na training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja maar even realistisch gezien: stel dat iemand maximaal anderhalf uur KT doet, en daarna 20 minuten HIIT gaat doen...

als de voeding in zijn geheel klopt dan heeft diegene tijdens zijn training heus geen snelle suikers nodig om het verbranden van spieren te voorkomen.

Het lichaam kan meer hebben dank je denkt, al helemaal als het lichaam gewend is om dag in dag uit goede voeding te krijgen en getraind te worden.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
      Ja maar even realistisch gezien: stel dat iemand maximaal anderhalf uur KT doet, en daarna 20 minuten HIIT gaat doen...

als de voeding in zijn geheel klopt dan heeft diegene tijdens zijn training heus geen snelle suikers nodig om het verbranden van spieren te voorkomen.

Het lichaam kan meer hebben dank je denkt, al helemaal als het lichaam gewend is om dag in dag uit goede voeding te krijgen en getraind te worden.
      Ik pak de verkeerde quote, maar even voor de snel:
      Ik ben sinds twee weken voor het eerst met een schema begonnen.. Ik merk dat ik aan het eind van een spiergroep bij oefeningen aankom waar ik normaal wel twee keer sterker ben dan in dit schema. Moet ik dan stoppen i.v.m. spierafbraak, of is dit iets om juist op door te trainen (echt raar hoe leeg ik nu soms ben)

Comment

Spieren verbranden gebeurt pas als je op de lange termijn slecht eet + teveel traint.
        Of te weinig.
        'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Nonsens, het verteren van voedsel gebeurt op zo'n overlappend tempo dat je lichaam nooit helemaal leeg is.

Je totale dagelijkse macro's zijn heel veel belangrijker dan timing.
          Eens. Als je maar genoeg eet voor je training, ga je echt niet zomaar massa staan te verbranden (er vanuit gaande dat iemand genoeg kcals eet, en dus niet in cutting mode is).

En wat een gedoe om niks dit eigenlijk. Doe dan lekker je cardio op je off-dagen als je bang bent om eventueel massa te verbranden.
          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

GIP zegt dat je spieren gaat verbranden als je timing niet goed is, die zin staat los van het 4 uur trainen.

Wat volgens hem weer wel kan mits je timing goed is.

Timing is overrated als je totale macro's goed zijn

niet dat 4 uur trainen me goed lijkt.
            timing is overrated? Ach komop man, je weet net zo goed als ik dat dat BS.
            Zal voortaan dextrose voor het slapen gaan nemen, denk dat je daar geen ruk aan hebt, of casseine bij het opstaan samen met wat vetten...
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik ben bang als ik destrose voor het slape zou inneme dat ik aardig wat vet zal gaan gaine:P

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                Zal voortaan dextrose voor het slapen gaan nemen, denk dat je daar geen ruk aan hebt, of casseine bij het opstaan samen met wat vetten...
                Heb je idd geen ruk aan. Maar uiteindelijk is het veel belangrijker dat je binnen de 17 uur dat je wakker bent aan je voeding komt dan wanneer je bepaalde producten eet.

Met 250 gram KH uit suikers zal ik uiteindelijk minder vet aanzetten dan met 350 gram KH uit havermout (ervan uitgaande dat de schema's er zo uit zien dat eiwitten en vetten in balans zijn + de kcal hetzelfde is)

simpelweg omdat het allemaal over lange termijn beslist wordt.

Comment

Ik vind dit wel heel makkelijk gezegt door vira. En dit zegt de man die als de doods is voor kh. Kom op man, waarom eet jij dan savonds geen kh meer? Ga niet om de timing toch.

Comment

Met betrekking tot vet aanzetten gaat het inderdaad niet om de timing.

Maar wil ik 's ochtends lekker kunnen trainen lijkt het me handiger om de dag te beginnen met veel KH zodat ik anderhalf uur later kan knallen.

Comment

Huh jij spreekt jezelf iets te vaak tegen. Want jij eet savonds geen carbs meer omdat je dan geen activiteit meer hebt maar je zegt nu dat de timing niet uitmaakt.

Comment

Timing maakt niet uit met betrekking tot VET AANZETTEN.

Maar ik neem het overgrote deel al in de ochtend en na mijn training omdat ik me dan energieker voel.

Dat staat los van vet aanzetten.

Comment

Ja dat zegt ie toch, bn word laatste tijd overspoeld met betwetertjes.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X