sixpack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sixpack

Ik zou willen weten hoe ik verder moet. Ik ben nu al 3 maanden "100% serieus" bezig met krachttraining, cardio en dieet.

Ik ben stevig gebouwd (brede schouders, v) en heb aanleg om snelle spiergroei te genereren. Ik was 91 kg en heb dit door elke dag 40 km te fietsen naar 83.5 geschroefd. Per week 3 keer krachttraining (extra aandacht benen) en 1 keer zwemmen.

In de ochtend Brinta en ontbijt, middag vezels en melk, hierna yoghurt met whey, in de namiddag een snackje (geen patat etc maar eerder kipkorn en anders wel groente of fruit) avondeten (zowieso met vlees), wat fruit voordat ik train (om 20.00) en als laatste whey eiwit met yoghurt.

Dagelijks 1 tablet calcium, magnesium, zink en 1 capsule Omega 3

Geen frisdrank, geen suiker in thee of koffie dus heel veel water

Ik had echt een opgeblazen buik en dat is nu verleden tijd, nu is mijn buik echt mooier maar, nog geen sixpack.

Ik heb nog een vetlaagje van enkele centimers, echt niet veel.

Raak nu wel erg uitgeput van al dat gefiets en wil eigenlijk puur krachttraining en dieet blijven doen om de rest weg te werken. Of is het verstandig dat ik nog een maandje volhou en daarna clean bulken?

Ik train op de goede manier maar leer altijd wel wat.

Ik ga binnenkort wel wat foto's uploaden om een beter beeld te scheppen maar, kan iemand zeggen dat ik goed bezig ben :P? of niet natuurlijk.

Ik hoop dat het leven wat aangenamer wordt als ik mijn sixpac te zien krijg (iets minder streng voor mijzelf).

Hoe trokken jullie het aan het begin?

Nou kerel ff een paar dingen..

Als jij denkt dat je zo veel afgevallen bent door die 40 km te fietsen, heb je t fout, dit afvallen is namelijk mogelijk door je voeding.. dat is ook meteen t geheim van een sixpack

Als jij denkt dat je na 3 maanden al heel ver bent heb je het fout ! Na een jaar of 3 serieus trainen en eten is dat wel anders

Als jij gewoon kt wilt gaan doen wil het ook prima.. gewoon cardio erbij en dan goed op voeding..

En lees aub de sticky's ff

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
      Nou kerel ff een paar dingen..

Als jij denkt dat je zo veel afgevallen bent door die 40 km te fietsen, heb je t fout, dit afvallen is namelijk mogelijk door je voeding.. dat is ook meteen t geheim van een sixpack

Als jij denkt dat je na 3 maanden al heel ver bent heb je het fout ! Na een jaar of 3 serieus trainen en eten is dat wel anders

Als jij gewoon kt wilt gaan doen wil het ook prima.. gewoon cardio erbij en dan goed op voeding..

En lees aub de sticky's ff
      Een goed begin is het halve werk, ik weet dat ik niet ver ben in vergelijking met BBers maar ver genoeg om me geen amateur meer te wanen :P thanks.

Comment

Dit betreft een vrouw leid ik af uit "brede schouders, v", dat geheel terzijde.

Beste HDReady,

Je bent een beginner, dat maakt niets uit. Ben ik ook.

Maak a.d.h.v. deze excelsheet (http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html) een voedingsschema. Je zal je calorieenbehoefte moeten berekenen en vervolgens hier (in ieder geval op rustdagen) wat onder te gaan zitten.
        2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
        14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
        25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
          Dit betreft een vrouw leid ik af uit "brede schouders, v", dat geheel terzijde.

Beste HDReady,

Je bent een beginner, dat maakt niets uit. Ben ik ook.

Maak a.d.h.v. deze excelsheet (http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html) een voedingsschema. Je zal je calorieenbehoefte moeten berekenen en vervolgens hier (in ieder geval op rustdagen) wat onder te gaan zitten.
          Hey bedankt voor je tip, ik heb de sheet bekeken, kijken of ik mij erin kan vinden.

Het gaat niet specifiek om een vrouw maar wel om meer vrouwelijke aandacht uiteraard. Ik doe het ongeacht alles voor mijzelf.

Ik tel al calorien en weet wat goed en niet goed is.

Ja ik weet, ik ben beginner. Blijf daar vooral op hameren en thanks!

Comment

Originally posted by HDready View Post
            Een goed begin is het halve werk, ik weet dat ik niet ver ben in vergelijking met BBers maar ver genoeg om me geen amateur meer te wanen :P thanks.

Met arrogantie ga je het hier niet ver schoppen maat

Als je wat vraagt stel je dan ook vragend op en niet alsof je alles al weet

Bber ben je trouwens wanneer je dus bezig bent met BB.. dit ben je dus ook na 3 maand en na 33 jaar nog steeds

Comment

Originally posted by HDready View Post
              Jij bent dus professioneel bodybuilder aangezien je geen amateur bent
              Ernstig noh!

Comment

Kom op heren, hij is wel al 3 maanden bezig he? Dan hoef hij zich geen amateur meer te wanen, zeker niet omdat hij weet wat goed voor hem is en hij ook zn caloriekes telt. Hij heeft ook nog maar n paar centimeter buikvet, die nu niet meer opgeblazen is en veel mooier toont.

En TS, ik zou ook niet luisteren naar hun relaas hoor, wat weten hun er nou van af heej? Die gasten zijn nog lang niet zo ver als jij, en doen er geen klote aan. Ze hebben vast ook niet zoveel sups nodig als jij, omdat ze toch kutmetperen vreten. Lekker volhouden zo hoor, jij komt er nog wel..
                Nooit luisteren naar mensen die je proberen te helpen of willen bijstaan in de race naar n beter figuur. En de sticky's lezen? Pfffft wat denken ze wel met hun gehamer op dat jij n beginner moest wezen.. whaaaaaaaaahahahahaha.
                Kampioentjuhh..

Comment

Uitgelachen?
                  Dan zou ik verder toch maar naar die kerels luisteren.

Comment

Sticky? steek hem ergens in zou ik zeggen. Vraag was simpel, hoe houden jullie dit gezwoeg zo vol? Blijkbaar alleen met een mixje testo, deca en dbol voor 10 weken of niet? Een beetje pregnyl erachter en schreeuwen dat je bodybuilder bent. Wellicht ben je dat dan ook waar ik tevens respect voor heb en in de toekomst toch naartoe wil werken, zijn deze reactie's niets meer dan loze woorden..

Comment

Oh oo, is er iemand te laat naar bed gegaan gister avond?

Welk gezwoeg bedoel je precies? Ik vind trainen leuk, ga liever wel naar de sportschool dan niet..
                      Ernstig noh!

Comment

komop mensen (meervoud) ...
                        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Entry Of The Gladiators - YouTube
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik heb nog een vetlaagje van enkele centimers??? 5... 10 cm??
                            wil je niet ontmoedigen maar je bent wel een tijdje bezig om maar iets te zien van je buikspieren
                            maar dat heeft hooligan je ook al verteld
                            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X