Lijn tussen sterk en zwak

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zoals kai greene zegt: Get in the gym and train

Comment

Originally posted by Iguana View Post
      200 bank(zal ik nooit halen)
      350 deadlift(wie weet, in een volgend leven)
      300 Squat (Wordt m ook niet)

Maargoed dit is sterk zoals de meeste niet kunnen worden dat is sterk, bw gelul is imo onzinnig
      weeg jij 150kg?
      Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Originally posted by Iguana View Post
        Ik zeg imo Ik heb er niks mee, vind het indrukwekkend als iemand een mens een zo groot mogelijk gewicht kan verplaatsen.. Winnen in de -70 klasse zie ik als winnen in de speeltuin, just my opinion
        Ja maar niet iedereen, zoals ikzelf bijvoorbeeld wil echt zo enorm worden als die bodybuilders die je bij bijvoorbeeld de sterkste man van NL ziet. En dan is het wel knap als een lichter persoon wat minder drukt maar alsnog veel meer dan z`n eigen gewicht.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
          Ja maar niet iedereen, zoals ikzelf bijvoorbeeld wil echt zo enorm worden als die bodybuilders die je bij bijvoorbeeld de sterkste man van NL ziet. En dan is het wel knap als een lichter persoon wat minder drukt maar alsnog veel meer dan z`n eigen gewicht.
          bij de sterkste man van NL zul je geen bodybuilders zien
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
            bij de sterkste man van NL zul je geen bodybuilders zien
            Ja nouja ik bedoel in iedergeval die grote kalven die alsnog een beetje gezet zijn, of bodybuilders. Ik vind te groot namelijk zelf niet mooi..

Comment

"Te groot" is meestal een effect van anabolen. Die gasten zien er soms ook nog lelijk uit omdat hun de uiteinden van hun gezicht doorgregroeid zijn door groeihormoon.
              Lid van de 200 club

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X