Originally posted by Toph
View Post
Wel 40% meer liften maar geen spiermassa gewonnen afgelopen 6 maanden
Collapse
X
-
-
Originally posted by BelowZero View PostIs ook inhoudelijk bedoelt hoor
Het kan ook aan je uitvoering liggen dat je wel meer tilt maar niet goed massa opbouwd
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostIk snap niet zo goed wat jij bedoelt. Nu komt het over alsof je met de squat meer gewicht gebruikt dan met de leg press.
Wel een domper, een leg press is lang niet zo interessant als een squat.
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostWow! Goede press! Hij zakt minstens 5cm!
Comment
-
helemaal mee eens, had niet verwacht dat het hieraan zou liggen, ga me nu even schamen en dan aan techniek werken en tussendoor blijven filmen om de zoveel tijd om zeker te stellen dat deze goed is en constant blijft. mocht het probleem dan nog steeds aanwezig zijn kom ik er wel op terug maar denk het hiermee wel te kunnen verbeteren. dank jullie wel voor de respons.
zijn er nog berbeterpunten qua voeding?
Comment
-
Originally posted by marclux View Poster is maar 132 kg aan schijven aanwezig in de sportzaal waardoor ik voor de quads daar uitwijk naar de legpress en squats als pre-exhaust doe. thuis wel genoeg schijven maar geen camerapersoon vandaar
En die squat van 220kg, waar heb je die dan gedaan?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Sterk topic......in alle opzichten.
Waarom nou het filmpje weghalen?, ik heb ook ooit een mooi kwarkfilmpje gepost hier waar ik me ook niet al te vrolijk op te zien was, staat er nog steeds op.....vind het zo flauw om weg te halen.
Ga thuis je 200+ squat uitvoeren en zet je camera op een tafeltje of stoel gericht op je uitvoering, heb je geen cameraman voor nodig.....ik ben razend benieuwd..........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by okidoki71 View PostSterk topic......in alle opzichten.
Waarom nou het filmpje weghalen?, ik heb ook ooit een mooi kwarkfilmpje gepost hier waar ik me ook niet al te vrolijk op te zien was, staat er nog steeds op.....vind het zo flauw om weg te halen.
Ga thuis je 200+ squat uitvoeren en zet je camera op een tafeltje of stoel gericht op je uitvoering, heb je geen cameraman voor nodig.....ik ben razend benieuwd.
Ik weet nu dat zijn kracht helemaal niet is gestegen, hij maakt gewoon zijn rom steeds korter.
Nu is het ook verklaarbaar dat zijn spiermassa niet is gegroeid. Een spier die niet word belast groeit ook niet.
Als je zo traint, kun je net zo goed op je nest blijven liggen.
Dit is meer n vrienden knutselclubje..
Comment
-
ik geef jullie helemaal gelijk. Ik ben echt geschrokken van de films en er totaal niet trots op heb er vannacht echt waardeloos van geslapen. Vandaag maar mezelf ervan proberen te overtuigen dat het goed is dat ik het gefilmd heb dat ik het nu weet, ga even kijken hoe ik dat op ga lossen, wss wel naar een gym gaan om techniek te verbeteren want dit is geen goede basis. Ook denk ik dat mijn houding qua ongeduld en altijd beter willen zijn me er ook blind voor heeft gemaakt want elke training meer gewicht dan ervoor werd denk ik ook een obsessie dus moet mezelf ook zeker aankijken.
Waarom heb ik hem dan weggehaald, omdat ik het niet op het internet wil hebben, binnen bn voor leden vind ik het anders. De enige reden om het te plaatsen was omdat ik het beloofd heb niet omdat ik trots ben op wat er afgebeeld staat. Ten tweede is voor mij de discussie over dit topic geloten. eerst oefeningen perfect uitvoeren en kijken wat er gebeurt, maar met de huidige uitvoering ben ik niet van mening dat ik enig recht van spreken heb.
Toch dank voor het meedenken en mijn excuses dat ik de uitvoering zelf niet eerder bekeken heb voordat ik deze vraag wou posten en jullie tijd in een zekere zin heb verdaan
Comment
-
Misschien doet Marclux nog veel fout, maar hij is wel eerlijk. Gewoon goed kijken naar hoe het wel moet en kijken of je dan wel progressie boekt. Probeer de spieren altijd over de gehele lengte te trainen en wees daar kritisch op. Het is makkelijk om te gaan smokkelen als je zwaarder gaat, maar nut heeft dat vaak niet. Ik zie bijvoorbeeld heel vaak mensen barbell curls doen met een veel te zwaar gewicht, afgaande op hun techniek.Train hard or go hormone
Comment
-
Met Toph eens. Hij is eerlijk en hij voegt daad bij zijn woord mbt filmen; zijn 'probleem' is duidelijk.
Topic-technisch gezien zeer goed opgezet lijkt me: Probleem + vraag wordt gepost, er wordt doorgevraagd, bewijs / fimpje wordt desgevraagd geleverd en tjop tjop, de oplossing is gevonden. Voorbeeld Topic voor velen.
Succes Marclux!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
6 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-