Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb echt zin in pindakaas/amandelkaas en gewone kaas maar, ik ben sterker dan mijn lusten :P
Ondertussen ben ik 76 kg en als ik buikspieren aanspan zie je de lijnen. Nog steeds een klein beetje vet eroverheen. Ik ga gewoon door totdat zoveel mogelijk vet geƫlimineerd word. Heb ook nog hyge 180 IU potente vetverbrander liggen dat ik nu ff niet gebruik ivm met operatie aan mijn tepel in de nabije toekomst.
Ik ben wel erg vooruit gegaan in kracht moet ik zeggen. Maar het blijft nu op zijn niveau en aangezien ik nog steeds afval is de spiergroei er wel degelijk uit. De beginners geluk heb ik volgens mij nu echt achter de rug en ik ga mijn best doen om zoveel mogelijk spiermassa te behouden..
Ben er bijna zegt mijn gevoel.. Ik ga nu ook een 5e trainingsdag in de week inplannen alleen op de buik gericht, zal het proces vast wel iets versnellen.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment