cable cross voor homegym voor -20 euro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

goed gedaan beunhaas
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

CCo

He je hebt je dipstangen gebruikt, je moet je naam veranderen in willie wortel....

zijn die niet stevig genoeg ?, ziet er solide uit.

Mooi dumbellset trouwens.
      Last edited by Oldtimer; 29-12-2011, 20:51.

Comment

Originally posted by Oldtimer View Post
        Is dit geen idee? , spotters omhoog, hierop een kokerprofiel van bv 2m lengte, hier ogen aanmaken voor je katrollen, moet je nog wel bedenken hoe je het kokerprofiel 'vastzet'.
        ik was aan het denken van een losse buis met oog op het einde in de opening van de dip-bars te steken, dan is de dip-bar extra verstevigd aan de binnenkant en dan haal je je 1.75m

buis van lengte 36cm
        breedte 3.6cm

oog aan het einde lassen en klaar? hoop ik
        "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

He je hebt je dipstangen gebruikt, je moet je naam veranderen in willie wortel....

zijn die niet stevig genoeg ?, ziet er solide uit.

Mooi dumbellset trouwens.
          ben bang dat het na herhaaldelijk gebruik toch gaat buigen ofzo,

dumbels zijn van dkn, de helft goedkoper dan de echte, gemakkelijk in gebruik, weinig plaats, mooi centje gekost maar na een hoop geklungel van halters met draadmoer, is dit toch een godsgeschenk btw als je zoiets koopt ga dan meteen voor de 40kg,
          "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Originally posted by kojak View Post
            goed gedaan beunhaas
            tnx mate, had altijd al fietsemaker willen worden, maar dit is ook leuk

Comment

dkn

Originally posted by trayn View Post
              dumbels zijn van dkn, de helft goedkoper dan de echte, gemakkelijk in gebruik, weinig plaats, mooi centje gekost maar na een hoop geklungel van halters met draadmoer, is dit toch een godsgeschenk btw als je zoiets koopt ga dan meteen voor de 40kg,
              40 kg...? deze heb ik destijds gemist, dacht dat er enkel 24 of 25 kg te koop was, ik had deze op mijn verlanglijstje staan echter de door de prijs en aantal kilos ben ik afgehaakt, heb nu zelf de dumbellstangen van 50mm diameter met veersluiters, hier passen de grote jongens ook op kan ik (zou ik kunnen) uitbreiden tot 80kg per stang.

Comment

gewoon ff naar zeilmakerij of andere watersport winkel daar heb je zeker de juiste katrollen en misschien ook wel goede kabels

Comment

40 kg...? deze heb ik destijds gemist, dacht dat er enkel 24 of 25 kg te koop was, ik had deze op mijn verlanglijstje staan echter de door de prijs en aantal kilos ben ik afgehaakt, heb nu zelf de dumbellstangen van 50mm diameter met veersluiters, hier passen de grote jongens ook op kan ik (zou ik kunnen) uitbreiden tot 80kg per stang.
                  verstelbare dumbells van 60 kg bestaan, maar zijn f*cking duur naar t schijnt,
                  ik denk door bowflex dat die gemaakt worden (is al een tijdje geleden dat ik er achter gezocht heb duzs ....... ik kan er langs zitten) maar als je dumbells hebt met losse schijven kan je rollende push ups doen

http://www.youtube.com/watch?v=yVEFZ...heer_skirtoff:

Comment

Originally posted by John BD View Post
                    gewoon ff naar zeilmakerij of andere watersport winkel daar heb je zeker de juiste katrollen en misschien ook wel goede kabels
                    tnx

Comment

verstelbare dumbells van 60 kg bestaan, maar zijn f*cking duur naar t schijnt,
                      ik denk door bowflex dat die gemaakt worden (is al een tijdje geleden dat ik er achter gezocht heb duzs ....... ik kan er langs zitten) maar als je dumbells hebt met losse schijven kan je rollende push ups doen
                      Ziet er niet uit, ga ik proberen voor de gein, lijkt zwaar

Comment

Ik ben nu precies op dezelfde manier bezig. Zal binnenkort ff foto posten van mijn zoldergym.
                        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ziet er niet uit, ga ik proberen voor de gein, lijkt zwaar
                          is tegek als je armen beginnen te trillen en je hangt met je kin richting vloer, spannend met welk deel je als eerste de grond gaat raken

maar is een super oefening voor de hele upper body

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                            Ik ben nu precies op dezelfde manier bezig. Zal binnenkort ff foto posten van mijn zoldergym.
                            please post, ik wil wel eens checken naar al die andere home gyms, is daar btw ergens een topic met fotos dat je weet???????

Comment

please post, ik wil wel eens checken naar al die andere home gyms, is daar btw ergens een topic met fotos dat je weet???????
                              moet je ff zoeken op:

Hoe ziet jouw homegym eruit?

Dat heb ik toen aangemaakt...

Comment

Beetje rare oplossing vind ik het :P In de zomer ga ik ook aan de gang met mijn home gym, zelf powercage en cable crossover in elkaar zetten. Ga 't dan alleen meteen goed doen :P Als je iemand weet die enigszins handig kan lassen zou ik vragen aan diegene of die wat voor je kan betekenen. Als je traint wil je dat veilig doen en niet op manieren waarvan je niet weet of het wel te doen is. Lijkt mij althans.
                                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X