Progressie en vetpercentage

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Progressie en vetpercentage

.....
    Last edited by GespierdeMug; 27-11-2022, 12:12.
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

misschien te veel koolhydraten?
    Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Nee dat is juist het rare, want ik zit al iets lager in KH's dan zou moeten.
      Maar ik heb gewoon het gevoel dat ik niet zoveel spier heb aangezet doordat ik het niet echt kan zien..

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ohh raar man! eet je misschien te veel boven je behoefte dat je daar iets in moet minderen.
        Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Ja ik eet sowieso boven m'n behoefte, maar ik vind het gewoon zo klote dat ik het niet goed terug kan vinden in mijn upperbody..
          Ik ben in die anderhalve maand wel mijn benen beginnen te trainen en squat is van 5x40 naar 5x65 gegaan en ik kan ook wel zien dat mijn benen zijn gegroeid. Zou het kunnen zijn dat mijn upperbody nou iets minder groeit omdat ik de beentjes aan het bijtrekken ben? Het is wel een grote extra spiergroep die "gevoed" moet worden of zou dat niet uit moeten maken?

Comment

Iemand? Ik moet er wel bij zeggen dat ik aan de creatine ben.. de extra kracht heb ik eigenlijk niet echt iets van gemerkt maar ga binnenkort op vakantie dus ik stop er deze week mee en kijken wat m'n gewicht dan doet. Ook zal ik een nieuw voedingsschema in elkaar zetten (misschien ander trainingsschema, zit al zolang met deze ) en eens posten

Comment

Gewoon doorbulke en daarna lekker gaan cutten.
              Je moet ook niet verwachten dat je kilos spiermassa aanzet in een bulk van anderhalve maand.

Comment

Ok.. ik denk dat ik met zekerheid kan zeggen dat je ook in je upperbody vrij weinig gegroeid bent.. als jij net bent begonnen met benen trainen en aan de crea zit zal daar het gewichts verschil vornamelijk vandaan komen.. je upperbody zal er wel iets van mee hebben gekregen maar dat zijn niet zulke drastische veranderingen als de andere 2.

Welke crea gebruik je?
                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                  Ok.. ik denk dat ik met zekerheid kan zeggen dat je ook in je upperbody vrij weinig gegroeid bent.. als jij net bent begonnen met benen trainen en aan de crea zit zal daar het gewichts verschil vornamelijk vandaan komen.. je upperbody zal er wel iets van mee hebben gekregen maar dat zijn niet zulke drastische veranderingen als de andere 2.

Welke crea gebruik je?
                  Ja had al zo'n gevoel.. benen zijn wel sterkter en groter geworden. Creatine monohydraat van bodylab, maar merk echt niets van krachttoename en gewicht misschien 2kg vastgehouden..

Comment

Originally posted by Bigger faster stronger View Post
                    Gewoon doorbulke en daarna lekker gaan cutten.
                    Je moet ook niet verwachten dat je kilos spiermassa aanzet in een bulk van anderhalve maand.
                    Ik verwachtte ongeveer 2kg en heb deze ook wel binnengehaald, maar het verdwijnt meer naar mijn benen en ik wil eigenlijk het liefst massa winnen op m'n borst Dikke chest is zo faaaacking bruut

Comment

Komt vanzelf wel als je goed traint en eet. De een pakt meer massa bij zijn borst en de ander weer bij zijn benen.

Je benen trainen is meestal wel erg intensief dus het kan zijn dat je in verhouding niet zwaar genoeg gaat met borst?

Dat je dikker oogt kan ook door de creatine komen trouwens.

Comment

als je ook nog aan de crea mono zit zal daar het gros van de gewichtstoename vandaan komen.
                        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ik ben van 63-64 naar 68-69 gegaan dus ongeveer 5-6kg erbij en ik weet zeker dat dit niet allemaal door creatine is, maar ja ik snap dat het bij iedereen anders is. Mijn rug daarintegen groeit wel goed, ik kan altijd wel wat erbij gooien met deadlift en wordt ook steeds wijder. Maar nu zie ik van de voorkant m'n lats doorkomen en daardoor valt m'n borst ook een beetje weg =/ Verhouding kwa kracht zit volgens mij goed: deadlift tot nu: 6x100kg en benchpress 6x60kg.

Ik zat er aan te denken om 5x5x te gaan doen met BP, DL en SQ om wat meer te kunnen benchen en squatten, is dit een goed idee of zal ik bijvoorbeeld max ot/rippetoe doen? Train al een hele tijd 3x8, maar ik zie rippetoe eigenlijk niet zo zitten aangezien je origineel maar 3 compounds doet.. heb het gevoel dat je biceps, schouders en andere ondersteunende spieren niet echt hard zullen groeien.

Ben sinds vandaag gestopt met creatine, ga volgende week ook op vakantie dus dan ga ik het sowieso niet doorzetten. Ook omdat ik niet echt een krachtoename merkte.
                          Last edited by GespierdeMug; 25-07-2011, 12:02.

Comment

Had ik ook last van man. Ik woog vorig jaar sept 66 kg, en voor de zomer kwam ik op 77,5. Ben zeker ook vet aangekomen, ook wel omdat ik maar twee keer per week kon sporten. Maar ik ga gewoon door met bulken na de zomer en ga voor de 83 kg. Merk zeker mijn krachttoename. Maar wat wil je nu zelf, zo'n sixpack waar niks achter zit of zelf lekker groot worden gewoon lekker doorgaan en optijd beginnen met cutten!
                            Last edited by Mushrambo; 25-07-2011, 12:24.
                            All time PRs: 195/135/232,5
                            Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Hmm.. ja ik heb besloten dat ik wel verder ga bulken, maar dan wel wat cleaner Gewoon met brinta, rijst, kip, tonijn, eieren, koolvis etc. en dan wil ik volgend jaar voor de zomer wel kei droog staan Dus het plan voor nu is om een maand of 8-9 te bulken tenzij ik echt te vet word, want ik wil echt niet boven de 14-15 gaan eigenlijk en dan naar de zomer toe lekker cutten tot 9-11% We zien wel!

Maar wat zal ik doen met m'n schema? Even wat kracht erin gooien om daarna hard te pompen met hoger gewicht op massa?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X