Originally posted by [b
Bb'rs bak???
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik ga er maar niet verder op in het is duidelijk dat niemand behalve Snipke weet wat een alfa kan...
Maar toch ff dit; ik heb een wedstrijdje gedaan met een golf vr6 van een jaar of 5 oud. Zonder gekheid dat ding bleef er mede doordat ik niet volgas optrek naast tot zeg 100km per uur ( was minder meen ik ) Daarna was het over voor die knul..
Maakt me allemaal niet uit hoor en wat de golf betreft zolang Red erin zit kan ik het hebben maar ik kan het me echt niet voorstellen dat `ie sneller is. Dat `ie als een raket gaat geloof ik maar sneller als een getunde gtv..
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
hahahaha,lijkt me niet verstandig want dan hou ik geen rekening meer met waar de wind vandaan komt en vlieg ik de verkeerde kant op en word ik wakker in het ziekenhuis
ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat een golfie jouw gtv eruit rijd.....
245 pk zijn geen grappen en het is nog eens een bloedmooie bak ook!
@xeno
de meeste dromen zijn helaas WEL bedrog maar toch leukk:
greetzz
Comment
-
Een standaard golf vr6 stelt ook niet zo heel veel voor, gaat van 0-100 km/h in ca.7 sec dus daar zit jij al vlotjes onder. Geen wonder dat je hem verloren reed. Maar red z'n golfje is andere koek, geloof me maar. Als red ermee kan rijden, en ik veronderstel dat ie dat kan, dan krijgt die "getunede gtv" rond z'n oren.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (brecht @ Sep. 15 2004,16:05)]Een standaard golf vr6 stelt ook niet zo heel veel voor, gaat van 0-100 km/h in ca.7 sec dus daar zit jij al vlotjes onder. Geen wonder dat je hem verloren reed. Maar red z'n golfje is andere koek, geloof me maar. Als red ermee kan rijden, en ik veronderstel dat ie dat kan, dan krijgt die "getunede gtv" rond z'n oren.
Maar Red vertel eens ff wat kan die bak nou precies?
0-100 en topsnelheid?
Wordt een beetje moe van je fan dhr. Brecht namelijk...
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
ja word hem ook een beetje moe een goed voorbeeld van iemand die nog nooit met echte italiaanse paarden onder zijn bips heeft gehad, een golfje hahahahahahahahahahaah kom niet meer bij, kletsnatte baan, besneeuwde baan geef ik iedereen op zijn donder , ook cur zijn gtv maar aangezien ik een deftige rijder ben met drie kindjes op de achterbank doe ik daar niet aan
Grtzstil growing
Comment
-
Hee mannen een beetje mn ouwe brikkie afkraken als ik er niet ben ik heb een andere chip en poulie nokkenas en een grotere intercooler en hij weegt zo,n 800 kilo en hij blaast een audi s4 met 300 pk eruit in de 0 naar 100 maar boven de 150 is het inderdaad afgelopen en de vooruit zit in rubbers dus boven de 200 heb je kans dat tie ineens op je smoel staat geparkeerd de top is ongeveer 240 maar dat heb ik er nog niet mee gereden
En Cur heb je die deuk niet gezien achterin verleden keer dus rijden kan ik wel zolang het recht door gaatIt is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: