verschil armen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verschil armen

hallo
    ik weet dat dit topic nummer 3000 is met het verschil in armen maar mijn armen schelen 2.5cm.
    veel mensen valt het niet eens op, alleen als ik ze aanspan.
    maar ik irriteer me er echt mateloos aan.
    spookt heel de dag in mijn hoofd als ik een T-shirt aan heb.
    heeft iemand tips om het snel recht te laten trekken?
    of net zoals alle andere antwoordden. het de tijd geven en het trekt wel bij.
    gr nick

Waarschijnlijk doe je er het beste aan door te leren om ze gelijkmatig te trainen, en niet stuk voor stuk te maxen. Ik weet niet hoe dik je armen zijn, maar grote kans dat focussen op de acterlopende arm nu zonde is.

Heb je zelf enig idee hoe het kan komen?
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

rechter arm 37.5 linker 35ben 1.78 en weeg 78 kilo.ben 21 jaaren ja ik zit in de metaal vanaf mijn 15de en doe eigenlijk alles met rechts. dingen optillen enz enz.

Comment

ik heb ze doen bijtrekken met db's .

eerst de zwakkere arm . bv max 10 reps

dan de sterke stoppen bij 10
        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

scheelde de jouwe ook 2.5cm? en hoelang duurde het voordat bijgetrokken was?

Comment

je bedoeld.
            je begint met links. die doe je 11x en rechts maar 10?
            en welke oefening zou ik dan het beste kunnen doen voor snelste resultaat?

Comment

Originally posted by revange View Post
              je bedoeld.
              je begint met links. die doe je 11x en rechts maar 10?
              en welke oefening zou ik dan het beste kunnen doen voor snelste resultaat?
              Dat zou ik niet doen!
              Allebei de armen hetzelfde trainen,dus ook niet met links zwaardere dumbells gaan pakken ofzo.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman4 View Post
                Dat zou ik niet doen!
                Allebei de armen hetzelfde trainen,dus ook niet met links zwaardere dumbells gaan pakken ofzo.
                Er staat toch ook hetzelfde? Stel dat hij er met zijn sterke arm 14 kan, dan begint hij met zijn zwakke arm, om zeker te weten dat hij beide armen hetzelfde doet

Comment

Bij mij is mijn hele linker kant van mijn lichaam een stuk sterker dan mijn rechter.... ik weet hoe irritant het is als ik met een DB Chest Press met links makkelijk 3-4 herhalingen meer kan pushen
                  Wat doe je hier aan?

Niet in de machines trainen, richt je meer op dumbell trainen en train beide armen hetzelfde... dit trekt inderdaad gewoon vanzelf weer bij
                  :: 1.82M :: 84 KG ::
                  BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                    Er staat toch ook hetzelfde? Stel dat hij er met zijn sterke arm 14 kan, dan begint hij met zijn zwakke arm, om zeker te weten dat hij beide armen hetzelfde doet
                    Klopt,maar zoals je kan zien reageerde ik op zijn vraag of hij met links 11 herhalingen moet doen en met rechts 10 en was het geen reactie op mascotte,s reactie!
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman4 View Post
                      Klopt,maar zoals je kan zien reageerde ik op zijn vraag of hij met links 11 herhalingen moet doen en met rechts 10 en was het geen reactie op mascotte,s reactie!
                      Ah oke, dat dacht ik

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                        Ah oke, dat dacht ik
                        Geeft niet hoor,soort van babylonische spraak-/type verwarring
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dus gewoon alles hetzelfde blijven doen. En db's doe ik ook altijd gelijk omhoog .
                          En ik doe bijna alles met een stang. Dus mischien dat het daaraan ligt.

Comment

Inderdaad beter met losse dumbells trainen.

Ik had hetzelfde,was sterker met links(terwijl ik rechtshandig ben!)maar door een tijd lang met losse dumbells te trainen,is het goed bijgetrokken.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Vooral met losse gewichten trainen om het verschil te reduceren. Ik heb overigens ook veel gehad aan chin ups/pull ups/opdrukken/etc. (de oefeningen die je op lichaamsgewicht pakt). Maar.. niet vergeten dat (bijna) niemand 100% symmetrisch is. Ik heb ook een verschil.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X