Het schrijven van 1 grote BN guide

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dynobet View Post
    Ik ben van mening dat het herschrijven/opschonen/up to date maken van de huidige stickys een beter idee zou zijn.
    Dit is vrijwel hetzelfde denk ik in praktijk
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ben benieuwd wat er uit komt.
      keep the focus going!

Comment

Waar is het stuk dan?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Maak maar eens zo'n uitgebreide guide die overzichtelijk is en door de meeste "experts" wordt goedgekeurd. Dan kunnen we daarna alle huidige sticky topics verwijderen.

Het forum doel zal het niet voorbij gaan. Als er nieuwe info is kunnen we daar altijd een discussie over voeren met bronnen om vervolgens te leren en aanpassingen te maken in deze cloud-service.

Het forum deel bestaat toch alleen maar uit dezelfde onzin die zich in cirkels afspeeld. Elke 3 maanden begint het verhaal weer van voor af aan. Enorm voorspelbaar en je hebt er toch niks aan. Dan liever 1 goede guide en dat er daarna niet meer over die oppervlakkige onzin gepraat hoeft te worden. Uitzondeirngen daar gelaten.
          Hier sluit ik me dus volledig bij aan, zo ongeveer alle redenen waarom ik de noodzaak/'nuttigheid' zie van een dergelijk verhaal.
          Het forum dient toch als discussie-plek van alles wat met je body te maken heeft en eromheen hangt, en niet om keer op keer uit te leggen dat je geen roid rage krijgt van creatine...

Originally posted by dynobet View Post
          Ik ben van mening dat het herschrijven/opschonen/up to date maken van de huidige stickys een beter idee zou zijn.
          Over het algemeen is het opnieuw opbouwen makkelijker en effectiever dan het aanpassen van het bestaande, betekend niet dat we geen kloppende gedeeltes uit de stickies kunnen afstoffen en aanvullen met bestaande onderzoeken

-
          Setupje komt eraan trouwens heb al een klein teampje gevormd en we zijn druk bezig ,geduld is een schone zaak

Comment

Mooi initiatief.
            Wel van belang om duidelijk grenzen te stellen vwb welke info er in verwerkt gaat worden, anders heb je een handboek waar niemand wijzer van wordt.
            Hier kan best (de juiste) info uit de stickies mede voor gebruikt worden.
            Misschien handig om in het handboek verwijzigen te maken naar een BN-wiki.
            Daarbij lijkt mij dat er altijd ruimte zal blijven voor discussies op BN, als het handboek een richtlijn aangeeft (?) en er in dat geval dus altijd ruimte blijft voor andere inzichten.
            En bij een handboek kan natuurlijk eens in de zoveel tijd een 'nieuwe druk' worden uitgebracht.

Zo zou ik het zien.
            Purist
            Verzuren zonder kuren
            ...ilse weet alles...

Comment

Cool idee. Ik zou eeegt niet kunnen helpen maar zou het zeker lezen als beginner zijnde. Ik lees me toch al suf op het forum en internet

Comment

Mooi opzetje van gisteren. Lekker luchtig, en belooft al veel goeds
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  Purist
                  Verzuren zonder kuren
                  ...ilse weet alles...

Comment

Ik voeg me achter mijn collega.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                      Bedankt voor de motivatie, niks motiveerd mij en de anderen meer dan mensen die vanaf de zijkant schreeuwen dat het niks wordt Des te meer gaan we ons best doen dit te realiseren.

Tot dusver;
                      ~Er is een team gevormd van 3 mensen bestaande uit Dexie Pescatore en ikzelf om de eerste vorm te gaan geven, dit team gaat de komende week aan de slag de richtlijnen uit te zetten waarbinnen het geheel geschreven gaat worden, er zijn een aantal momenten overeengekomen om hieraan met zijn 3en te gaan puzzelen.
                      ~Er staat inmiddels een wiki online ( http://justworkout.nl/wiki/ ) waarop wij voorlopig gaan werken.
                      ~Dit betekend dus dat er een wiki-structuur zal ontstaan waardoor op overzichtelijke wijze zowel basisinformatie als diepgaande informatie gestructureerd kan worden (lees: makkelijk toegankelijk)
                      ~We hebben besloten zoveel mogelijk 'body-gerelateerde' informatie te verwerken en wetenschappelijk te onderbouwen d.m.v. verwijzingen naar onderzoeken.

Meer krijgen jullie dus spoedig te horen en zal ook op de wiki te lezen zijn, feit dat het verhaal iets uitgelopen is; als men samen werkt moet men ook samen met een verhaal komen waar iedereen zich in kan vinden, daar gaat natuurlijk iets meer tijd in zitten.
                      Jullie horen spoedig meer

Comment

Originally posted by aktito View Post
                        Bedankt voor de motivatie, niks motiveerd mij en de anderen meer dan mensen die vanaf de zijkant schreeuwen dat het niks wordt Des te meer gaan we ons best doen dit te realiseren.
                        Goed om te weten...

Iedereen die dusver over de jaren een poging waagde begon met goede moed en bereikte nooit het einddoel. Daarom dat we nog met zoveel troep en stickies zitten opgescheept

Comment

Originally posted by R2D2 View Post
                          Die zag je toch wel aankomen R2? Beetje misselijk kind, maar dat echo'd in bijna iedere post van d'r door. Altijd hautain en negatief zonder ooit iets toe te voegen. Jammer, maar die mensen heb je.

Comment

@ pesc is toch niet raar wat ze zegt? Er werd verteld dat gisteren een opzetje zou komen om het idee te begrijpen. Maar ik zie niks hoor? Daarom veel gepraat en word weinig gedaan.

Comment

Ja is cool man, geen speld tussen te krijgen. Maar iemand doet vrijwillig een inspanning zonder eigenbelang en zonder spatjes. Probeer als je er niet voor bent ook niet altijd maar anti te zijn denk ik dan.
                              Daarnaast is het altijd maar diezelfde intonatie en dat gezever. Ik snap dat je haar kent uit de gym enzo en ik vind het een goede eigenschap dat je voor mensen opkomt, maar open je ogen ook een beetje..
                              Last edited by pescatore; 09-10-2012, 14:19.

Comment

Ik dacht precies hetzelfde, vandaar dat ik het zeg. Alleen zij typt het gewoon en ik denk het alleen. Heeft niks met zelfde gym te maken oid.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X