Minder spieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oh snap!
    keep the focus going!

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
      Ja en dan??Dan worden ze nog groter, lekker advies geef jij dan zeg.
      Jij vindt alle advies dat niet van jou afkomt toch per definitie slecht?
      Neem je B&J nou gewoon in, je me-dingus speelt weer op...

Comment

Wow!!ga er ff serieus op in
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Wow!!ga er ff serieus op in
          Euwh? Jij vond dit serieus, serieus? Je gebruikt B&J echt als medicijn? sorry dan.....

Comment

Over mijn mephobia ben ik altijd serieus, zijn dingen daar spot je niet mee!!

Ga er verder niet op in, ga mezelf weer ff bewonderen in de spiegel.
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Over mijn mephobia ben ik altijd serieus, zijn dingen daar spot je niet mee!!

Ga er verder niet op in, ga mezelf weer ff bewonderen in de spiegel.
              It's a dirty job, but......?

Comment

http://bodyspace.bodybuilding.com/he...&CJPID=3349309

Het kan dus wel, spieren bouwen zonder vet aan te zetten!
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik vind het nog bewonderingswaardig dat ze niet permanent onvruchtbaar is geworden nadat ze op haar lichtst 30(!) kilo (67 lbs) heeft gewogen. Ze heeft daarna toch een gezond dochtertje gekregen.
                  Is toch wel aardig bijgetrokken.

Comment

Respect voor die vrouw, iets meer spek erop en ze ziet er prima uit

Comment

• Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
                      Ik vind het nog bewonderingswaardig dat ze niet permanent onvruchtbaar is geworden nadat ze op haar lichtst 30(!) kilo (67 lbs) heeft gewogen. Ze heeft daarna toch een gezond dochtertje gekregen.
                      Inderdaad. Toen Patricia die 2 foto's postte, had ik eerst niet eens door dat het dezelfde vrouw was. Toen ik op die link ging kijken, was ik echt stomverbaasd. Respect, hoor.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
                        Onvruchtbaarheid bij over/ondergewicht wordt gestuurd door de hersenen. Met de geslachtsorganen is niet mis. Als je dan aankomt herstelt dat volgens mij wel weer.
                        Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                          Respect, hoor.
                          Waarvoor?.....het eten van voedsel?
                          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                          There is no failure except in no longer trying

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                            ga mezelf weer ff bewonderen in de spiegel.

.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                            There is no failure except in no longer trying

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                              Onvruchtbaarheid bij over/ondergewicht wordt gestuurd door de hersenen. Met de geslachtsorganen is niet mis. Als je dan aankomt herstelt dat volgens mij wel weer.
                              In veel gevallen herstelt dit inderdaad wel, maar dit hangt van verschillende factoren af. Er zijn absoluut genoeg gevallen bekend van permanente onvruchtbaarheid van meisjes/vrouwen die voor langere tijd aan anorexia lijden. Vooral jonge meisjes met anorexia waarbij de geslachtsorganen nog in ontwikkeling zijn, hebben een extra risico voor permanente onvruchtbaarheid.

"After treatment and an increase in weight, estrogen levels are usually restored and periods resume. In severe anorexia, however, even after treatment, normal menstruation never returns in 25% of such patients."

Source: Eating disorders - Complications of Anorexia

Comment

• Originally posted by okidoki71 View Post
                                Waarvoor?.....het eten van voedsel?
                                Nee, dat bedoel ik dus niet. Deze vrouw had gewoon echt een ziekte, want anorexia is een ziekte. En daar krabbelt ze uit, zet het om in iets positiefs. En daar heb ik respect voor. Veel vrouwen blijven maar een beetje jammeren en klagen en bleren en doen er geen fuck aan, niet aan overgewicht en niet aan ondergewicht.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X