Het schrijven van 1 grote BN guide
Collapse
X
-
Gaat dan rustig worden hier, als iemand wat vraagt krijg je een verwijzing naar de BN gids?
Vind het een slecht idee, ieder mens is anders en de "persoonlijke" onderwerpen met bijbehorende antwoorden, en daarmee ook info dat via het offtopic gaan uit voortkomt valt dan ook weg?"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Waarom zou het forum idee dan nou weer wegvallen?
Alsof alles in dat boek/ gids komt te staan... Kijk bijv. naar dbb. Nu zij een wiki hebben blijft het forum toch ook nog steeds actief?!
Die gids moet er voor dienen dat er een duidelijke basis ontstaat, als mensen die doorlezen hebben ze gewoon een redelijke hoeveelheid informatie tot zich genomen. Dit wil niet zeggen dat er dan helemaal geen vragen meer zijn...
Comment
-
En bij de standaard basis vragen kan je dan mooi naar de gids verwijzen. Daarnaast kan je er door deze gids voor zorgen dat mensen meer doordachte vragen gaan stellen. Maar idd, op persoonlijk vraagstukken kan je dan toch ook gewoon op het forum antwoorden ipv naar de gids verwijzen?
Comment
-
En dan vraag ik me af wie dan die experts zijn die het gaan tikken?Ik ken hier niemand die enigzins kennis heeft of de ervaring om zoiets te doen, kun je net zo goed een guide maken met alleen doorverwijzingen naar bepaalde links."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by lucky_luc View Post
Leuk initiatief btw, ik voel me helaas niet geroepen om te helpen in deze ik ben de schoolmeester mod niet de wetenschappelijke
Ben benieuwd wat er uit komt!In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Ik ben het wel eens met Robbie. Voor veel vragen kan men in het forum terecht en daar is het ook voor. Een wiki zou nog kunnen ter vervaning van de stickies, voor de basis dingen.
De TS heeft het bovendien over een boek dat ook geraadpleegd kan worden door ervaren trainers. Dat gaat wel ver dan. Zoiets zou geschreven moeten worden door trainers die nog meer ervaring hebben dan de ervaren trainers waar de TS het over heeft. Dus iemand die atleten van Olympische teams traint, dat niveau. Met uitzondering van Robbie zijn wij hier in feite allemaal hobbyisten.
Trouwens, degenen die dieper willen ingaan op bepaalde onderwerpen kunnen de benodigde informatie wel vinden via artikels en/of boeken van gevestigde namen zoals Dave Tate, Glenn Pendlay, Jeff Willet, etc.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have āawesome techniqueā are usually the biggest disastersātheir ego just doesnāt let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostIk ben het wel eens met Robbie. Voor veel vragen kan men in het forum terecht en daar is het ook voor. Een wiki zou nog kunnen ter vervaning van de stickies, voor de basis dingen.
De TS heeft het bovendien over een boek dat ook geraadpleegd kan worden door ervaren trainers. Dat gaat wel ver dan. Zoiets zou geschreven moeten worden door trainers die nog meer ervaring hebben dan de ervaren trainers waar de TS het over heeft. Dus iemand die atleten van Olympische teams traint, dat niveau. Met uitzondering van Robbie zijn wij hier in feite allemaal hobbyisten.
Trouwens, degenen die dieper willen ingaan op bepaalde onderwerpen kunnen de benodigde informatie wel vinden via artikels en/of boeken van gevestigde namen zoals Dave Tate, Glenn Pendlay, Jeff Willet, etc.
het werd eerder al aangehaald maar een schoonmaak van alle stickies zou volgens mij meer nut hebben.
De zomersticky is bijvoorbeeld wel leuk, dus een opgeschoonde versie hiervan die misschien nog uitgebreider is, lijkt me een leuk plan. Een boek lijkt me minder haalbaar.was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostDit word een moeilijke om te maken.
