Wat je favo oefening en waarom?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik dacht idd ook dat decline beter was voor je schouder

Comment

Preacher curl altijd lekker dizzy erna
      -- Pain is weakness, leaving your body. --

Comment

Originally posted by Mavrickske View Post
        Preacher curl altijd lekker dizzy erna
        ???

Maak je er dan een decline goodmorning preacher row db leg curl extension van?
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
          ???

Maak je er dan een decline goodmorning preacher row db leg curl extension van?
          hahahahah

Soms wordt met duizeligheid een zweverig, licht gevoel in het hoofd bedoeld, een gevoel bijna flauw te vallen. Deze vorm ontstaat door bijv. hartritmestoornissen, lage bloeddruk, stress en sterke emoties.

niet helemaal de bedoeling dat je er duizelig van wordt, ik snap dat als je een goede deadlift of squat uitvoert je een heleboel spieren gebruikt en dat je lichaam even niet weet waar hij het zoeken moet, maar met een preacher curl? vanuit dat punt snap ik mvos zijn opmerking haha

Comment

squat=favo

Comment

Originally posted by mascotte View Post
              decline bench press is ook wel erg lekker . bloed dat naar je hoofd loopt
              srs son? Ik kreeg altijd wat koppijn van die oefening, ik heb al lang uit m'n routine gegooid! Smaken verschillen, i guess.
              "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Originally posted by Max Gainz View Post
                srs son? Ik kreeg altijd wat koppijn van die oefening, ik heb al lang uit m'n routine gegooid! Smaken verschillen, i guess.
                als je echt eens wil duizelen in je hele lichaam .
                Squats en daarna decline . 99.9%kans dat je even gaat liggen als je klaar bent .

nee serieus , ik vind het een wereldoefening , enige nadeel is dat bloed dat naar je kop stijgt , maar waar ik meer last van heb is mijn drankje dat terug mijn keel in loopt .
                You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Na vandaag staan squats ook weer bovenaan.

Pendlay Rows,
                  Deadlifts
                  Squats

Best 3.

Daarna benchpress
                  "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Push press vind ik tegenwoordig wel fijn om te doen. Het is een uitdaging.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Push press vind ik tegenwoordig wel fijn om te doen. Het is een uitdaging.
                      Wat is de positie van de stang bij jou als je op het hoogste punt? Krijg zelf namelijk vaak het gevoel van achterover vallen als ik het gewicht opbouw. Heb je daar geen last van?
                      Moet er wel bij zeggen tot ik op nikies train.
                      installing muscles....please wait

Comment

Originally posted by Sander1989 View Post
                        Wat is de positie van de stang bij jou als je op het hoogste punt? Krijg zelf namelijk vaak het gevoel van achterover vallen als ik het gewicht opbouw. Heb je daar geen last van?
                        Moet er wel bij zeggen tot ik op nikies train.
                        Ik zal mezelf eens een keer filmen om dat te kunnen zien. Het gevoel van achterover vallen heb ik niet.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Ik zal mezelf eens een keer filmen om dat te kunnen zien. Het gevoel van achterover vallen heb ik niet.
                          Oké dat zou mooi zijn. Vind het zelf namelijk ook een super oefening.
                          installing muscles....please wait

Comment

Bench Press en Decline Press, heerlijke oefeningen!

Verder vind ik Clean & Push ook super lekker intensief, echter met dit weer beter van niet of ik ga nokkie.

Comment

ik weet niet hoe het komt maar bij sommige oefeningen ben ik altijd wat dizzy. Preacher curl, shruggs en rauwheid heel soms. Maak me er geen zorgen om, denk bij mezelf: goed bezig jongeuh!
                              -- Pain is weakness, leaving your body. --

Comment

Wide Grip Pull Ups... Favoriet, by far!
                                - MKLP

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X