Raar maar waar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mijn vrienden maken er constant grappen over, vooral nu ik door het bulken niet meer zo droog (eerst 11%, nu 13/14%) ben als dat ik eerst was, maar nog wel even serieus met mijn maaltijden en timing daarvan ben. Echter als ik voor de zomer zou cutten en als beachboy (MET getrainde benen) zou gaan rondlopen, zou ik het strand aardig domineren. (met joachimrens aan mijn zijde )

De mensen om je heen trekken vanzelf bij. Meisjes die je eerst 'raar' vonden, vinden je nu een goddelijk lichaam hebben, en jongens die je vroeger pesten zijn nu ineens een stuk aardiger tegen je. Hoort er allemaal bij denk ik.

Comment

it's easy to burn what you don't know,
      While it's kinda hard to accept things you don't understand.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
        Precies. Nou heb ik dan alleen maar ectos in me klas dus voor hun ben ik nog redelijk buff XD maar zonder toewijding ga je sws niet die 90 halen. Zonder die toewijding kom je niet verder en dan ben je forever ecto
        Als je ecto bent dan blijf je dat ook voor altijd. Of je er 20kg extra spiermassa bij krijgt of niet.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Originally posted by emielos View Post
          Ik heb het ook in mate. mijn moeder zeurt me echt de oren van de kop. (Ik ben 19 en woon nog thuis vandaar) Ik ben nu sinds 3 maand weer bezig met fitness en zit er over te denken om te stoppen met voetbal om me te gaan focussen op fitness. Hierdoor krijgen we wel is "leuke" discussies thuis.
          Had vroeger net hetzelfde
          Komt na een tijdje wel allemaal in orde gwn bij je standpunt blijven

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Als je ecto bent dan blijf je dat ook voor altijd. Of je er 20kg extra spiermassa bij krijgt of niet.
            Ok ok, skinny guy, whatever.

Comment

Mijn ouders snapten het eerst ook niet waarom me voeding aangepast en afgewogen moest worden dus ook een hoop geouwehoer over gehad, maar na verloop van de tijd zagen ze dat ik er serieus mee bezig was en nog steeds ben.
              En nu heb ik het geluk dat mijn moeder zelfs mijn eten voor me kookt en af weegt!
              & voor je omgeving, gewoon niet op in gaan en als je er niet over praat of op schept zul je er niet zo snel last van hebben!
              Mijn vriendinnen begrijpen dat dit nu mijn levensstijl is en een aantal vragen me nu ook voor advies over eten
              What you eat in private, you wear in public.

Comment

Eigenlijk boeit het me weinig wat anderen van mij vinden. Gaater om wat ik er zelf van vind
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by emielos View Post
                  Btw hoe heb jij dit aangepakt dan? zoals dat je bijvoorbeeld bepaalde dingen vaker wilt eten, kwark etc. Hoe heb jij het zo kunnen brengen zodat ze naar je gingen luisteren?
                  Gewoon blijven eten , gewoon blijven shakes drinken.
                  En voeding qua avond eten is voor mij sinds 3 maanden geleden alleen maar makkelijker geworden omdat ik nu op mezelf woon , tevens kookt me vriendin elke dag maar neemt zei het ook serieus en soms neigt ze nog naar de frituur en afhaal en dan slaat de rusie weer toe :P

Tot dat ze zien dat je serieus bent ...

En door wilt gaan ongeacht wat ze ervan zeggen en hoe belachelijk ze ook proberen je te maken.

offtopic:

Heb ook een keer meegemaakt dat iemand zei van ja petje af dat je dat allemaal doet en doorgaat het is te zien aan jou dat je het wilt.... ( dat was dus iemand die zelf ooit had geprobeerd maar was gestopt )
                  dat zijn dan de leukere dingen alleen is dat 1x gebeurd en 600000x negatief
                  ‘’ its not about how hard you get hit “
                  Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD

Comment

Ik ondervond zelf ook in het begin veel weerstand, vaak leg ik gewoon bepaalde dingen kort uit, omdat ik geen zin heb om de "wetenschap" erachter uit te leggen zoals glycogeen depletie en proberen hierdoor de vetverbranding te verhogen etc. Dus ik krijg dan hooguit reacties van klasgenoten zoals.. Geen rijst deze keer? Ik krijg tegenwoordig enkel nog reacties als dat het er lekker uit ziet en het knap vinden dat ik zo met mijn sport bezig bent..

Als je iets doet, omdat het je raakt, je beweegt dan heb je niet altijd het idee dat je je dingen ontzegt en dat is hetgeen wat mij gaande houdt. Trainen waar ik me goed bij voel, de juiste manier proberen te eten om me daarbij goed te blijven voelen etc.

Denk anders maar aan het onderstaande:
                    "Straight outta gym"

Comment

Ik ben belachelijk en word daardoor vaak belachelijk gemaakt, went vanzelf wel
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                        Eigenlijk boeit het me weinig wat anderen van mij vinden. Gaater om wat ik er zelf van vind
                        Oh oke.....ik denk dat je toch flipt als je je geld en gsm verliest en iemand vind het en het niet teruggeeft
                        Oh en ik vind je een lul
                        "You are what you eat..."
                        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                          Oh oke.....ik denk dat je toch flipt als je je geld en gsm verliest en iemand vind het en het niet teruggeeft
                          Oh en ik vind je een lul
                          En ik vind jou lief (no zyzz)
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                            Ik ben belachelijk en word daardoor vaak belachelijk gemaakt, went vanzelf wel
                            Haha, uitspraken als:" Dat is echt niet normaal hoor wat jij doet". Waarop ze het antwoord krijgen:" Ik wil ook niet normaal zijn.." Dan wordt het altijd gelijk stil.
                            "Straight outta gym"

Comment

Ach ik bemoeide me net met een collega omdat hij iets fout had gedaan.

En wist hij zich er niet uit te lullen kreeg ik maar als antwoord , joh ga lkkr een shaakkkieee pakken.

Waarop ik antwoorde inderdaad het is 2 uur dus tijd voor een shake ! mssl!

was gelijk stil.
                              ‘’ its not about how hard you get hit “
                              Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD

Comment

Haha wat een zieliepiet.
                                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X