Levensvragen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gewoon afmaken, dan kan je altijd nog terugvallen als fitness echt niks word, en dan ben je tenminste zeker van je zaak.
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
      Dan zou ik wederom moeten switchen dus daar schiet ik niet veel mee op. Zal eens kijken wat mogelijk is na mijn studie, en deze afmaken terwijl ik aan een bruut lichaam werk:P
      Ik snap je probleem, zit momenteel met hetzelfde probleem. 't Enige voordeel is dat ik nog in mn eerste jaar zit van international business and languages. Ik wil ook graag de switch gaan maken naar bedrijfseconomie of sport management en ondernemen. En ik denk dat t het 2e gaat worden en puur mn gevoel en hart volg en voor een sport ga kiezen. Daar ligt toch wel al mijn ambitie en zal waarschijnlijk ook veel gemotiveerde zijn om er voor te gaan. En het mooie aan de opleiding is dat 't niet alleen sport en bewegen is, maar ook management en ondernemen. En straks kan ik er met mn masters nog vele kanten op. 't Enige nadeel zal zijn dat ik een half jaar vertraging oploop, maar dat neem ik dan maar voor lief.
      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Doen waar je je goed bij voelt. En wat is een half jaar nou? Zo voorbij
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
          Doen waar je je goed bij voelt. En wat is een half jaar nou? Zo voorbij

Het is 2 1/2 jaar. En dat is iets langer.
          Maar dan nog..........
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sommige dingen kun je gewoon beter op zeker spelen. Haal je diploma en je bent iig verzekerd van een sterke positie op de arbeidsmarkt.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Sommige dingen kun je gewoon beter op zeker spelen. Haal je diploma en je bent iig verzekerd van een sterke positie op de arbeidsmarkt.
              Enough said!

Comment

als je dan toch wilt veranderen, verander dan van studie richting, praat eerst ff met iemand van studie-coördinatie (ik weet niet hoe dat in nederland heet) een maatje van mij, heeft in een hoge school sportmassage therapeut gedaan, als je dan toch mensen wilt coachen in de gym, dan heb je kennis van de hele menselijke anatomie
                "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Als je in 4 hbo zit zou ik hem zoiezo afmaken!! Erna kun je altijd nog cursussen doen. Een hbo diploma zegt iets over je zelf en dan heb ik het nog niet eens over de richting.

Succes!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X