.....
Progressie en vetpercentage
Collapse
X
-
Progressie en vetpercentage
Last edited by GespierdeMug; 27-11-2022, 12:12.Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."Tags: Geen
-
Nee dat is juist het rare, want ik zit al iets lager in KH's dan zou moeten.
Maar ik heb gewoon het gevoel dat ik niet zoveel spier heb aangezet doordat ik het niet echt kan zien..Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
Ja ik eet sowieso boven m'n behoefte, maar ik vind het gewoon zo klote dat ik het niet goed terug kan vinden in mijn upperbody..
Ik ben in die anderhalve maand wel mijn benen beginnen te trainen en squat is van 5x40 naar 5x65 gegaan en ik kan ook wel zien dat mijn benen zijn gegroeid. Zou het kunnen zijn dat mijn upperbody nou iets minder groeit omdat ik de beentjes aan het bijtrekken ben? Het is wel een grote extra spiergroep die "gevoed" moet worden of zou dat niet uit moeten maken?Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
Iemand? Ik moet er wel bij zeggen dat ik aan de creatine ben.. de extra kracht heb ik eigenlijk niet echt iets van gemerkt maar ga binnenkort op vakantie dus ik stop er deze week mee en kijken wat m'n gewicht dan doet. Ook zal ik een nieuw voedingsschema in elkaar zetten (misschien ander trainingsschema, zit al zolang met deze ) en eens postenCurrent status: Bulkin' and gainin'
Comment
-
Ok.. ik denk dat ik met zekerheid kan zeggen dat je ook in je upperbody vrij weinig gegroeid bent.. als jij net bent begonnen met benen trainen en aan de crea zit zal daar het gewichts verschil vornamelijk vandaan komen.. je upperbody zal er wel iets van mee hebben gekregen maar dat zijn niet zulke drastische veranderingen als de andere 2.
Welke crea gebruik je?"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Cidious View PostOk.. ik denk dat ik met zekerheid kan zeggen dat je ook in je upperbody vrij weinig gegroeid bent.. als jij net bent begonnen met benen trainen en aan de crea zit zal daar het gewichts verschil vornamelijk vandaan komen.. je upperbody zal er wel iets van mee hebben gekregen maar dat zijn niet zulke drastische veranderingen als de andere 2.
Welke crea gebruik je?Current status: Bulkin' and gainin'
Comment
-
Originally posted by Bigger faster stronger View PostGewoon doorbulke en daarna lekker gaan cutten.
Je moet ook niet verwachten dat je kilos spiermassa aanzet in een bulk van anderhalve maand.Current status: Bulkin' and gainin'
Comment
-
Komt vanzelf wel als je goed traint en eet. De een pakt meer massa bij zijn borst en de ander weer bij zijn benen.
Je benen trainen is meestal wel erg intensief dus het kan zijn dat je in verhouding niet zwaar genoeg gaat met borst?
Dat je dikker oogt kan ook door de creatine komen trouwens.
Comment
-
Ik ben van 63-64 naar 68-69 gegaan dus ongeveer 5-6kg erbij en ik weet zeker dat dit niet allemaal door creatine is, maar ja ik snap dat het bij iedereen anders is. Mijn rug daarintegen groeit wel goed, ik kan altijd wel wat erbij gooien met deadlift en wordt ook steeds wijder. Maar nu zie ik van de voorkant m'n lats doorkomen en daardoor valt m'n borst ook een beetje weg =/ Verhouding kwa kracht zit volgens mij goed: deadlift tot nu: 6x100kg en benchpress 6x60kg.
Ik zat er aan te denken om 5x5x te gaan doen met BP, DL en SQ om wat meer te kunnen benchen en squatten, is dit een goed idee of zal ik bijvoorbeeld max ot/rippetoe doen? Train al een hele tijd 3x8, maar ik zie rippetoe eigenlijk niet zo zitten aangezien je origineel maar 3 compounds doet.. heb het gevoel dat je biceps, schouders en andere ondersteunende spieren niet echt hard zullen groeien.
Ben sinds vandaag gestopt met creatine, ga volgende week ook op vakantie dus dan ga ik het sowieso niet doorzetten. Ook omdat ik niet echt een krachtoename merkte.Last edited by GespierdeMug; 25-07-2011, 12:02.Current status: Bulkin' and gainin'
Comment
-
Had ik ook last van man. Ik woog vorig jaar sept 66 kg, en voor de zomer kwam ik op 77,5. Ben zeker ook vet aangekomen, ook wel omdat ik maar twee keer per week kon sporten. Maar ik ga gewoon door met bulken na de zomer en ga voor de 83 kg. Merk zeker mijn krachttoename. Maar wat wil je nu zelf, zo'n sixpack waar niks achter zit of zelf lekker groot worden gewoon lekker doorgaan en optijd beginnen met cutten!Last edited by Mushrambo; 25-07-2011, 12:24.All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
Comment
-
Hmm.. ja ik heb besloten dat ik wel verder ga bulken, maar dan wel wat cleaner Gewoon met brinta, rijst, kip, tonijn, eieren, koolvis etc. en dan wil ik volgend jaar voor de zomer wel kei droog staan Dus het plan voor nu is om een maand of 8-9 te bulken tenzij ik echt te vet word, want ik wil echt niet boven de 14-15 gaan eigenlijk en dan naar de zomer toe lekker cutten tot 9-11% We zien wel!
Maar wat zal ik doen met m'n schema? Even wat kracht erin gooien om daarna hard te pompen met hoger gewicht op massa?Current status: Bulkin' and gainin'
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
11 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...2 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment