Originally posted by Patriciaaa
View Post
Abonnement kosten
Collapse
X
-
Originally posted by Robbie1970 View PostGoedkoper met dezelfde mogelijkheden neem ik aan?Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
In mijn eigen gym betaal je 25,- voor jaar abbo.
Ik zou verschillende abbo's maken:
van: 3 maanden, 6 maanden, 12 maanden, 24 maanden.
Dit doen veel sportscholen.
Naarmate je een langer abbo tekent hoef je minder te betalen.
goedkoopste zou ik dan iets van 25,- doen en duurste 50,- (ik zeg maar wat ga geen moeilijke berekeningen nu ervoor maken).
Als ik alles heb in een gym in de buurt zou ik er zonder moeite 40,- neerleggen per maand en zou ik niet zo snel weggaan.
Dan wil ik wel genoeg ijzer en een beetje vernieuwing of nieuwe speeltjes om de zoveel tijd, kan ook iets simpels zijn zoals verstelbare box squat, net iets andere barbell ander handvaatje voor een kabel machine enz. dat ik zie dat wat ik betaal ook weer geïnvesteerd word in nieuwe speeltjes.
Huisregels wel gelijk streng aanpakken: spullen opruimen is 1 van mijn grootste ergernis dat mensen dit niet doen.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostJa, maar dingen zoals groepslessen, sauna ect is daar niet. Gewoon een kaal basic ding waar niemand zich met elkaar bemoeit dus k zit daar wel lekker"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Ik betaal ook 40 maar ik kan nu wel 7 dagen in de week trainen, elke groepsles volgen ( van spinning tot karate, judo en bodypump). Gratis water.. Jaaa ik lees dat je bij sommige sportscholen moet betalen voor water uit de kraan.... Alles aanwezig en nooit een rij of iets. Voor de mensen die het duur vinden doen het meestal ergens bij. Als je het als hoofdsport/enige sport doet is 40 euro in vergelijking tot andere sporten goedkoop.
Comment
-
40 Euro per maand. Alles inclusief; sauna, groepslessen, zelfverdediging, boksen, kickboksen, etc. Ik maak alleen gebruik van de halters, dumbells en het diprek.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
ik wil trainen... ik heb geen ruimte voor een home gym
dus ik betaal wat het kost.
Kijk wel goed rond, ben niet bang om een km verder te rijden
Maar mijn afwegingen lopen zelden vast op wat het kostik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Post
Huisregels wel gelijk streng aanpakken: spullen opruimen is 1 van mijn grootste ergernis dat mensen dit niet doen.
En ook een bordje verboden te curlen bij het squatrek.
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostIn mijn eigen gym betaal je 25,- voor jaar abbo.
Ik zou verschillende abbo's maken:
van: 3 maanden, 6 maanden, 12 maanden, 24 maanden.
Dit doen veel sportscholen.
Naarmate je een langer abbo tekent hoef je minder te betalen.
goedkoopste zou ik dan iets van 25,- doen en duurste 50,- (ik zeg maar wat ga geen moeilijke berekeningen nu ervoor maken).
Als ik alles heb in een gym in de buurt zou ik er zonder moeite 40,- neerleggen per maand en zou ik niet zo snel weggaan.
Dan wil ik wel genoeg ijzer en een beetje vernieuwing of nieuwe speeltjes om de zoveel tijd, kan ook iets simpels zijn zoals verstelbare box squat, net iets andere barbell ander handvaatje voor een kabel machine enz. dat ik zie dat wat ik betaal ook weer geïnvesteerd word in nieuwe speeltjes.
Huisregels wel gelijk streng aanpakken: spullen opruimen is 1 van mijn grootste ergernis dat mensen dit niet doen.
He ijsblok das een goee tip thanx !!
Comment
-
Misschien is het ook slim eens te gaan praten met mensen die al eerder met succes een 'hardcore' gym v/d grond wisten te krijgen, vaak zijn dat soort mensen erg trots op hun werk en zullen ze het je dus graag uitleggen.
Ander dingetje wat ik weleens gezien heb en graag in m'n eigen gym zou zien is een jukebox in je gym d.m.v. touchscreen (en ja er bestaat software die ervoor zorgt dat men niet elke 20 sec het nummer kan veranderen ) en je laat mensen uit muziek kiezen die jij 'voorselecteerd'.
Betekend niet dat overdag niet gewoon de radio aan kan hoor, maar het stond daar s'avonds altijd aan en iedereen vond 't fantastisch. Lijkt me niet iets waar je je in 't begin al zorgen om hoeft te maken overigens, gewoon een leuk ideetje om evt te proberen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment