Tsja het zal al vaak gezegd zijn maar daarom is het niet minder waar, RESPECT!
Marnop, gefeliciteerd!!
Collapse
X
-
Originally posted by Beaudien View PostDoen we samen aan mee, toch?
Ja doen we absoluut.!
Dat wordt dan wel een paar keer samen routine oefenen.
Of bedoel je niet als duo?
Maar jij kan ook best meedoen Beau, je ziet wat er telkens meedoet, je kan er gewoon tussen staan, geen probleem. Alleen even een routine in elkaar zetten, maar dat kan jij wel denk ik.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostOf bedoel je niet als duo?
Maar jij kan ook best meedoen Beau, je ziet wat er telkens meedoet, je kan er gewoon tussen staan, geen probleem. Alleen even een routine in elkaar zetten, maar dat kan jij wel denk ik.
uiteraard als duo! LOL!
Maar ik zie me er nog niet tussen staan, Mart. Ik zou het niet eens durven, vrees ik."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View Postuiteraard als duo! LOL!
Maar ik zie me er nog niet tussen staan, Mart. Ik zou het niet eens durven, vrees ik.
Natuurlijk wel.
En zondag waren er maar 2 duo's, dus als we dan al samen hadden gedaan hadden we iig al 3e geworden........Dus gewoon doen, je hebt niets te verliezen, je krijgt er alleen meer respect mee van velen.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
er was nog een filmpje geplaatst,
was daar al aardig kapot is ook wel te zien denk ik.
http://www.youtube.com/watch?v=rTXtlCW9SIE&feature=player_embedded1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Voor wie dat andere korte filmpje gemist heeft:
http://www.youtube.com/watch?v=5kIWkp42gPA1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
De laatste week nogal laag gezeten en de laatste dagen erg veel vocht nog eruit, werd de laatste nacht zelfs een paar keer wakker met kramp in de benen.
Je begint bij de wedstrijd eerst met je routine op muziek en ik moest gelijk al improviseren omdat de CD niet pakte, dus moest een andere CD gedraaid worden en ze draaiden de volle 90seconden.....ipv 60 seconden. Daarna gelijk de line-up. De routine zuigt al je energie er uit en dan de line-up en dan de pose down er achteraan......ik was helemaal kapot.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
50 minutes ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: