gesnopen
sixpack
Collapse
X
-
Originally posted by pescatore View PostIk ben ook de held van Dexie en Nocerino2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
nouja mischien heeft deze jongen wel weinig buikvet. maar als jij weinig tot zowat geen buikspieren hebt zul je ze ook nooit zien he. zal ook je buikspieren trainen. zelf als jij thuis je buikspieren traint met sit ups crunches etcetc zul je in enkele weken/maanden resultaat zien (als je vetpercentage daar naar is) en mensen loop niet te zeuren dat sit ups slecht zien. ze zijn miss al wel honderden jaren toegepast en als je ze goed uitvoert is er niks aan de hand
Comment
-
Originally posted by HDready View PostSticky? steek hem ergens in zou ik zeggen. Vraag was simpel, hoe houden jullie dit gezwoeg zo vol? Blijkbaar alleen met een mixje testo, deca en dbol voor 10 weken of niet? Een beetje pregnyl erachter en schreeuwen dat je bodybuilder bent. Wellicht ben je dat dan ook waar ik tevens respect voor heb en in de toekomst toch naartoe wil werken, zijn deze reactie's niets meer dan loze woorden..
Originally posted by HDready View Posthttp://i.imgur.com/3B1Fl4T.jpg
Zijkant. Had ff niemand om fatsoenlijke foto's te maken.
Trouwens heb nog last van bitch tits of het is gewoon vet. Voelt niet aan als een schijfje maar als vet. Laatste keer test is 3 jaar geleden en toen ben ik voortijdig gestopt met kuur en begonnen met nolvadex omdat er een knobbel onder mijn tepel kwam.
Daarna een faillisement en scheiding achter de rug en trainen was voorbij. Ben nu erg gemotiveerd en zelfs 5 maanden gestopt met roken om er 100% voor te gaan. Aangezien ik een student ben is mijn doel niet om mega groot te worden. Wel zo droog en gespierd mogelijk rond de 90 kg max (zeg ik nu ).
Originally posted by mikaildelhij View Postnouja mischien heeft deze jongen wel weinig buikvet. maar als jij weinig tot zowat geen buikspieren hebt zul je ze ook nooit zien he. zal ook je buikspieren trainen. zelf als jij thuis je buikspieren traint met sit ups crunches etcetc zul je in enkele weken/maanden resultaat zien (als je vetpercentage daar naar is) en mensen loop niet te zeuren dat sit ups slecht zien. ze zijn miss al wel honderden jaren toegepast en als je ze goed uitvoert is er niks aan de hand
Heb jij die vrouw met snor nou al versierd kerel ??
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostLolwut?
Originally posted by Pascal Jongejan View PostZo vol als jij van jezelf bent is gewoon aandoenlijk. Toegegeven: je praat weinig poep.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Ik ga gewoon fanatiek verder en zie wel wanneer ze verschijnen. Iets meer eten en trainingsschema opvoeren+foutjes eruithalen.
2 maanden max, denk ik zelf (al hoop ik eerder )
Als ik over 2 maanden geen blokjes heb, dan ga ik wat hgh op de bazaar aanschaffen
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostKom op heren, hij is wel al 3 maanden bezig he? Dan hoef hij zich geen amateur meer te wanen, zeker niet omdat hij weet wat goed voor hem is en hij ook zn caloriekes telt. Hij heeft ook nog maar n paar centimeter buikvet, die nu niet meer opgeblazen is en veel mooier toont.
En TS, ik zou ook niet luisteren naar hun relaas hoor, wat weten hun er nou van af heej? Die gasten zijn nog lang niet zo ver als jij, en doen er geen klote aan. Ze hebben vast ook niet zoveel sups nodig als jij, omdat ze toch kutmetperen vreten. Lekker volhouden zo hoor, jij komt er nog wel..
Nooit luisteren naar mensen die je proberen te helpen of willen bijstaan in de race naar n beter figuur. En de sticky's lezen? Pfffft wat denken ze wel met hun gehamer op dat jij n beginner moest wezen.. whaaaaaaaaahahahahaha.
Kampioentjuhh.."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment