BNN zoekt kandidaat Je Zal Het Maar Hebben; Body Building Verslaafden/ Adonis Complex

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

LOL, dit klinkt niet bepaald aantrekkelijk, niet voor het individu, niet voor mensen in het algemeen die krachttraining doen.. Klinkt als goedkope drama. Maar succes ermee, ik hoop dat er iets uit komt wat ik kan waarderen.

Comment

Originally posted by JeZalHetMaarHebben View Post
      Wij proberen aandacht te besteden aan zoveel mogelijk verschillende ziektes en aandoeningen en proberen ook mee te gaan met de maatschappij. Bigorexia is nu eenmaal een vrij onbekende en nieuwe aandoening en dus bijna onmogelijk om met mensen die dat hebben in contact te komen.

Ter verduidelijking. Wij zijn niet op zoek naar mensen die zich stelselmatig naar de vernielig helpen. Die rotzooi gebruiken en niet door hebben dat het bereiken van een sterk en gespierd lichaam ook op een gezonde manier kan. Nogmaals...wij zoeken iemand met een positieve kijk op het leven en iemand die sterk in zijn of haar schoenen staat.

Maar! We zijn wel op zoek naar iemand die erkent dat de druk van het alsmaar harder sporten, het groter willen worden...het te snel groter willen worden...er is.

Even de quote geknipt,
      wat hier gevraagd wordt zou eventueel in de AAS sectie gevonden kunnen worden, maar........nee ik ken ze hier niet die groter en groter en groter MOETEN worden.
      Dan zou je idd naar DBB moeten gaan daar lopen er wel een paar rond die al vanaf te jong en vrij lang vrij veel AAS, GH en peptides gebruiken en er alles aan doen om maar groter en groter te worden zonder eigenlijk duidelijke doelen te hebben.
      Hier zul je wellicht wel jongens kunnen vinden met een adoniscomplex, dat is toch weer wat anders dan bigorexia.

http://www.youtube.com/watch?v=8klvO...eature=related

Ik moet wel toegeven, sommige dingen van bigorexia herken ik wel, de voornaamste is dat ik mezelf niet als groot of huge zie, absoluut niet. Ik vind mezelf ook niet echt breed of dat ik dikke armen heb of wat ook en ergste vind ik mijn pec's.....waar anderen juist zeggen dat die goed zijn.....

Maar goed......ik doe niet mee aan het programma.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Quote "Dan zou je idd naar DBB moeten gaan daar lopen er wel een paar rond die al vanaf te jong en vrij lang vrij veel AAS, GH en peptides gebruiken en er alles aan doen om maar groter en groter te worden zonder eigenlijk duidelijke doelen te hebben. Hier zul je wellicht wel jongens kunnen vinden met een adoniscomplex, dat is toch weer wat anders dan bigorexia.

Ik moet wel toegeven, sommige dingen van bigorexia herken ik wel, de voornaamste is dat ik mezelf niet als groot of huge zie, absoluut niet. Ik vind mezelf ook niet echt breed of dat ik dikke armen heb of wat ook en ergste vind ik mijn pec's.....waar anderen juist zeggen dat die goed zijn.....

Maar goed......ik doe niet mee aan het programma."

@Marnop: Thnx voor je reactie. Maar even voor de leek...wat en waar is DBB? Overigens is er inderdaad een verschil tussen Bigorexia en het Adonis Complex...maar het zit soms ook wel door elkaar heen verwoven. Wel eerlijk van je dat je zegt dingen te herkennen. Mag ik vragen hoe oud je bent? (ondanks dat je niet mee wil doen)

Comment

Quote "Dan zou je idd naar DBB moeten gaan daar lopen er wel een paar rond die al vanaf te jong en vrij lang vrij veel AAS, GH en peptides gebruiken en er alles aan doen om maar groter en groter te worden zonder eigenlijk duidelijke doelen te hebben. Hier zul je wellicht wel jongens kunnen vinden met een adoniscomplex, dat is toch weer wat anders dan bigorexia.

@Marnop: Thnx voor je reactie. Maar even voor de leek...wat en waar is DBB? Overigens is er inderdaad een verschil tussen Bigorexia en het Adonis Complex...maar het zit soms ook wel door elkaar heen verwoven. Wel eerlijk van je dat je zegt dingen te herkennen. Mag ik vragen hoe oud je bent? (ondanks dat je niet mee wil doen)
          DBB is Dutchbodybuilding,
          DutchBodybuilding.com forum - Nederlands-Belgisch Fitness & Bodybuilding Board
          keep the focus going!

Comment

DBB, is al aangegeven, is dutchbodybuilding.com
            Bigorexia is echt puur het groter en groter willen worden en adonis kan ook alleen maar de mooiste willen zijn, dus haartransplants, facelifts make up en weet ik het wat allemaal wat sommige mannen doen die denken dat ze mooi zijn en de mooiste willen zijn.
            Soms kan het idd wat verweven met elkaar, maar een bodybuilder die 140kilo moet en zal wegen aan pure spiermassa geeft er niet zoveel om dat zijn haar minder wordt en zijn rug vol puisten zit. Hij wil de incredible hulk overtreffen.

De meeste jongens hier op bodynet zijn wat minder zwaar bezig, meer beachboy look en sommigen wat groter dan gemiddeld maar daar blijft het dan vaak wel bij en ook heel eg veel relatieve beginners in de sport.
            Niks nadeligs verder over deze jongens, want ze zijn wel serieus bezig met sporten.

Ik ben zelf trouwens bijna 46, heb mijn top al een keer gehad, jaren geleden en wilde toendertijd wel altijd groter en sterker......8 of 9x per week trainen en vond mijn gewicht op 130kilo eigenlijk nog niet genoeg toen. Vond mezelf ook niet bijzonder groot. Wilde destijds door tot minimaal 150kilo. Maar was toen niet haalbaar. Was niet geobsedeerd verder, want kon er ook gewoon afstand van nemen en minder doen.
            Dus...ik ken wel het gevoel van die mensen die het hebben, maar kan je ook verder niet echt helpen.
            Op dit moment train ik nog wel fanatiek en doe wedstrijdbodybuilding, maar minder zwaar dan toen en hoef ook niet meer persee de 130kilo te halen.

Dussss.

Maar succes verder met de zoektocht.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

@marnop...dank voor je hulp! En ik ga gewoon door zoeken...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X