Marnop, gefeliciteerd!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    BB-virus heb ik niet. Ga de komende weken wel kijken of ik me voeding weer gestructureerd terug op de rit kan krijgen.

Bodybuild wedstrijden is net zoals schaken. Oersaai om naar te kijken. Alleen leuk als jezelf mee doet. Dus mij zul je niet snel op een wedstrijd als toeschouwer zien.

Als BB niet je passie is dan is het idd soms erg saai en duurt het te lang.
    Ik denk dat jij pas rechtop gaat zitten bij de Heren super-body en extremebody en misschien bij sommige masters extreme-body, als er wat spektakel komt in de routines en posedowns.
    Daar zit niet alleen brute spiermassa in maar ook power.

Maar okee, je gaat de voeding optimaliseren? tgv spiermassa? Doe je goed aan. Dan is de stap naar BB extreme-body wat kleiner...
    Dan vraag je Gijs als begeleider...gelijk ook even een prijs pakken, leuk man.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Je doet tenminste wel mee in de interesante groep. Bij fitness en athletic heb ik het idee naar ectos met anorexia te zitten kijken.

haha topper.
      Maar ik verwacht je wel een keer natuurlijk en bijvoorbeeld bij de Holland van de NAC.

Comment

• RESPECT. IK moet nog een week en dan ga ik cutten voor een periode van 6-8 weken. Ik ga dan ook een foto plaatsen voor wat feedback!!
        Maar gefeliciteerd grote
        28 jaar, 1.92 m, 112 kg 19%17 3 2012

Comment

• Originally posted by marnop View Post
          hehe gevonden de hele combat les, dus iedereen kan eerst thuis oefenen.
          dit is de combat van dit moment he....!

Body Combat 47.avi - 4shared.com - file sharing - download movie file

Ik denk dat ik dit eens best handig kan gaan vinden om wat vechtbewegingen te oefenen en ter conditieverbetering! Bedankt voor de post!
          "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
            Ik denk dat ik dit eens best handig kan gaan vinden om wat vechtbewegingen te oefenen en ter conditieverbetering! Bedankt voor de post!

Je kan het zelfs eerst lekker thuis wat oefenen voor je in de sportschool gaat mee kicken.
            Maar idd je kan lekker die vechtbewegingen oefenen, het stoten en trappen is relevant(alleen trap je met kickboxing wel wat anders....)Maar gaat om het bewegen en de intensiteit en idd ter conditie verbetering, het werkt prima en is niet zo vervelend als een loopband.

Comment

• Originally posted by SNAAK View Post
              RESPECT. IK moet nog een week en dan ga ik cutten voor een periode van 6-8 weken. Ik ga dan ook een foto plaatsen voor wat feedback!!
              Maar gefeliciteerd grote

Ik zou niet te diep gaan cutten Snaak, maar goed aan je massa blijven werken. Je voeding gewoon wat scherp houden en niet diep onder je onderhoudsbehoefte komen en wat cardio toevoegen.
              Je hebt een ideaal startgewicht op jouw lengte, maak daar gebruik van.
              En btw, ik ben begonnen januari vorig jaar met hetzelfde gewicht, maar met veel meer bf en vocht. Dus het kan.

Comment

Je kan het zelfs eerst lekker thuis wat oefenen voor je in de sportschool gaat mee kicken.
                Maar idd je kan lekker die vechtbewegingen oefenen, het stoten en trappen is relevant(alleen trap je met kickboxing wel wat anders....)Maar gaat om het bewegen en de intensiteit en idd ter conditie verbetering, het werkt prima en is niet zo vervelend als een loopband.
                Ja ik zal het eerst even thuis 1x doen met die video erbij! Het is inderdaad wat anders dan op een loopband en dit soort bewegingen zijn altijd handig om daar handigere, sneller, beter in te worden .

Hoe voelt het nou om gewonnen te hebben Marnop? Moet heel goed voelen zeker!
                "Straight outta gym"

Comment

• Die Less Mills klasjes veranderen ook om de 2-3 maanden van uitvoering. Zo blijft het ook nog boeiend. Maar als je beetje gewicht bij die klasjes pakt dan wil je na een kwartier ofzo dat het al zou aflopen terwijl je nog 45mins te gaan hebt :P

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                    Ja ik zal het eerst even thuis 1x doen met die video erbij! Het is inderdaad wat anders dan op een loopband en dit soort bewegingen zijn altijd handig om daar handigere, sneller, beter in te worden .

Hoe voelt het nou om gewonnen te hebben Marnop? Moet heel goed voelen zeker!

Ja dat voelt lekker hoor, ik voel weer een filmpje opkomen......

YouTube - ‪i feel good - Animation‬‏

Comment

Ja dat voelt lekker hoor, ik voel weer een filmpje opkomen......

YouTube - ‪i feel good - Animation‬‏
                      Hahaha, begrijpelijk. Geniet ervan, zou ik zeggen!
                      "Straight outta gym"

Comment

Die Less Mills klasjes veranderen ook om de 2-3 maanden van uitvoering. Zo blijft het ook nog boeiend. Maar als je beetje gewicht bij die klasjes pakt dan wil je na een kwartier ofzo dat het al zou aflopen terwijl je nog 45mins te gaan hebt :P

Weet je Fal, ik heb zelfs al 2x bodypump gedaan van Less Mills....dat was allejezus killing.....burning....echt shit...zo'n stangetje van 5 kilo elke kant 2 schijfjes van 5....ik dacht "help ik ga dood" en dan deden we bicepscurls....wat ik normaal doe met een stang van 10 of 20 kilo en elke kant 6 schijven van 5 kilo en 4 setjes. En dan nog wat oefeningetjes, maar altijd meer dan het dubbele aan gewicht t.o.v. bodypump.
                        Dat bodypump is fucking zwaar als je dat niet gewend bent, je krijgt er zo'n ellendige pomp van...shit. Het is echt een uur lang continu pompen.

Dan wil je idd na 15 minuten al stoppen.

Comment

• Dansen is totaal niets voor mij, ga je mij nooit zien doen..
                          Body combat vind ik dan ook niet echt onder dansen vallen, eerder inderdaad, wat soort gevechtsport cardio. Zou ik wel zien zitten om aanmee te doen, moet anyway ziek lastig zijn inderdaad.
                          Ken wel een meisje die daar ook aan meedoet en hehe ze mag er best wezen
                          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Ik dacht toen slim te zijn. 40% gewicht...eerste opwarm set. Zou te doen moeten zijn voor een uurtje. Niet dus. Lig je op zo'n aerobics bankje en moet je 5 minuten lang op tig verschillende tempo's en partials presses. Idem voor squats en rows meteen daarna. Daar stond ik toen met 30-40kg in totaal... kon me opdweilen hehe.

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                              Dansen is totaal niets voor mij, ga je mij nooit zien doen..
                              Body combat vind ik dan ook niet echt onder dansen vallen, eerder inderdaad, wat soort gevechtsport cardio. Zou ik wel zien zitten om aanmee te doen, moet anyway ziek lastig zijn inderdaad.
                              Ken wel een meisje die daar ook aan meedoet en hehe ze mag er best wezen
                              zumba dus ook niks voor jou gleke... wou net voorstellen om samen is een lesje tegaan pakken maat

Comment

• Hey marnop, je zou binnenkort nog plaatsen hoe je richting je volgende wedstrijd gaat eten

ben ik wel benieuwd naar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X