Er zijn 1001 wegen naar Rome,dus hoe wil je die allemaal in 1 boek stoppen.
Neem bv het zomersticky en pescatores stukje ,daar zit al
zoveel info wat niet deugt.
Leuk dat je dit wil doen,maar zo'n heel uitgebreid verhaal met allerlei onderzoeken ( waar sommige op dit forum goed in zijn het posten daarvan) gaat voor mij compleet aan het forum verhaal voorbij..........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Maak maar eens zo'n uitgebreide guide die overzichtelijk is en door de meeste "experts" wordt goedgekeurd. Dan kunnen we daarna alle huidige sticky topics verwijderen.
Het forum doel zal het niet voorbij gaan. Als er nieuwe info is kunnen we daar altijd een discussie over voeren met bronnen om vervolgens te leren en aanpassingen te maken in deze cloud-service.
Kan altijd gradaties maken in de guides/stickies. Als je op het internet zoekt om te leren programmeren, photoshoppen of iets anders begin je ook niet meteen bij de vergevorderde guides, maar blijf je bij de basic beginner guides.
Het forum deel bestaat toch alleen maar uit dezelfde onzin die zich in cirkels afspeeld. Elke 3 maanden begint het verhaal weer van voor af aan. Enorm voorspelbaar en je hebt er toch niks aan. Dan liever 1 goede guide en dat er daarna niet meer over die oppervlakkige onzin gepraat hoeft te worden. Uitzondeirngen daar gelaten.
Comment
-
Aanpassingen maken klinkt makkelijker dan het is. In de werkelijkheid levert het altijd meer problemen en tijd op dan het waard is. Gewoon een schone lei en klaar. Probleem is alleen dat iedereen met goede moed het meestal in no time weer laat voor wat het is. Want ook die weg kost veel tijd en moeite.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostMaak maar eens zo'n uitgebreide guide die overzichtelijk is en door de meeste "experts" wordt goedgekeurd. Dan kunnen we daarna alle huidige sticky topics verwijderen.
Het forum doel zal het niet voorbij gaan. Als er nieuwe info is kunnen we daar altijd een discussie over voeren met bronnen om vervolgens te leren en aanpassingen te maken in deze cloud-service.
Kan altijd gradaties maken in de guides/stickies. Als je op het internet zoekt om te leren programmeren, photoshoppen of iets anders begin je ook niet meteen bij de vergevorderde guides, maar blijf je bij de basic beginner guides.
Het forum deel bestaat toch alleen maar uit dezelfde onzin die zich in cirkels afspeeld. Elke 3 maanden begint het verhaal weer van voor af aan. Enorm voorspelbaar en je hebt er toch niks aan. Dan liever 1 goede guide en dat er daarna niet meer over die oppervlakkige onzin gepraat hoeft te worden. Uitzondeirngen daar gelaten.
Denk dat ze jouw hulp ook goed kunnen gebruiken falstyr!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostMaak maar eens zo'n uitgebreide guide die overzichtelijk is en door de meeste "experts" wordt goedgekeurd. Dan kunnen we daarna alle huidige sticky topics verwijderen.
Ik zie niet in hoe zich dit bijv met de stickies kan bijten. Ook al zijn deze op sommige punten wat gedateerd, niet helemaal correct etc etc. Ik weet zeker dat de zomersticky bijvoorbeeld een shitload mensen in de goede richting heeft geduwd en wat basisvoorwaarden creƫert. Het hele doel van zoiets lijkt me. Er zijn natuurlijk altijd betere stuurlui die aan wal staan. Diegene die deze info tot zich nemen en er serieus wat aan hebben zoeken de details wel verder uit, daar ben ik van overtuigd.
Ik zie sowieso niet in waarom initiatieven op voorhand negatief benaderd worden. Vind het juist een positief iets dat Aktito een bijdrage in de vorm van informatie wilt leveren.Last edited by pescatore; 08-10-2012, 16:28.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...15 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-