Abonnement kosten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patriciaaa View Post
    Wat mn max ook is: bij een goedkoper alternatief ben ik wel weg.
    Zeg ik terwijl ik nu 35 betaal en dagelijks een kleine 20km rij, omdat hier verder alleen health centra zijn

Thuis trainen zou ik niet snel doen, ik zie er voor mij persoonlijk alleen maar nadelen in.
    Goedkoper met dezelfde mogelijkheden neem ik aan?
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
      Goedkoper met dezelfde mogelijkheden neem ik aan?
      Ja, maar dingen zoals groepslessen, sauna ect is daar niet. Gewoon een kaal basic ding waar niemand zich met elkaar bemoeit dus k zit daar wel lekker
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

ik betaal nu 27,50 en dan heb je amper wat. Ik zou voor een goede sportschool 40 euro over hebben!
        Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

In mijn eigen gym betaal je 25,- voor jaar abbo.

Ik zou verschillende abbo's maken:
          van: 3 maanden, 6 maanden, 12 maanden, 24 maanden.
          Dit doen veel sportscholen.

Naarmate je een langer abbo tekent hoef je minder te betalen.
          goedkoopste zou ik dan iets van 25,- doen en duurste 50,- (ik zeg maar wat ga geen moeilijke berekeningen nu ervoor maken).

Als ik alles heb in een gym in de buurt zou ik er zonder moeite 40,- neerleggen per maand en zou ik niet zo snel weggaan.
          Dan wil ik wel genoeg ijzer en een beetje vernieuwing of nieuwe speeltjes om de zoveel tijd, kan ook iets simpels zijn zoals verstelbare box squat, net iets andere barbell ander handvaatje voor een kabel machine enz. dat ik zie dat wat ik betaal ook weer geïnvesteerd word in nieuwe speeltjes.

Huisregels wel gelijk streng aanpakken: spullen opruimen is 1 van mijn grootste ergernis dat mensen dit niet doen.
          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
            Ja, maar dingen zoals groepslessen, sauna ect is daar niet. Gewoon een kaal basic ding waar niemand zich met elkaar bemoeit dus k zit daar wel lekker
            Je zit er lekker??Lui kind!
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik betaal ook 40 maar ik kan nu wel 7 dagen in de week trainen, elke groepsles volgen ( van spinning tot karate, judo en bodypump). Gratis water.. Jaaa ik lees dat je bij sommige sportscholen moet betalen voor water uit de kraan.... Alles aanwezig en nooit een rij of iets. Voor de mensen die het duur vinden doen het meestal ergens bij. Als je het als hoofdsport/enige sport doet is 40 euro in vergelijking tot andere sporten goedkoop.

Comment

40 Euro per maand. Alles inclusief; sauna, groepslessen, zelfverdediging, boksen, kickboksen, etc. Ik maak alleen gebruik van de halters, dumbells en het diprek.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Ik zou max 40 euro betalen. Maar dan moet er wel veel en goed en veel materiaal liggen. Het liefst meerdere squat racks enz
                  Ernstig noh!

Comment

ik wil trainen... ik heb geen ruimte voor een home gym
                    dus ik betaal wat het kost.
                    Kijk wel goed rond, ben niet bang om een km verder te rijden
                    Maar mijn afwegingen lopen zelden vast op wat het kost
                    ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post

Huisregels wel gelijk streng aanpakken: spullen opruimen is 1 van mijn grootste ergernis dat mensen dit niet doen.
                      +1 vooral van die tokkies die een complete barbell gewoon op de grond laten liggen.

En ook een bordje verboden te curlen bij het squatrek.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                        In mijn eigen gym betaal je 25,- voor jaar abbo.

Ik zou verschillende abbo's maken:
                        van: 3 maanden, 6 maanden, 12 maanden, 24 maanden.
                        Dit doen veel sportscholen.

Naarmate je een langer abbo tekent hoef je minder te betalen.
                        goedkoopste zou ik dan iets van 25,- doen en duurste 50,- (ik zeg maar wat ga geen moeilijke berekeningen nu ervoor maken).

Als ik alles heb in een gym in de buurt zou ik er zonder moeite 40,- neerleggen per maand en zou ik niet zo snel weggaan.
                        Dan wil ik wel genoeg ijzer en een beetje vernieuwing of nieuwe speeltjes om de zoveel tijd, kan ook iets simpels zijn zoals verstelbare box squat, net iets andere barbell ander handvaatje voor een kabel machine enz. dat ik zie dat wat ik betaal ook weer geïnvesteerd word in nieuwe speeltjes.

He ijsblok das een goee tip thanx !!

Comment

Ik zou max 25 betalen, anders aan een homegym beginnen. Betaal nu 15 p/m onbeperkt sporten bij koster dumbbells tot 50, squatrack inlc sauna en douche.

Comment

36,50 atm. Vind het wel best. Mogen wel wat meer cages komen en plekken om te deadliften. Ook meer benches.
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

betaal maar 11,50 ... alle machines en apparaten stangen reks ed aanwezig 1 nadeel dumbells gaan maar tot 30 kilo maar ja je kan niet alles hebben
                              Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Misschien is het ook slim eens te gaan praten met mensen die al eerder met succes een 'hardcore' gym v/d grond wisten te krijgen, vaak zijn dat soort mensen erg trots op hun werk en zullen ze het je dus graag uitleggen.

Ander dingetje wat ik weleens gezien heb en graag in m'n eigen gym zou zien is een jukebox in je gym d.m.v. touchscreen (en ja er bestaat software die ervoor zorgt dat men niet elke 20 sec het nummer kan veranderen ) en je laat mensen uit muziek kiezen die jij 'voorselecteerd'.
                                Betekend niet dat overdag niet gewoon de radio aan kan hoor, maar het stond daar s'avonds altijd aan en iedereen vond 't fantastisch. Lijkt me niet iets waar je je in 't begin al zorgen om hoeft te maken overigens, gewoon een leuk ideetje om evt te proberen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X