Bb'rs bak???

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oja 0 naar 100 in ongeveer 6 sec dus Cur kom maar op en ik ben al begonnen met die baco's dus maak me gek
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

• red,wil ook op het bacofeessie komen?

greetzz

Comment

• Moet je ff een stukkie rijden
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

• is goed,kerel!

wil wel effe die power voelen na al je verhalen

greetzz

Comment

• Originally posted by [b
            Citaat[/b] (red @ Sep. 16 2004,23:44)]Hee mannen een beetje mn ouwe brikkie afkraken als ik er niet ben  ik heb een andere chip en poulie nokkenas en een grotere intercooler en hij weegt zo,n 800 kilo en hij blaast een audi s4 met 300 pk eruit in de 0 naar 100 maar boven de 150 is het inderdaad afgelopen en de vooruit zit in rubbers dus boven de 200 heb je kans dat tie ineens op je smoel staat geparkeerd de top is ongeveer 240 maar dat heb ik er nog niet mee gereden

En Cur heb je die deuk niet gezien achterin verleden keer dus rijden kan ik wel zolang het recht door gaat
            kijk dat is nog eens een wagen. vw is het merk kan geen ander aan tippen. Heb zelf helaas nog maar een golf 2 hij is niet zo snel maar wel een goede auto.
            Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
            Hierna wordt het zeker een golf 4 maar dat duurt nog een jaartje.

GRtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

• Kan geen waardering hebben voor volkswagen, vind er helemaal niks aan..

Uiteraard respect voor Red en zijn wagen want tot de 150km ga ik hem niet bijhouden.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Citaat[/b] (red @ Sep. 16 2004,23:44)]En Cur heb je die deuk niet gezien achterin verleden keer dus rijden kan ik wel zolang het recht door gaat
                Was me inderdaad wel opgevallen maar deed geen afbreuk aan je auto..

Greets...

Comment

Citaat[/b] (red @ Sep. 16 2004,23:44)]Hee mannen een beetje mn ouwe brikkie afkraken als ik er niet ben ik heb een andere chip en poulie nokkenas en een grotere intercooler en hij weegt zo,n 800 kilo en hij blaast een audi s4 met 300 pk eruit in de 0 naar 100 maar boven de 150 is het inderdaad afgelopen en de vooruit zit in rubbers dus boven de 200 heb je kans dat tie ineens op je smoel staat geparkeerd de top is ongeveer 240 maar dat heb ik er nog niet mee gereden

En Cur heb je die deuk niet gezien achterin verleden keer dus rijden kan ik wel zolang het recht door gaat
                  Sorry red maar daar geloof ik de ballen van, een audi s3 achter laten, die persoon wist niet dat je ging racen zeker of hij kan er niet mee rijden, zo een lichte carroserie en zoveel power dan trekt je auto volledig scheef als je doortrekt, heb ooit eens met een getunde opel gsi gereden en daar moest je met twee handen mee vertrekken omdat die zo scheef trok.

Mr C, gewoon de uitdaging aangaan en niks aantrekken van die praatjes, ben zeker dat je het haalt,desnoods rij ik met u gtv

Grtz
                  stil growing

Comment

• Nou Snipke geloof het maar... het was een audi 100 s4 standaard 220 pk en deze was van de fabriek uit getuned tot 303 pk... die wagen is van een maat van mij en hij wist dat we een sprintje gingen trekken want dat hadden we afgesproken en we hebben het een keer of 4 herhaalt met de zelfde resultaten maar... die wagen weegt 1600+kg en heeft 4 wielaandrijving dus ligt er 1 druppel water op het wegdek dan ben ik nergens

Comment

• @ cur.
                      En bedankt weer  nee een sprintje blijf ik mischien bij of voor je maar bij de eerste de beste bocht sta ik in het gras of vangrail

En gisteren was de baco talking..... pfft pijn in mn kop

Comment

• Denk dat omdat de gtv getuned is het elkaar niet veel maakt maar dat ik het begin stuk je niet voor blijf. Vanaf de 120/150 mag het geen probleem zijn. We zullen het een keer moeten proberen om het te weten...

Zetten we Arie met een paar bacootjes op de finish....

Greets...

Comment

• arie doe ook gewoon me met zijn 2 aan elkaar gelasde suzuki's alto met torbo motor
                          Who's the Chef

Comment

• Snipke, Audi S3 met standaard 210 pk doet van 0-100 km/h in 6,7 sec. Audi S3 met standaard 225 pk doet van 0-100 km/h in 6,5 sec. Dus zijn zowel voor red als voor curiosio een haalbare kaart.

Prestaties van een audi 100 S4 met 303 pk ken ik niet, maar die gaat normaal gezien toch onder de 6 sec. hoor.

Audi RS 4 is voor iedereen hier te snel, 0-100 in 4,9 sec.

Sprintje tss red en curiosio, van 0-100 is voor red (bij droog weer), van 0-200 is voor curiosio.

Comment

• Dat is mijn droombak rs4 ziet er uit als een stationbak en blaast iedereen weg zelfs een porsche maar dan moet ik ook ff een paar sponsors vinden

Comment

Citaat[/b] (brecht @ Sep. 17 2004,12:58)]Sprintje tss red en curiosio, van 0-100 is voor red (bij droog weer), van 0-200 is voor curiosio.
                                Al is het maar omdat Red tegen die tijd zijn voorruit om zijn oren heeft...

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X