weegschaal beste weegmoment

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• weegschaal beste weegmoment

ik durf het echt niet te zeggen wat het beste weeg moment is ik geloof de weegschaal wel maar wat is de beste tijd sochtends voor het eten direct uit bed savonds na een bakje kwark voor je kwark. na het trainen voor het trainen kan iemand mij misschien hiermee helpen. wil een logje bij houden met me gewicht omdat mijn voedingschema ook wel goed zit nu wil kijken hoeveel vordering ik kan maken laten we beginnen met dag 1 meten is weten?

alvast bedankt

's morgens na het opstaan, het liefst na je ontlasting.
    A man's gotta do what a man's gotta do

Comment

Als je het maar op hetzelfde tijdstip doet. Maakt in principe niet zoveel uit om je progressie te meten. Ik doe het zelf op de zondagochtend.

PS gebruik wat leestekens.
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

okeej dankjewel dat word dus denk ik maar beste manier. maandag en donderdag ochtend gewicht meten.
        excuses maar typ altijd razend snel en dan vergeet (denk) ik er niet altijd aan.

Comment

Tijd om minder snel te typen en meer leestekens te gebruiken. De tijd die jij bespaard door snel te typen, zijn anderen kwijt aan het ontcijferen ;-)
          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Als je wakker wordt blaag
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies