Originally posted by Beaudien
View Post
sixpack
Collapse
X
-
Originally posted by Nocerino View PostIk wil ook graag een sikspek.Attached Files2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
Originally posted by HDready View PostVet cool bedoel ik. Dat vreetprobleem heb ik ook hoor, moet +-7% vp kwijtraken
Op de teentjes getrapt hoor
Ik begreep je wel, hoor.
Er zijn wel meer mensen die mijn vorm van humor niet begrijpen."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostIk begreep je wel, hoor.
Er zijn wel meer mensen die mijn vorm van humor niet begrijpen.
Op dit moment ziet dat koude biertje in de koelkast er heerlijk en verfrissend uit. Het zou 150+ calorieën en spijsverteringsverteringer zijn, tevens een aanval op je verstand en hersenen.
Ik vraag mij af of mijn redelijkheid wint van lust..
Zo onbegrijpelijk als dat jou humor is, begreep ik daarentegen dat jij wel houd van een beetje..
Comment
-
Gaat nog helemaal volgens schema..al kon ik het niet laten om gisteren full body work out en daarna 50 km fietsen + wandelen..
Weetje ik heb geen bmw meer maar, ik begin mijzelf een beetje als een motor te voelen. Heb echt tegen de 10.000 km aan gefietst vanaf februarie/maart tot vandaag. Brandstofkosten 10kg vet. Dus als ik ff flauw mag rekenen, rijd ik 1kg op 1000km (ja ik weet, alle andere activiteiten bla bla). maar wel vreemd..
De bovenste 2 beginnen zichtbaar te worden en ben nu zowat een kilo lichter. Ja ok, akkoord door cardio "kan" je een "geringe" hoeveelheid spieren kwijtraken. Als je afvalt raak je altijd wat kwijt he, ook zonder cardio.
Trouwens wat jammer van dat Zyzz gast. Hij heeft er wel echt zelf naar gedaan, stimulanten/drugs? Weinig cardio waardoor ene hartkamer het te zwaar verduren kreeg, als ik het goed heb begrepen. Niet te vergeten hoe gevaarlijk insuline is in combinatie met hgh (voeding?). Maar wel een machtig mooi lichaam yea i m mirin..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...2 dagen geleden
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse