Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Sticky? steek hem ergens in zou ik zeggen. Vraag was simpel, hoe houden jullie dit gezwoeg zo vol? Blijkbaar alleen met een mixje testo, deca en dbol voor 10 weken of niet? Een beetje pregnyl erachter en schreeuwen dat je bodybuilder bent. Wellicht ben je dat dan ook waar ik tevens respect voor heb en in de toekomst toch naartoe wil werken, zijn deze reactie's niets meer dan loze woorden..
haah hier scoor je echt punten mee
Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Ik heb nog een vetlaagje van enkele centimers??? 5... 10 cm??
wil je niet ontmoedigen maar je bent wel een tijdje bezig om maar iets te zien van je buikspieren
maar dat heeft hooligan je ook al verteld
Onderbuik 1,5cm bovenbuik 1cm schat ik, misschien iets minder. Eigenlijk wil ik bulken, al dat cardio komt mij de neus uit. Het leek me alleen verstandiger om eerst droog te trainen en dan clean bulken.
Wat niemand nog weet over mij, is dat ik in het verleden wel enkele jaren zware training gehad heb, met de daarbij behorende "kuren". Ben door prive omstandigheden gevallen...
Nu ben ik aan het her-opbouwen, voordeel van spiergeheugen (gaat lekker snel).
Tuurlijk weet ik dat ik beginner ben maar, ik bepaal zelf wel in hoeverre ik dat ben. Naja ik wil ook geen discussie en het spijt me als ik iemand heb gekwetst..excuses!
Geaccepteerd. En naar jou toe ook natuurlijk.
Maar er word niet voor niet gewezen op de sticky's kerel, het is nuttige informatie waarmee je beter een goed voeding schema in elkaar kunt draaien.
Ook de training kun je daar op aanpassen.
Zoals al werd gezegd hoef je helemaal jezelf niet het leplazerus te fietsen om je bf te kunnen laten zakken.
Je kunt beter je voedings behoefte uit gaan rekenen en daar 500Kcal onder gaan zitten. En je krachttraining meer uitbouwen.. Zo zal je zien dat je spiermassa nog veel sneller terug komt.
Spiergeheugen is n mooi iets en daar heb je profijt van, maar dat samen met n juiste en goede voeding doet wonderen..
Ik heb zo eens gekeken wat jij eet, in mijn ogen is dat voor jou nog te weinig om af te kunnen vallen.
Daarom bereken het..
Geaccepteerd. En naar jou toe ook natuurlijk.
Maar er word niet voor niet gewezen op de sticky's kerel, het is nuttige informatie waarmee je beter een goed voeding schema in elkaar kunt draaien.
Ook de training kun je daar op aanpassen.
Zoals al werd gezegd hoef je helemaal jezelf niet het leplazerus te fietsen om je bf te kunnen laten zakken.
Je kunt beter je voedings behoefte uit gaan rekenen en daar 500Kcal onder gaan zitten. En je krachttraining meer uitbouwen.. Zo zal je zien dat je spiermassa nog veel sneller terug komt.
Spiergeheugen is n mooi iets en daar heb je profijt van, maar dat samen met n juiste en goede voeding doet wonderen..
Ik heb zo eens gekeken wat jij eet, in mijn ogen is dat voor jou nog te weinig om af te kunnen vallen.
Daarom bereken het..
Stiekum had ik de zomer sticky vanochtend al gelezen. Thanks Knulletje, dat moest ik horen. Meer kracht-training en voeding stevig op aanpassen d.m.v. de excel sheet (moet nog wel uitzoeken hoe het werkt).
Ik ga vanaf deze week opvoeren van 3x pw naar 4x en niet overkill cardio doen.
Weet je, ik wil van mijn hobby mijn werk maken. Ik studeer podotherapie en vind het zo interessant (anatomy van benen). Het valt mij trouwens ook op hoe veel info BBers hebben op gebied van lichaam .
Hoe kan ik foto's uploaden? Of komt die optie wanneer je langer lid bent?
Het is door Posseltje (moderator) geschreven dat voor je foto's mag plaatsen eerst 20 fatsoenlijke post moet hebben.
Ff flink doorschrijven dus, 20 posten is niet zo veel..
Zijkant. Had ff niemand om fatsoenlijke foto's te maken.
Trouwens heb nog last van bitch tits of het is gewoon vet. Voelt niet aan als een schijfje maar als vet. Laatste keer test is 3 jaar geleden en toen ben ik voortijdig gestopt met kuur en begonnen met nolvadex omdat er een knobbel onder mijn tepel kwam.
Daarna een faillisement en scheiding achter de rug en trainen was voorbij. Ben nu erg gemotiveerd en zelfs 5 maanden gestopt met roken om er 100% voor te gaan. Aangezien ik een student ben is mijn doel niet om mega groot te worden. Wel zo droog en gespierd mogelijk rond de 90 kg max (zeg ik nu ).
Denk dat je rond de 18% zit, zeker aangezien je relatief weinig massa hebt. Sixpack is beetje verschillend bij mensen, denk tussen de 5% en 8% er nog af, dat duurt nog wel ff ja.
Denk dat je rond de 18% zit, zeker aangezien je relatief weinig massa hebt. Sixpack is beetje verschillend bij mensen, denk tussen de 5% en 8% er nog af, dat duurt nog wel ff ja.
Maak een degelijk voedingsschema, ik zou zelf een simpele carbcycle nemen op jouw vp met high dagen wanneer je kracht traint en low dagen wanneer je dat niet doet. Wil je wel helpen als je besluit je verder niet als een kind te gedragen.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment