brinta ontbijt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• brinta ontbijt

Hoe doen jullie je brinta bij het ontbijt? Hoeveel ml, toevoegingen? Dump het hier maar.

ik doe 570,543 decigram brinta met 63,34 cc water.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

74gr brinta.

Neem: 1 liter water, glas, lepel
      Lepel met brinta(droge) in de mond, neem direct erna een slok water en slik het door.. Snelste manier
      Make it happen, shock everyone!

Comment

300 gram opwarmen in de magnetron en ongeveer 75 gram brinta erbij..
        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
          74gr brinta.

Neem: 1 liter water, glas, lepel
          Lepel met brinta(droge) in de mond, neem direct erna een slok water en slik het door.. Snelste manier
          geniet jij ook wel eens van je eten
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ik ga voor het eerst brinta gebruiken. ik weeg 75 kilo en ben een "normale' eter, wat raden jullie me aan?

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
              geniet jij ook wel eens van je eten
              Af en toe, vandaag nog mijn biefstuk gemarineerd met oregano en rozemarijn

Brinta moet je zo snel mogelijk in je buik hebben, tis dat ik het MOET eten anders had ik mooi zilvervliesrijst ofzo genomen.

Comment

1 ding wat nog ranziger is is casseine shake (xxl nutrition) bwahh en raad eens, dat moet ik ook eten of altans naar binnen slokken...

Wil mijn bakkie kwark terug!!!!! Rawrrrrrrrr

Comment

Toen ik nog brinta at. 100 gram brinta, 400 ml melk en 200 ml water. Nadat de brinta in de warme kom met water en melk ging gauw een beetje roeren en aan m'n mond zetten. Zo snel mogelijk opdrinken voordat het hard wordt.
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

50 gr. Brinta met 30 gr. Isolaat en 10 gr.caseine met 300 ml water... De in-de-auto-shake!!
                    Constantia et labore

Comment

1 ding wat nog ranziger is is casseine shake (xxl nutrition) bwahh en raad eens, dat moet ik ook eten of altans naar binnen slokken...

Wil mijn bakkie kwark terug!!!!! Rawrrrrrrrr
                      vies? vindt die van body&fitshop hartstike lekker
                      je kunt toch ook kip nemen s'avonds

Comment

tis dat ik het MOET eten anders had ik mooi zilvervliesrijst ofzo genomen.
                        lol, dan doe je dat toch, beiden complexe koolhydraten, alleen is zilvervlies rijst minder bewerkt

brinta vult wel beter

Comment

Opvallend dat veel mensen hun ontbijt drinken, ik eet mijn 100 gram brinta met 400 ml (half)volle melk 2/3 gebakken eitjes op trainingsdagen liever. Op rustdagen 200 ml (half)volle melk met 50 gram brinta en 2/3 gebakken eitjes.

Waarom drinken jullie je ontbijt ? Geen tijd ? Geen zin om het te maken s'ochtends ?

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                            lol, dan doe je dat toch, beiden complexe koolhydraten, alleen is zilvervlies rijst minder bewerkt

brinta vult wel beter
                            Helaas mag ik niks meer zelf bepalen wat ik eet, mijn junkdag is me ook ontnomen en er is alleen een junkmaaltijd in de week, my life sucks those days/this year

Comment

Originally posted by Swekie View Post
                              Waarom drinken jullie je ontbijt ? Geen tijd ? Geen zin om het te maken s'ochtends ?
                              als ik school heb het eerste uur sta ik kwart voor 6 op, ik zou nog eerder op moeten als ik nog ff rustig mn ontbijt zou klaarmaken en opeten, dus ik drink het lekker op in de bus!
                              (gebruik overgens havermout ipv brinta omdat dat niet hard word )
                              ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X