Advies gevraagd over HomeGym LatPulley

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mannen, Ik heb denk ik mijn keuze gemaakt: Power Bands - Fitness Seller
    En wel de zwarte. Lijkt echt een uitstekend hulpmiddel voor bij mijn pullups! Tig filmpjes gezien op youtube waarbij echt precies gedemonstreerd wordt, waarnaar ik op zoek ben.

Voordeel van deze leverancier is dat zij de weerstandsbanden per stuk aanbieden terwijl een hoop andere de banden per twee verkopen!

En dan te bedenken dat ik bijna een hele latpulley gekocht had.. :S:S:S

Dubbel thx dus aan jullie!

Comment

Super!
      Laat ons even weten wat je ervaringen zijn!
      ~ Rookworst zonder R is ook worst ~

Comment

of je gaat naar een fietsenhandel , en vraagt de oude binnenband van een fiets

krijg je wss gratis mee .
        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by Kojpje View Post
          Super!
          Laat ons even weten wat je ervaringen zijn!
          Doe ik. Ik verwacht de banden (2 besteld, 1 nog niet op voorraad) tegen het eind van volgende week in huis.

Comment

Pull ups gaan snel omhoog, succes met de bands / elastieken.
            Laat even weten hoe je progress is
            Superbia in Proelio

Comment

Heren die gevraagd hadden om mijn assisted-pull-up resultaten:

Ik schaam me diep dat ik nog niet eerder iets heb laten weten, maar ik ben een tijdje uit de running geweest door toedoen van een oestrogeen-aanmakend-serpent.. Uit Servië.. Is voorbij in ieder geval, en ik kies weer voor 3x p/w enkele reis home-gym!

Ik heb alleen nog amper vorderingen gemaakt met de assisted-pull-up.. Begin me ernstig af te vragen, of ik wel geschikt (gedisciplineerd) genoeg ben om volledig zelfstandig atletischer en atletischer en atletischer te worden.. En dan heb ik het over nachtrust strak houden, ie-de-re dag goede voeding en onverstoorbaar de gym in..

Valt me niet mee zeg ik eerlijk.. Maar hoe dan ook, back to the (home)gym!

Voor hen die nog geïnteresseerd zijn.. Ik zal resultaten posten..

Thx!
              Maarten

Comment

Iedere dag is ook niet nodig hoor, laat 1x in de zoveel tijd ook de teugels even vieren (wat betreft voeding) voor een frisse dosis motivatie
                Hou dit percentage wel het liefst onder 10% van je dagen

Comment

Originally posted by aktito View Post
                  Iedere dag is ook niet nodig hoor, laat 1x in de zoveel tijd ook de teugels even vieren (wat betreft voeding) voor een frisse dosis motivatie
                  Hou dit percentage wel het liefst onder 10% van je dagen
                  Goed idee. Niet té veel van jezelf eisen natuurlijk.. Moet leuk blijven.. Hoef toch geen podium op

Thx voor je respons.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X