"Bodynet" meeting 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Eeldesports View Post
    Die buikspier apparaten zijn sws nieuw die waren er eerst niet. Die staan nu op de plek van de t bar row dacht ik.

Neem aan dat ze die niet weg gedaan hebben want die was wel nice.
    Die T-Bar row was inderdaad nice. Zullen ze vast niet weg hebben gehaald. Hadden ruimte zat daar
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Wordt eeen hele logistieke klus om iedereen vanaf het noorden naar utrecht te krijgen.

Hooligan als we nog 1-2 hebben is het misschien wel handig om nog een auto te regelen inderdaad.
      Geen probleem.. als jij team grunn naar Hoogeveen verplaats dan neem ik er een paar over en pikken we prostaatje ook ff op

Kojak ook mee vanaf zwolle ?

Comment

• Originally posted by Hooligan View Post
        Geen probleem.. als jij team grunn naar Hoogeveen verplaats dan neem ik er een paar over en pikken we prostaatje ook ff op

JobR hoeft momenteel niet meer mee met de auto ivm zijn verhuizing.

Heb nu Iguana, maar7en8 (misschien) en dan jij als het niet nodig is om extra auto te regelen.
        Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Oke geen probleem ! Mocht er wel animo zijn dan horen we het nog wel

Comment

JobR hoeft momenteel niet meer mee met de auto ivm zijn verhuizing.

Heb nu Iguana, maar7en8 (misschien) en dan jij als het niet nodig is om extra auto te regelen.
            helemaal top, dan pak ik de stoptrein wel of eigen vervoer als het er is. want de kosten van een treinkaartje zijn nagenoeg gelijk aan de brandstof kosten en scheelt jullie ook weer een auto

Comment

• Haha op die foto's ziet het er een stuk beter uit dan in de werkelijkheid. Vond het eerlijk gezegd best wel krakkemikkig allemaal. Althans de losse ijzers. En er mochten wel een paar extra lampen opgehangen worden daar in die grot. Wel prima voor te beulen overigens. Best hard getraind toen.

Volgens mij hebben we een flinke opkomst ofniet? Dat wordt naamkaartjes dragen dalijk, werd er de vorige keer al niet meer wijs uit wie nou wie was.

Qua tijd vond ik het echt wel perfect de vorige keer moet ik zeggen.

Ik rij zowiezo zelf vanuit Roermond samen met Suus.
              Last edited by Kevster; 18-09-2013, 21:32.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Hooligan View Post

Als er nog plek is stuur me dan ff pm
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• zijn nieuwelingen ook welkom

Comment

• Kan niet wachten tot met mn zwetende mannetjes lekker te beuken in de gym !!

Zo heet :3

love jullie x

Comment

• Hoe kan je hieraan mee doen? of moet je 1 van de uitverkorene zijn?
                      Hard work, beats talent.

Comment

• Gewoon komen dan doe je mee

Comment

• En dat met dat eten dan?
                          Hard work, beats talent.

Comment

• Ik kan jammer genoeg niet, heb dan een paar belangrijke weken op school i.v.m met mijn tentamens.
                            You don't quit when you're tired.
                            You quit when you're done.

Comment

• Ik wil ook. moet ff kijken of ik dienst kan wisselen. Gaan er meer uit zwolle?
                              "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Gaan er ook mesnen vanuit friesland?>

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X