga lekker werken aan je proporties en massa en knallen richting wedstrijden, het kan echt.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by Ellie View PostMiep niet :P Je ziet er fantastisch uit, en echt niet alleen voor je leeftijd. Daar kunnen heel veel mensen die 25 jaar jonger zijn nog een voorbeeld aan nemen.
Je kan gewoon het lichaam dat je op je 25e hebt behouden of zelf terugnemen.
Deze man is in ieder geval het levende bewijs!Ssssmoking
Comment
-
Originally posted by marnop View PostIk heb me nog niet ingeschreven, maar het gaat zeker wel gebeuren.
Van wanneer tot wanneer de inschrijving is weet ik niet, heb de vraag wel net neergelegd bij de NAC.
@ iedereen:
De Holland is een C en een A wedstrijd.
In de C wedstrijd kan natuurlijk iedereen meedoen, dat is een beginners en instapklasse. Je hoeft dus geen topatleet te zijn om mee te kunnen of mogen doen.
Iedereen kan meedoen, hoeveel je ook weegt. Je hoeft geen 110kilo te wegen met een lengte van 1,70m, je mag ook 1,80m lang zijn en slechts 85kilo wegen.
Er is voor iedereen een passende gewichts klasse.
Dus komop, ga lekker werken aan je proporties en massa en knallen richting wedstrijden, het kan echt.
Comment
-
Originally posted by marnop View PostEr is voor iedereen een passende gewichts klasse.
Dus komop, ga lekker werken aan je proporties en massa en knallen richting wedstrijden, het kan echt.
De symmetrie zit er in ieder geval goed in bij mijn rondingen
Comment
-
-
Originally posted by Falstyr View PostMag ik dan mee doen in de Boedha klasse?
De symmetrie zit er in ieder geval goed in bij mijn rondingen
Maar ik verwacht jou wel in het publiek bij de Holland he! Het is niet al te ver weg voor je volgens mij.
En misschien kan je ook alvast wat gaan bouwen voor wedstrijd BB? Of heb ik je nog steeds niet kunnen besmetten met het BB-contest virus?1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Marnop, ik zie op deze website dat er meerdere mensen bekers gewonnen hebben. Was er sprake van meerdere klassen? Zo ja, wat voor klassen waren dat dan?
Originally posted by El Magico View PostVergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by marnop View PostJij altijd Fal,
Maar ik verwacht jou wel in het publiek bij de Holland he! Het is niet al te ver weg voor je volgens mij.
En misschien kan je ook alvast wat gaan bouwen voor wedstrijd BB? Of heb ik je nog steeds niet kunnen besmetten met het BB-contest virus?
Bodybuild wedstrijden is net zoals schaken. Oersaai om naar te kijken. Alleen leuk als jezelf mee doet. Dus mij zul je niet snel op een wedstrijd als toeschouwer zien.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostMarnop, ik zie op deze website dat er meerdere mensen bekers gewonnen hebben. Was er sprake van meerdere klassen? Zo ja, wat voor klassen waren dat dan?
Verschillende klasses Junioren, Heren, Masters en Dames en Duo.
Van fitness, athletic, performance tot superbody en extreme body.
Ik stond ingedeeld als superbody, dus ik ga even wat groeien want ik wil de extreme body winnen, dat is een zwaardere klasse met betere tegenstanders.
En liefst sta ik dan ook tussen de Heren ipv Masters, ik wil zware concurrentie.
Ik geloof dat iedereen een beker kreeg, alleen kreeg overal de top3 een grotere beker en een tasje met samples en een belt en de winnaar de grootste beker uiteraard.
Normaal krijgen de winnaars een beker en de rest een medaille.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
44 minutes ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: