ub + lb slecht?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dit is revius op het NK dit jaar, ervaren PL-er in mijn ogen

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      ivm bloed wat dan vanauit de borst terugstroomd naar de benen wat de groei zou belemmeren
      Je bloedsomloop veranderd niet van richting, hooguit van tempo
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
        Je bloedsomloop veranderd niet van richting, hooguit van tempo
        Ja en nee. Richting wordt idd lastig . Je lichaam kan wel prioriteit geven
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
          Ja en nee. Richting wordt lastig . Je lichaam kan wel prioriteit geven
          Ja, maar daarvoor spelen meerdere overige factoren mee, zoals hoeveelheid beschikbare voedingsstoffen en hormonale factoren (al weet ik bij het laatste niet hoe/wat, maar benen + overige spiergroep wordt vaak mede gekozen vanwege de hormonale voordelen).

Lijkt me maar 1 ding nuttig: uitproberen

Comment

Originally posted by Iguana View Post
            Die wedstrijden zullen best leuk zijn om mee te maken, maar je mist imo gewoon een half jaar massa bouwen door zo diep te gaan cutten terwijl je nog maar net begint..
            Dat kan je ook zeggen bij de mensen die hun vetpergentage nogal hoog laten oplopen (er zijn maar weinig mensen voor wie het makkelijk is om netjes het vet naar beneden te halen). Maakt dat het beter of slechter? Nee, enige wat belangrijk is, is dat het aansluit op je eigen prioriteiten (en waar je lichaam het goed op doet) toch?

Comment

Dat het een beter is dan het ander is simpelweg bullshit.
              Er zijn meerdere wegen naar Rome.

Voor iedereen die groot geworden is met een split is er iemand anders ook groot geworden met een UB/LB.

Iedereen is tevens ook anders (qua opbouw, spiervezels,... )
              lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Dat kan je ook zeggen bij de mensen die hun vetpergentage nogal hoog laten oplopen (er zijn maar weinig mensen voor wie het makkelijk is om netjes het vet naar beneden te halen). Maakt dat het beter of slechter? Nee, enige wat belangrijk is, is dat het aansluit op je eigen prioriteiten (en waar je lichaam het goed op doet) toch?
                Waarheid.

Al vind ik het(persoonlijke mening, en geen aanval tegen in dit geval Tal) vreemd om met amper 75 kg zo diep te gaan, kan nooit de bedoeling zijn..
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Wie dan igu, wie zijn dan die grote nattyboys?
                  Triple Aces en Burnedice.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Maareh, ot - daar is dus niks concreets over te melden? Ben ook wel benieuwd namelijk. Kan me aan de ene kant een hormoon-uitleg voorstellen en aan de andere kant een vermoeidheids/energie aspect.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                      Maareh, ot - daar is dus niks concreets over te melden? Ben ook wel benieuwd namelijk. Kan me aan de ene kant een hormoon-uitleg voorstellen en aan de andere kant een vermoeidheids/energie aspect.
                      Zoek het niet altijd zo moeilijk man.

Zonder een woord frans?

Je hebt er geen flikker aan om 4x12 reps te doen met een oplopend gewicht terwijl je naturel traint.

Je lichaam moet gedwongen worden te groeien, en imo doe je dat in het begin niet als je slaafs je setjes afmaakt.

En het ergste is dat 90% van jullie bv 12x40 12x50 12x60 12x70 doet, is dus 1 werkset met 3 opwarmsets en bij die werkset zit er vaak nog meer in ook.
                      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                      Squat 230 kilo
                      Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Zoek het niet altijd zo moeilijk man.

Zonder een woord frans?

Je hebt er geen flikker aan om 4x12 reps te doen met een oplopend gewicht terwijl je naturel traint.

Je lichaam moet gedwongen worden te groeien, en imo doe je dat in het begin niet als je slaafs je setjes afmaakt.

En het ergste is dat 90% van jullie bv 12x40 12x50 12x60 12x70 doet, is dus 1 werkset met 3 opwarmsets en bij die werkset zit er vaak nog meer in ook.
                        Huh?

Oh ik denk ook niet dat ik er wat aan heb hoor aan die info of dat het zoden aan de dijk zet. Ik ben gewoon benieuwd. Zit in mijn natuur denk ik

fwiw, ik train met alleen werksets, alleen grote 3 warm ik wel wat setjes op aan t begin van de training
                        Last edited by pescatore; 04-12-2012, 18:41.

Comment

Originally posted by iguana View Post
                          zoek het niet altijd zo moeilijk man.

Zonder een woord frans?

amen!
                          People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Waarheid.

Al vind ik het(persoonlijke mening, en geen aanval tegen in dit geval Tal) vreemd om met amper 75 kg zo diep te gaan, kan nooit de bedoeling zijn..
                            Vreemd? Zijn toch tal van redenen voor te verzinnen. Hoofdreden lijkt me dat het op een wedstrijd eerder in je nadeel werkt als je vet 3% te hoog is, dan wanneer je vvm 3% minder zou zijn (al slaat die vergelijking ook nergens op, aangezien Tal in zijn voorbereiding nog vvm won). Om maar te zwijgen over het feit hoe leerzaam zon periode is (tenminste, als ik de logjes moet geloven. Aangezien ik zoiets toch niet aandurf ).
                            Dat jouw prioriteit bij het aankomen ligt is toch net zo goed begrijpelijk, maar heeft toch geen meer- of minder waarde daartegenover? Het gaat beide niet vanzelf, en je eigen doelen zijn altijd het belangrijkste

Comment

Hehe I know, maar ook dat valt me op.
                              Op dbb heb je ook zo'n mannetje Willem9 ofzo, log vol theorie en onderzoeken en moeite met een simpele 100 kilo squat.. Waar hebben we het dan over?

Okay, goedzo anders doe je feitelijk 4 tot 6 setjes per training plus nog wat opwarmen
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Vreemd? Zijn toch tal van redenen voor te verzinnen. Hoofdreden lijkt me dat het op een wedstrijd eerder in je nadeel werkt als je vet 3% te hoog is, dan wanneer je vvm 3% minder zou zijn (al slaat die vergelijking ook nergens op, aangezien Tal in zijn voorbereiding nog vvm won). Om maar te zwijgen over het feit hoe leerzaam zon periode is (tenminste, als ik de logjes moet geloven. Aangezien ik zoiets toch niet aandurf ).
                                Dat jouw prioriteit bij het aankomen ligt is toch net zo goed begrijpelijk, maar heeft toch geen meer- of minder waarde daartegenover? Het gaat beide niet vanzelf, en je eigen doelen zijn altijd het belangrijkste
                                Haha ja das logisch, maar ik vind dat sommige mensen nog helemaal niet met wedstrijden bezig moeten zijn.

Als lees dat het oneerlijk is dat er teveel grote jongens op het podium stonden zet me dat gewoon aan het denken
                                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                                Squat 230 kilo
                                Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...